Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään jota ei ole koskaan seksuaalisesti ahdisteltu?

Vierailija
31.01.2018 |

Mee too- kampanjointi ja näiden ahdistelijasikojen nimeltämainitseminen on ensiarvoisen tärkeää, että ahdistelu saadaan loppumaan tai edes vähenemään. Mutta onko ketään tavallista naista, jota ei koskaan ole ahdisteltu? Toki itsellenikin on töissä flirttailtu, varsinkin nuorempana ja baarissa sehän kuului melkein asiaan. En kuitenkaan koskaan noita pitänyt ahdisteluna, vaan flittinä, jossa mies saattoi kokeilla jäätä ja ymmärsi kyllä jos ei hyvällä niin sitten vähän pahemmalla ettei irtoa.

Missä siis menee flirtin ja ahdistelun raja?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v. eikä minua ole koskaan ahdisteltu. Olen ihan tavallinen nainen, jolla on ollut poikaystäviä ja nyt aviomies. Saan miesten huomiota, mutta kauniilla ja ystävällisellä tavalla. Olen kiitollinen, että olen törmännyt vain hyviin miehiin!

Vierailija
22/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu. Olen nykyään nelikymppinen nainen ja en kyllä koko ikäni ajalta muista yhtään ahdistelutapausta kohdallani.

En tiedä mistä johtuu. Miehet ovat kyllä muutekin aina suhtautuneet minuun kuin vertaiseensa. Olen erittäin rationaalinen tyyppi, ehkä ilmaisussani on jotain "miesmäistä". Olen kyllä mekko- ja korkkarityyppiä joten naiselta näytän kyllä. 

Luulen, että minulla on auktoriteettia. Aavistelen, että miehet tuntevat usein minua kohtaan kunnioitusta. En oikein osaa analysoida erityistä syytä siihen.

No käyttihän se Justiinakin hametta ja näytti naiselta.

Heh! Joitakin justiinamaisia pirteitä saattaa olla luonteessani ja habituksessani. Olen määrätietoinen.

Miehet ovat kyllä flirttailleet, pyytänyt treffeille ja muuta normaalia. Nuorena oli minulla paljonkin ihailijoita, nykyään jo pitkään naimisissa joten ei ole tullut viehätysvoimaa testailtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Minulle on tehty paljon sellaisia asioita mistä olisi voinut ahdistua, mutta jostain syystä en ole ahdistunut. Onko se silloin ahdistelua?

Voisiko joku vastata kysymykseeni,?

Vierailija
24/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kourittu tai kähmitty koskaan. Ik 45v. Naapurin ukko kävi ehdottelemassa jotain kylpyläreissuja kun olin 15v, siinä pahin. Onneksi. Toisaalta olen roisi itsekin eli en ihan mitä tahansa ota seksuaalisena häirintänä (näin aikuisena) vaan saan sanottua takaisin.

Vierailija
25/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35 v ja ikinä ei ole ahdisteltu. Olen ihan normaalin näköinen, hoikka naisihminen joka nuorempana kävi baareissakin ihan jonkin verran.

Vierailija
26/33 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ahdisteltu. Olen nykyään nelikymppinen nainen ja en kyllä koko ikäni ajalta muista yhtään ahdistelutapausta kohdallani.

En tiedä mistä johtuu. Miehet ovat kyllä muutekin aina suhtautuneet minuun kuin vertaiseensa. Olen erittäin rationaalinen tyyppi, ehkä ilmaisussani on jotain "miesmäistä". Olen kyllä mekko- ja korkkarityyppiä joten naiselta näytän kyllä. 

Luulen, että minulla on auktoriteettia. Aavistelen, että miehet tuntevat usein minua kohtaan kunnioitusta. En oikein osaa analysoida erityistä syytä siihen.

Pahus kun minulla silloin 10-vuotiaana ei ollut auktoriteettia. Ei ollut mekkoa eikä korkkareita eikä vielä kunnon tissejäkään, mutta niin vaan tarrasi aikuinen mies alapäähän kiinni. Varmaan oli oma syyni, kun en osannut edellyttää kunnioitusta.

Vierailija
27/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole. Olen ruma ja tissitön nainen.

Vierailija
28/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu. Joskus joku homo on ehdotellut ja laittanut käden reidelle mutta pääsin yli siitä traumatisoitumatta.

M40

Vierailija
29/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Eivät miehet naisellisia akkoja pidä muuta kuin panona ja omaisuutena. Siksi miehet arvostavat nimensä pitäviä naisia enemmän. Ei kukaan arvosta kaikkea tottelevaa, piipittävää naisellista nössöä.

Vierailija
30/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun on sittenkin. Kun olin nuori harjoittelija, yksi puuma nainen yritti vokotella istumaan syliin. Oksettavaa.

M40

Vierailija
31/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaus sattui, mutta ei sitä voi oikein ahdisteluna pitää. Humalainen mies kosketti kädellä reittäni kun kävelin ohi. Oli vain tökeröä käytöstä.

Vierailija
32/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei tunnista seksuaalista ahdistelua. Kun hämmentyneenä kikatat mauttomalle seksivitsille niin sitä se juuri oli; seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
33/33 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapaus sattui, mutta ei sitä voi oikein ahdisteluna pitää. Humalainen mies kosketti kädellä reittäni kun kävelin ohi. Oli vain tökeröä käytöstä.

Ei ole mauttomia vitsejä tai tökeröä käytöstä vaan ne ovat seksuaalista ahdistelukulttuuria, jonka täytyy loppua. Sanotteko myöhäisteineillenne, että mene vaan baariin, muista, että känniläisten puristelu kuuluu asiaan ja se on vain siedettävä? Sanotteko, ettei se haittaa? Saako se jatkua? Ensin puristelee sinua ja 20 v. myöhemmin lastasi ja se on ok?