Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki taas oharit, en kestä enää!

Vierailija
31.01.2018 |

Olen seurustellut tämän miehen kanssa nyt kolme kuukautta ja hän on tehnyt tähän mennessä jo aika monet oharit ja tänään viimeksi! Minä olen niin typerä!!! Tein ruokaa, leivoin, siivosin yms ja minkä takia! Sen, että miehestä ei kuulu pihaustakaan, eikä näy vilaustakaan! Olen monen monta kertaa sanonut kuinka hän loukkaa, mutta ei näköjään mene perille. Täällä minä taas istun yksin kotona ja itken. Olen aina vaan se plan b tälle miehelle. En jaksa enää...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero! Voi viude se jaksaa painaa!

Vierailija
22/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tuli viesti missä selitti mitä on tehnyt illan. Ei pahoitteluja, eikä mitään. Vituttaa! Vastasin yhdellä sanalla vain. Olen niin raivona tällä hetkellä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista...sinä ansaitset paljon parempaa!!!

Vierailija
24/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tästä varma... Liikaa pahoja asioita sattunut elämässä. Luulin vihdoin löytäneeni jonkun jonka kanssa olisin onnellinen, mutta ei! Tuntuu että kaikki käyttävät vain hyväksi ja yrittävät hyötyä minusta... Olen kai liian kiltti ja kusipäät huomaavat sen. Ap

Vierailija
25/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää vastaa viesteihin tai avaa ovea jos yrittää tulla sinne. Ignooraa täysin. Koko loppuelämäsi. 

Vierailija
26/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku kiva harrastus, varaa matka ja unohda se paska jätkä. Tsemppiä! Toivotan sinulle onnea.

Vierailija
27/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tästä varma... Liikaa pahoja asioita sattunut elämässä. Luulin vihdoin löytäneeni jonkun jonka kanssa olisin onnellinen, mutta ei! Tuntuu että kaikki käyttävät vain hyväksi ja yrittävät hyötyä minusta... Olen kai liian kiltti ja kusipäät huomaavat sen. Ap

Ihan varmasti ansaitset parempaa. Kuihdutat itsesi vain tuossa. Tuon kanssa et tule olemaan onnellinen. Voit muuttaa elämääsi. Vain sinä voit sen muuttaa jos haluat. Minulla on vastaavanlainen mies ollut muutaman kuukauden. Enää en anna itseäni niin kohdella kenenkään...sen olen itselleni luvannut. Olin myös liian kiltti ja mies vaistosi sen. Kunnes sisuunnuin, kun mittani tuli täyteen. Parempi lopettaa tuo ajoissa ennenkuin tunteita liikaa pelissä. Se mies ei ole sun arvoinen. Et kaipaa tuollaista mielipahan tuottajaa elämääsi. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Tsemppiä.

Vierailija
28/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään ole kanssasi tosissaan.

Vierailija
29/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***u unoha se tyhmä.

Vierailija
30/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä nainen ei tee samaa kuin nämä oharimiehet, katoa. Miksi jäädä roikkumaan, miksi odottaa, miksi vastaavat "vain yhdellä sanalla". Minäkin ajattelen että nainen jää toiveikkaana odottamaan miehen yhteydenottoa kerta toisensa oharin jälkeen, niska jäykkänä loukkaantuneena mutta kuitenkin kontaktia odottaen ja siihen reagoiden, tyhmää.

Jos niin paljon ärsyttää miehen käytös, että avautuu vauva-palstalle, niin luulisi olevan pontta tehdä estot kanaviin ja laittaa mies eilisen uutisiin. Kadota.

Vierailija
31/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan paranna tilannettasi, että jäät roikkumaan tähän ”mieheen”. Näet jo nyt miten hän kohtelee sinua. Nämä jutut ei ajan saatossa muutu yhtään paremmiksi, päinvastoin törkeämmäksi menee, etenkin kun huomaa, että sinulle voi tehdä ja olla miten vaan.

Ei ikäviä juttuja ja samalla tavalla toistuvia tule sattumalta kenenkään elämään. Mutta jos itse toistat samaa kuviota, valitset aina saman tyylisiä miehiä, joiden annat kohdella itseäsi toistamiseen kaltoin niin tottakai löydät itsesi aina samasta tilanteesta. Ole itseäsi kohtaan niin ystävällinen, että alat arvostaa itseäsi sen verran, että katkaiset kerralla tämmöiset jatkumot. Unohda tämä tyyppi ja jätä historiaan, juttu on jo nähty. Sitten annat ajan kulua, alat keräämään ja vahvistamaan itseäsi, opettelet arvostamaan itseäsi. Ja kun olet tarpeeksi vahva ja ymmärrät oman arvosti, niin vasta sitten päästä toinen ihminen elämääsi.

Vierailija
32/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estin miehen yhteydenotot. Siinähän on, paska mikä paska! Ap

Vierailija
33/34 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Nyt olet ystävällinen itsellesi, ostat hyvää teetä, yhtenä iltana kasvonaamio, ehkä jotain kookosta hiuksiin, kävelylenkki, kuuntelet oikein kuunnelman radiosta, pieniä juttuja, jotka eivät vie konkurssiin mutta autat itseäsi löytämään pieniä mukavia aIoita arjesta niin paha mieli poistuu vähitellen. Hyvää yötä, nuku hyvin, kauniita unia!

Vierailija
34/34 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi ja saa tuntua kurjalle, kun on toivonut löytäneensä rakkauden ja joutuu pettymään. Mutta se ei haittaa. Ota opiksi tästä ja seuraavan mies kokelaan kohdalla seuraile tilannetta tarkkaan ja harkiten voisiko hän olla hyvä sinulle. Ei ole tärkeää se, että on vain jokin kumppani vaan se millainen hän on. Älä salli enää huonoa kohtelua. Olet arvokas ihmisenä ja sinun hyvin vointisi tulee olla etusijalla itsellesi. Lenkkeile ja liikuja täytä päiväsi sillä että voit hyvin ja panostat itseesi. Mukavia juttuja. Ja hei olet vapaa tekemään mitä haluat. Usko itseesi. Kaikkea hyvää sinulle.

Tuo mies ei ollut oikea sinulle, koska ei huomioinut sinun hyvin vointiasi. Tuollaiset vain käyttävät hyväkseen toisen hyväntahtoisuutta. Ei pidä jäädä kynnysmatoksi. Ehkäpä hänellä on paha olla itsensä kanssa ja siksi käyttäytyy noin. Huonoa käytöstä ei tule sietää.