Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
821/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkäähän nyt naiset, Elias on niin vaalea ettette näe sen todellista komeutta. Kun on saanut kunnolla väriä pintaan niin heti huomaa että kyllä se komea mies on

https://www.instagram.com/p/BLtjYVcBZd3/?hl=fi&taken-by=eliasmetsamaa

Hahahaha hyi h..lvetti :D Klonkku bodarikisoissa? :D:D

Vierailija
822/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias on kyllä treenannut käsiä, mutta niska ja hartiat on unohtunut. Näyttää kynäniska hintiltä.

Onko tarkoitus haukkua homoja..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksen huulikoru :D

Muutenkin tulee jotenkin gay-vibat

Vierailija
824/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy näyttää haudasta nousseelta

Vierailija
825/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edellä haukkui biledania edelleen limaiseksi, mutta kyllä Elias vie siinä pelissä ihan 10-0. Niin kuin BileDansku itsekin sanoi jossain haastiksessa, niin hänen juttunsa on selkeästi vetää jotain roolia aina ja olla ns. porukan pelle ja viihdyttäjä, mut toi Elias ei ole edes hauska tai mukava. On vaan niin creepy että menee kylmät väreet. En haluaisi sinkkunaisena olla Eliaksen kanssa kahden samassa huoneessa edes juttelemassa, Danin kanssa taas voisin kuvitella jutustelevani niitä näitä ihan rennosti.

Vierailija
826/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi on Minna muuttunut opiskeluajoilta. Hänen silloinen poikaystävä vikitteli fuksityttöä, niin Minna veti kunnon kilarit fuksitytölle. Tyttöraukka ei edes tiennyt, että häntä lämmitellyt mies oli varattu. Nyt Minnaa ei näköjään kiinnosta.

Kenelle? Miksen mä muista? Vai onko tää niinniin paljon aikasemmin jo ennen omaa koulu-uraa? :D

Vierailija
827/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kauden Sonjakin näkee Vilmassa ja Eliaksessa oman tilanteensa Jonnen kanssa. Sanoo näin siis extra-jaksossa.

Vierailija
828/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen.. siis toi Elias näyttää vähän naiselta? Tai jotenkin naismaiset wibat😂😂

Vierailija
829/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne elämänpeleineen oli sentään hauska. Tää Elias ei ole tippaakaan hauska.

Vierailija
830/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulla tulee tunne, ettei Minna ole täysin hetero?

Vierailija
831/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän häiritsee, että ohjelmaan varatuiksi naisiksi on otettu kolme hyvännäköistä, kunnostaan huolta pitävää naista ja yksi sellainen, joka ei hoida kuntoaan vaan rakentaa vartaloaan pikaruualla. Olisi ollut jotenkin reilua, että kaikki naiset olisivat samantasoisia keskenään, koska nyt vain korostuu se että yksi on se "ruma ja lihava", kukapa sellaisen leiman haluaisi otsaansa...En ainakaan minä, joka itsekin olen lievästi ylipainoinen ja kovasti roskaruuan perään. Onhan tietty kumppaninsakin ylipainoinen, mutta kaikkihan tiedämme että naisia katsotaan aina tarkemman seulan läpi mitä tulee ulkonäköön. Ei tässäkään ketjussa ole mainittu Nooran kumppanin ylipainoa , mutta Nooran ylipaino on.

Vierailija
832/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi mielessä että onkohan Sammy ja se tankotanssijatyttöystävänsä (en muista nimeä) oikeasti edes pariskunta.

Tankotanssijoista puheenollen Minna on Henriikka Roon ystävä. Olivat söpösti toistensa avecit Sähkökillan vuosijuhlilla helmikuussa https://skilta.kuvat.fi/kuvat/2018/50-vuotisjuhlat/Potretit/Ryhm%C3%A4k…

Vierailija
833/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Naurettavaa, että vielä tänä päivänä joku jaksaa pohtia toisten seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
834/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Naurettavaa, että vielä tänä päivänä joku jaksaa pohtia toisten seksuaalista suuntautumista.

Kaikki pitää ottaa aina niin negatiivisesti? Ei kuule yhtään mitään, olen itsekin bi.

Vierailija
835/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoinen ääni Minnalla.

Vierailija
836/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki varatut miehet on tosi ällöjä. Onnea vaan sinkkunaisille noiden viettelemisessä..😂😂

Vierailija
837/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias kynäniska tekoälykkö

Vierailija
838/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on kaunis, mutta värjäisipä tukan ruskeaksi sen ihme haalistuneen punaisen sijaan.

Toi Minna on ihanku se edellisen kauden Satu. Sitten tää Eve on kuin se edelliskauden Ida. Siis luonteeltaan voivat olla ihan erilaisia, mutta tulee vaan mieleen heti 😂

Vierailija
839/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan tää Elias olevansa jotenkin hauska? Sika-Mika ja elämänpeli-Jonne olivat molemmat hauskoja. Hirveitä tyyppejä, mutta niillä oli jotain viihdearvoa tässä ohjelmassa. Tuo Elias on vain ja ainoastaan ärsyttävä ja pelottava. Joutaisi kotiin tuolta.

Vierailija
840/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinkku-Melissalla kaikki ihan OK?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi