Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
721/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko extraa? "Mä olen Harri Turusta(?). Mun erikoisuus on orgasmi! Ei välttämättä sun, vaan mun!" 😂😂😂😂

Vierailija
722/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias on kyllä treenannut käsiä, mutta niska ja hartiat on unohtunut. Näyttää kynäniska hintiltä.

Eliaksella on ihanan leveä lantion seutu ja kaula, jota tekisi mieli fritsutella!

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Elias on ammatiltaan? Karmeaa puhetta tuosta sammuneesta  sinkkunaisesta. Ei ihme, että naisellaan, Vilmako oli nimi, on itsetunto-ongelmia kun mies on sairas k-pää. :(

No ei varsinaisesti mikään. Jättänyt pari koulua kesken. Haluaa julkisuudesta ammatin, lähti ihan puhtaasti tästä syystä ohjelmaan saadakseen lisää IG-seuraajia. Ja siis fitness-uralla pyrki samaan muttei tuottanut toivottua tulosta. Oli jo Treffaa mun vanhemmat -ohjelmassa ja vilahteli Riisutut -ohjelmassa. Ja siis (valitettavasti) tiedän tyypin privaelämästä jo yli 10 vuoden ajalta. Yhtä limainen ollut aina.

Mikä on Eliaksen ig? Kiinnostaa käydä kurkkaamassa mitä sieltä löytyy :D

Mitä se siis tuossa Riisutuissa teki? Oli jonkun ohjelmaan osallistujan kaveri? Kehuskelee toisessa extra-jaksossa Danille olleensa riisutuissa, mutta mietin ettei se ainakaan kukaan niistä "päähenkilöistä" ollu.

Kertoo aika paljon poitsuista tuokin, että riita tuli siitä kun Dani sanoo Eliakselle ettei se sais kohdella tyttöystäväänsä paskasti ja Elias näkee sen jonain alfojen taisteluna saaren kuninkuudesta..

ig eliasmetsamaa

Jotenkin vaikuttaa, että Elisa haluaisi olla mielummin tyttöjen resortissa poikien jahdattavana

Katoin samaa.. ei kovin heterolta vaikuta noitten kuvien perusteella.

Vierailija
724/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa se kun Sammy vonkaa tyttöjen väliin nukkumaan ja homma jää kesken kun ei seiso.

Vierailija
725/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todellako Danin puolella tuossa kukkotappelussa. Ja Elias on oikeesti todella karmiva, ja en voi hyväksyä sen käytöstä kyllä tippaakaan.

Mutta kannattee ottaa huomioon, et esim. tuo ISn juttuhan oli vaan Danin ja Even kannalta. Tottakai niiden näkökulmasta oikein korostuu et miten Dani on se sankari ja Elias k-pää.

Mutta eipä tuo Danielkaan tuossa riidassa minkään asiallinen ollut, ihan turhanpäivästä uhoamista, joka saa näyttämään itsensä vaan idiootilta Eliaksen silmissä. Sillä että on idiootti Eliaksen mielestä, tuskin on Danille vaikutusta. Mut tuollasten ihmisen kanssa(kuten Elias) tuollanen uhoaminenn ei auta, vaan näennäisesti tämä k-pää saa omissa silmissä näyttämään itsensä vain entistä enemmän fiksulta ja asialliselta. Jota ei siis todellakan ole.

Asiallinen, pysäyttävä keskustelu(jossa haetaan syytä tälle käytökselle), jopa vähän tonkien tyypin menneisyyttä, toimii paremmin. Toki en väitä että tässä tapauksessa Eliaksen käytökseen olisi puhulla voinut paljon vaikuttaa positiiviseen suuntaan.

Mä harvoin alan ihmisiä arvioiman ja diagnosoimaan pelkän tv kuvan välityksellä, koska siitä on hankala saada kokonaiskuvaa.

Mutta nyt on pakko vähä jakaa ajatuksia(jotka voivat toki mennä metsään).

Mä oon siis aika varma et Eliaksella on jotain tunne-elämän tai psyykkisiä häiritöitä, jotka kumpuavat mahdollisesti jostain menneisyyden traumoista tms. Voisin kuvitella jotai tunteiden ja ajattelun erkanemisjuttuja, eli tunteen ja järki(käytös) ei ole samassa "tilassa".

Eikä hän itse sitä tietänkään tajua, hän on ihan hukassa omasta itsestään. Hän käyttäytyy todella epäasiallisesti ja ei näe omassa käytöksessään mitään ongelmaa, koska ei osaa asettua toisen asemaan. Omasta näkökulmasta hän on se täydellinen kumppani, jota varmaan yrittääkin olla(omasta näkökulmastaan). Hänhän puhuikin nuista omista tunteistaaan, että niillä ei tee mitään.

Nämä ovat kyllä niin vaikeita asioita käsitellä, ja eniten käy sääliksi näitä ihmisiä, kun menevät/pääsevät näitä asioita puimaan tv ruutuun. Ja sääliksi käy myös tämä tyttöystävä, pahentaa vain molempien ongelmia,kun Elias pääsee toteuttamaan ihmeellistä omaa maailmaansa ja kontrolloimaan Vilman käytöstä. Hän on kohta yhtä rikki kuin Elias.

Olipas tarina!

Vierailija
726/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elias on ihanan itsevarma ja laadukkaan oloinen kaveri. Nams nams.

"laadukkaan oloinen kaveri", meinas lentää kahvit suusta :D

No, onhan se ihan eri luokkaa kuin nuo muut, oikea herrasmies ja upeat reidet.

M48

Vierailija
727/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella osallistujalla on täysin olematon ylähuuli mutta paksu ja roikkuva alahuuli?

Minkäs h*lvetin ihminen tolle voi? Olet oksettava!

Vierailija
728/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Dani ja Evekin kunnon julkkistyrkkyjä. Toista kertaa ovat jo temptation islandissa.. kertoo jotain ihmisistä 😂

Vierailija
729/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan Dani ja Evekin kunnon julkkistyrkkyjä. Toista kertaa ovat jo temptation islandissa.. kertoo jotain ihmisistä 😂

Julkisuustyrkkyjä siis! Eihän ne nyt mitään julkkiksia ole!

Vierailija
730/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ei se mitään, että Sammy on pannut blaa blaa blaa...ei tarvitse sitten itse nussia niin paljon blaa blaa blaa...”

Minnalla on kyllä tuo asenne kohdallaan ja niinhän se on että viisas pääsee vähemmällä. Fiksun ei tarvitse itse olla koko aikaa nussimassa kun puoliso nussii jotain toista. Niin jää aikaa muuhunkin kuten päihteiden käyttöön ja krapulassa oloon.

Tuo on kyllä hyvin mietitty.

Vierailija
731/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveä alkaa varmaan siinä vaiheessa ahdistaa, kun Amanda Harkimo tulee taloon. Millos se Kurhinen tulee?

Vierailija
732/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eve ja Dani eivät olisi tuolla saarella ja seiskatason julkkiksia, heitä pitäisi noiden kahden ekan jakson perusteella normaaleina ja kivoina ihmisinä. 

Vierailija
733/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monella osallistujalla on täysin olematon ylähuuli mutta paksu ja roikkuva alahuuli?

Tottakai voi! Botoxilla saa helposti normaalin ihmisen näköiset huulet. Ei tarvi kulkea ympäriinsä huulettomana ja mielisairaan näköisenä.

Vierailija
734/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se menee aina yli jos aletaan haukkumaan esim. Ihmisen silmiä, nenää, huulia tms. Nuo on jokaisella luonnostaan eikä niille mitään mahda. Ne tekee meistä erilaisia ja persoonallisia.

On eri asia haukkua esim. P*skaa luonnetta tai ihmetellä vaikka sairaalloista laihduttaa tai sairaalloista lihavuutta.

Ymmärrätte varmaan noiden eron.

Vierailija
735/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi! Botoxilla saa helposti normaalin ihmisen näköiset huulet. Ei tarvi kulkea ympäriinsä huulettomana ja mielisairaan näköisenä.

Botoxhuulet on ihan hirveen näköiset. 😂😂😂😂

Vierailija
736/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko tosissanne noiden juttujenne kanssa? Okei, ette pidä yhdestä tv-henkilöstä, joten käytätte noin ala-arvoista ja kuvottavaa kieltä, ja samaan aikaan itkette joukolla, mikäli jotkut miesjulkkikset arvostelevat naisia omissa viestiryhmissään. :D Kukaan teistä ylipainoisista valtion tuilla elävistä syöttösioista ei kirjoittaisi noita juttuja omilla naamoillaan, mutta täällä kyllä uskaltaa vaahdota.

Ainoa paikka missä on vaahtoa on sun alushousut. Vaihda ne useammin tai vatkaa vähemmän.

Vierailija
737/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä ottamaan sitä botoxia kuule niin paljon kun sielu sietää. Saat itsestäsi vielä nykyistäkin rumemman. Fiksu ihminen on tyytyväinen omiin huuliinsa eikä koe tarvetta ottaa jotain aineita huuliinsa.

Ja sinä et olekaan mielisairaan näköinen vaan mielisairas. ;)

Vierailija
738/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eveä alkaa varmaan siinä vaiheessa ahdistaa, kun Amanda Harkimo tulee taloon. Millos se Kurhinen tulee?

Saakohan Elisa katkarapunsa pystyyn siihen mennessä vai pääseekö Taneli nytkyttämään Mantaa?

Vierailija
739/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa se kun Sammy vonkaa tyttöjen väliin nukkumaan ja homma jää kesken kun ei seiso.

Minkä mies sille voi jos ei seiso? Joskus ei oikeasti seiso vaikka p*nettaa. Mieti miten kiusallinen tilanne. Toivottavasti sun miesystävä nauraa sulle täysillä kun päästät tahattomia p*llupieruja tai jos sulla on kuiva alapää tahattomasti.

Vierailija
740/7556 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko tosissanne noiden juttujenne kanssa? Okei, ette pidä yhdestä tv-henkilöstä, joten käytätte noin ala-arvoista ja kuvottavaa kieltä, ja samaan aikaan itkette joukolla, mikäli jotkut miesjulkkikset arvostelevat naisia omissa viestiryhmissään. :D Kukaan teistä ylipainoisista valtion tuilla elävistä syöttösioista ei kirjoittaisi noita juttuja omilla naamoillaan, mutta täällä kyllä uskaltaa vaahdota.

Hmm.. no minä olen alipainoinen opiskelija. Älä mene telkkariin jos et kestä kommentteja itsestäsi. Ihan on kuule oma valintasi Elias. 😊

Ai se oikeuttaa ihmisiä kirjoittaan noita kommentteja anonyyminä. Olet kyllä kaikin puolin oksettava ihminen ja toivon sydämestäni, että saat kuulla ikäviä kommentteja alipainoisesta vartalostasi opiskelupaikallasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi