Mitä mieltä.. Työkaveri välttelee minua silloin kun
toinen työkaveri on töissä, jonka kanssa minulla ollut ongelmia ja tiedän ettei tämä toinen työkaveri pidä minusta. Ongelmat lähinnä väärinkäsityksen syytä. Mutta en jaksa alkaa niitä selvittelemään koska vaihdan pian työpaikkaa muutenkin.
Minusta on vain jotenkin kummallista ettei aikuinen ihminen edes tervehdi, jos tämä toinen on työvuorossa. Sitten kun se toinen ei ole töissä, tämä työkaveri tulee hakemaan kahville jne.
Kommentit (9)
Hän ehkä pelkää sekaantuvansa johonkin riitaan tai kuvioon?
Hoitoala? Tuollaista tervettä ja kypsää menoa on monissa hoitoalan työpaikoissa.
Minä yritän vältellä ihmisiä joista huomaan, että ovat sellsisia päällepäin mukamas kavereita, mutta takanapäin muuta.
Muutama ihminen on ihan sellainen niin täysin kiinnostamaton, että en jaksa.Jos henkilö vielä suoltaa jotain ärsyttävää lätinää niin yritän vältellä.
Yhden kanssa mennyt paremmin kun hiukan aikaa välttelin, korjasi käytöstä ja nykyään on ok.
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä pelkää sekaantuvansa johonkin riitaan tai kuvioon?
Ilmeisesti niin. En kyllä itse Keuruu mitään muuta syytä. En vaan ymmärrä miksi se toinen työkaveri suuttui minulle niin pienestä syystä.
Vaihdoin vuoroja hänen kanssaan , kun hän niin pyysi ja sitten huomasin myöhemmin että minulla on silloin konsertti samana iltana.
Kysyin voiko hän vaihtaa takaisin, hän sai kamalan raivokohtauksen, lähetti vihaisena meilin jossa syytti minua valehtelijaksi jne.
Vaikka eihän hänen todellakaan tarvitse vaihtaa takaisin vuoroa, kun se oli jo kerran vaihdettu. Eikä sitä vaihdettu sitten enää takaisin.
Mutta siitä sain ikuiset vihat niskaani kun sellaista kehtasi esittää.
Ap
Ehkä hiukan itsekästä sinulta. Olisit vaan pitänyt sen vaihdetun vuoron. Toinen on voinut uhrautua ja ajatellut sinua ja muutella jotain omia aikataulujaan.
Ehkä kannattaisi pyytää anteeksi ja kysäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hiukan itsekästä sinulta. Olisit vaan pitänyt sen vaihdetun vuoron. Toinen on voinut uhrautua ja ajatellut sinua ja muutella jotain omia aikataulujaan.
Ehkä kannattaisi pyytää anteeksi ja kysäistä.
Nyt en ymmärrä... Siis minähän pidin sen vaihdetun vuoron. Sitä ei vaihdettu takaisin. Hän pyysi vuoro vaihtoa, minä vaihdoin. Sitten kysyin voiko hän vaihtaa takaisin. Ei voinut. Kai sitä kysyä voi onnistuuko takaisin vaihto. Mikä siinä oli itsekästä?
En pyydä anteeksi, varsinkaan sen ilkeän meilin jälkeen.
Ap
Up