Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missään kertomuksia väkivaltaisista suhteista väkivallan tekijän silmin?

Vierailija
31.01.2018 |

Kuuntelin juuri tämän https://areena.yle.fi/1-4197215 ja tuli mieleen, löytyisikö mistään itse väkivaltaisten kumppaneiden kertomuksia? Itse olen kuullut ja lukenut aina vain uhrien kertomaa ja tahtoisin kuulla sitä toistakin puolta. Tuskin se aina on sokeaa "akka ansaitsi sen" -uhoamista, vaan varmasti olisi paljon ihan rehellisiä kertomuksia ja tuntoja siitä, mikä saa päässä napsahtamaan ja mitä tuntemuksia se väkivallantekijässä itsessään herättää, mistä väkivalta juontaa juurensa, mikä sai lyömään ensimmäisen kerran, kuinka on koettanut hillitä käytöstään jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaisi edelleen, toivon että AV:n valopilkku oli vain huono ajankohta.

Vierailija
2/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä nyt olisi. Näköalattomuutta, elämän hallitsemattomuutta jne.

Vierailija
4/4 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, jolla on ainoastaan miessuhteissa esiin pyrkiviä väkivaltaimpulsseja. Syitä selvitellään terapiassa ja terapeutti uskoo taustalla olevan jonkinlaisen trauman, mutta itse en sellaista osaa menneisyydestäni paikantaa. Joka kerta kun olen luvannut, etten tee niin enää koskaan, olen ollut tosissani ja aivan murtunut omasta toiminnastani. Mutta kun tilanne tulee, kytkeytyy järki pois päältä, en ole enää oma itseni ja ainoalta vaihtoehdolta tuntuu taistella, sillä koen vastapuolen olevan itselleni jollakin tasolla niin valtava uhka. Vaikka kyse olisi jostakin aivan pikkujutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän