Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka käyvät salilla ja kuntoilevat ilman tavoitteita?

Vierailija
31.01.2018 |

En urheile, en laihduta, en kasvata lihaksia. Käyn salilla ihan vain koska tykkään. Samoin uimassa, jumpissa ja lenkillä. Tai no on tavoite, ihan vain peruskunnon ylläpito. Moni repii pelihousunsa, kun en tee isoilla painoilla, miksi pitäisi? Mulle riittää kun tulee lämmin. Sitten isonnan, kun edelliset alkaa tuntua kevyiltä, mutta en tavoitteellisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet löytänyt asian, josta tykkäät.

Itselleni tavoitteellisesti treenaavana vaikein asia on käsittää miten joku jaksaa motivoitua treenaamaan ilman tavoitteita, koska periaatteessa rehkiminen ei koskaan tuota näkyvää tulosta ja vuosi toisensa jälkeen mennään samalla kropalla ja suorituskyvyllä. Toki on sekin jo paljon siinä mielessä, että ei sitten keski-ikäisenä maha roiku vyön päällä ja perusterveys on parempi.

Vierailija
2/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Hyvä että olet löytänyt asian, josta tykkäät.

Itselleni tavoitteellisesti treenaavana vaikein asia on käsittää miten joku jaksaa motivoitua treenaamaan ilman tavoitteita, koska periaatteessa rehkiminen ei koskaan tuota näkyvää tulosta ja vuosi toisensa jälkeen mennään samalla kropalla ja suorituskyvyllä. Toki on sekin jo paljon siinä mielessä, että ei sitten keski-ikäisenä maha roiku vyön päällä ja perusterveys on parempi.

Miksi pitäisi saada aikaan jotain näkyvää tulosta? Eikö terveys, hyvä kunto ja liikunnan tuottama hyvä olo muka riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Siis jokin tavoite on totta kai, enhän muuten siellä saleilla kävisi. Mutta se tavoite on vain se, että en halua päästä menemään ihan rapakuntoon. Laihtumisen tarvetta tms ei ole.

On mulla silloin tällöin siis jotain pikkutavoitteita, esim. yritän uida 500m alle 15 minuutin. Tai yritän pysyä lankutuksessa minuutin. Mutta pitkän aikavälin tavoitteita ei, paitsi se peruskunnon ylläpito. Kunhan hiki tulee ja hengästyy joka kerta, niin se riittää.

Vierailija
4/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan ylläpitää spagaatteja ja one inch punch voimiani.

Haluan myös tehdä vähintään kerran päivässä hyppytakakiertopotkun tikunnokkaan asetettuun omenaan kymmenen kertaa. Oikealla eli huonommalla jalalla teen kaksikymmentä kertaa.

Otan myös leveän karateasennon peilin edessä ja suoritan kaikki perusiskut jokaiseen ilmansuuntaan ilman paitaa. Lopuksi harjoittelen kovettamista betoniseinään ja katosta roikkuvaan halkoon joka on punottu hamppuköydellä.

Lopuksi voitelen rustoutuneet rystyset salvalla. Kuten kämmenselän ja ulkonyrkin.

Tavoitteena minulla on ylläpitää jumalaisia muinaisia taitoja.

Olen jo saavuttanut korkeimman kamppailulajien tason. Nyt vain ylläpidän voimiani.

Vierailija
5/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun ja kuntoilen ihan omaksi iloksi. Ei oled mitään isompia tavoitteita kuin pysyä jonkinlaisessa kondiksessa.

Vierailija
6/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Siis jokin tavoite on totta kai, enhän muuten siellä saleilla kävisi. Mutta se tavoite on vain se, että en halua päästä menemään ihan rapakuntoon. Laihtumisen tarvetta tms ei ole.

On mulla silloin tällöin siis jotain pikkutavoitteita, esim. yritän uida 500m alle 15 minuutin. Tai yritän pysyä lankutuksessa minuutin. Mutta pitkän aikavälin tavoitteita ei, paitsi se peruskunnon ylläpito. Kunhan hiki tulee ja hengästyy joka kerta, niin se riittää.

Joo tuollaisia tavoitteita mullakin on, esim. uida kilometri ilman taukoja ja kävellä esim. 10 km viikonloppuaamuisin, mutta tosiaan suurin tavoite on vain kunnon ylläpito. Minä en rehki, vaan teen sen verran, että tulee vähän hiki ja hyvä olo.

Vierailija
7/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on tavoitteita. Rapakuntoinenkin lankuttaa sen minuutin

Vierailija
8/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tavoitteita saliharjoittelussa. Käyn siellä tasan vain siksi että sillä on dramaattinen vaikutus mielenterveyteeni. Teen vain sitä mikä tuntuu hyvältä ja venyttelen paljon. Käyn todellakin vain itseäni varten siellä pari kolme kertaa viikossa.

Vierailija
9/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jopa personal trainer, vaikka  tavoittelen salitreenillä vain hyvää terveyttä. :D 

Vierailija
10/10 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tavoitteita saliharjoittelussa. Käyn siellä tasan vain siksi että sillä on dramaattinen vaikutus mielenterveyteeni. Teen vain sitä mikä tuntuu hyvältä ja venyttelen paljon. Käyn todellakin vain itseäni varten siellä pari kolme kertaa viikossa.