Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puolet suomalaisista parisuhteista on sellaisia, joissa mies tuntee seksuaalista halua merkittävästi useammin kuin heillä on yhdyntöjä...

Vierailija
31.01.2018 |

Tämä on merkittävä ongelma parisuhteissa. Miten te olette ratkaisseet parisuhteissanne naisen madaltuneen libidon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
2/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähteestä mainitsemasi "yli puolet" on peräisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkki-Kyllikki tuo hetken helpotuksen, vaikka ei kykenekään täysin korvaamaan aitoa tavaraa. Tiukka se kyllä on!

Vierailija
4/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa tsempata. Laihduttaa, värjää hiuksensa, sheivaa. Alkaa hellitellä naistaan, hoitelee naisensa orgasmin ennen omaansa. Antaa naisen lahnailla. Tekee kotityöt omalta osaltaan.

Ja kas, niin on ongelma ratkennut.

Vierailija
5/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap veti tuon hanuristaan. Niin paskaa tuo väite on ettei voi olla muualta.

Vierailija
6/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen nälkää ja vessahätää huomattavasti useammin kuin syön/käyn vessassa. Ja hyvä näin.

Vierailija
7/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap veti tuon hanuristaan. Niin paskaa tuo väite on ettei voi olla muualta.

Väestöliiton tutkimus kyseessä. Esim. Iltalehti tehnyt uutisen aiheesta. Ikävää että mammat reagoivat näin negatiivisesti.

Vierailija
8/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia

- mies alkaa hoitamaan osuutensa kotitöistä ja lasten asioista oma-aloitteisesti, ilman että aina tarvitsee ensin pyytää ja sen jälkeen pari kertaa muistuttaa ennen kuin jotain tapahtuu

- hellyyttä ja läheisyyttä ilman painostusta seksiin!!!!

- myös mies saa pestä sukuelimensä ja peräreikänsä useammin kuin joka toinen päivä suihkussa

- kannattaa muistaa että vaimo on elämänkumppani, ei pelkkä kämppäkaveri jota voi panna

Näillä eväillä meillä päästiin eteenpäin. Idea on siinä, että ainoastaan miehen seksuaaliset tarpeet eivät ole sellaisia, jotka parisuhteessa pitäisi ottaa huomioon, vaan tarpeita on muitakin kuin seksuaalisia ja myös sillä vaimolla on tarpeita, jotka ovat aivan yhtä tärkeitä kuin miehen seksihalutkin.

Vierailija
9/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FINSEX-tutkimuksesta.

Ap

Vierailija
10/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa tsempata. Laihduttaa, värjää hiuksensa, sheivaa. Alkaa hellitellä naistaan, hoitelee naisensa orgasmin ennen omaansa. Antaa naisen lahnailla. Tekee kotityöt omalta osaltaan.

On mielenkiintoista, että kaikki ratkaisuehdotuksesi keskittyvät mieheen, vaikka kyse on naisen haluttomuudesta. Kannattaa lukea Halut jäissä? Naisen seksuaalisen halun puute. Väestöliiton seksologi Tarja Sandberg ja tutkimusprofessori Osmo Kontula ovat kirjoittaneet sen, ja kyseinen kirja käsittelee noin sataa halutonta naista, joiden haluttomuuden syitä ja sen seurauksia käydään läpi. Tuota kirjaa lainatakseni: "Suurin syy haluttomuuteen oli joku naisiin itseensä liittyvä tekijä." 

Ap

Vierailija
11/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista, että kaikki ratkaisuehdotuksesi keskittyvät mieheen, vaikka kyse on naisen haluttomuudesta. Kannattaa lukea Halut jäissä? Naisen seksuaalisen halun puute. Väestöliiton seksologi Tarja Sandberg ja tutkimusprofessori Osmo Kontula ovat kirjoittaneet sen, ja kyseinen kirja käsittelee noin sataa halutonta naista, joiden haluttomuuden syitä ja sen seurauksia käydään läpi. Tuota kirjaa lainatakseni: "Suurin syy haluttomuuteen oli joku naisiin itseensä liittyvä tekijä." 

Ap

Ei yllätä. Jostain syystä naiset ovat kovin haluttomia käsittelemään haluttomuutensa perimmäisiä syitä. Helpompi leimata mies syypääksi.

Vierailija
12/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tekee nainen?

Vierailija
13/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä painaa naapurin Kaisaa silloin, kun rouvaa ei huvita. Win-win tilanne: minä saan ja rouva ei.

Vierailija
14/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies pitkässä suhteessa panostaa mitenkään siihen että nainen voisi tuntea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi? Jos mies haluaa enemmän yhdyntöjä niin voisi panostaa naisen miellyttämiseen enemmän.

Vierailija
15/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tekee nainen?

Miksi nainen tekisi mitään, jos on tyytyväinen vallitsevaan seksin määrään?

Vierailija
16/22 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... odottaako joku pääsevänsä naimaan jokaikinen kerta kun verta alkaa pakkautumaan penikseen...? en minä ainakaan...

Vierailija
17/22 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki ratkaisuehdotukset liittyy mieheen, koska harvoin oma haluttomuus on naiselle ongelma. Elämä ilman seksiä on naiselle monesti ihan OK, sillä seksi ei ole elämässä niin kovin tärkeää. Läheisyys ja kumppanuus riittää ja kaikki ei kaipaa edes niitä.

Luulisin, ettei monet naiset pysty käsittämään miten tärkeää miehelle se seksi on. Omassa elämässäni olen sen saanut huomata. Miehen kanssa meillä on ollut aina aktiivinen seksielämä (3-4 kertaa viikossa). Hieman alle 40 v mies sairastui ja sai lääkityksen, joka aiheutti erektio-ongelmia. Minulle tämä ei ollut mikään iso juttu ja miehen kanssa tästä puhuttiin ja puhuttiin. Hänelle asia oli niin iso ongelma, että jätti nämä elintärkeät lääkkeet kenellekkään kertomatta käyttämättä , jotta pystyy seksiä harrastamaan. Niinhän siinä sitten kävi, että sai kohtauksen ja joutui pariksi päiväksi tehohoitoon. Kyseessä on siis älykäs ja koulutettu ihminen ja tekee näin typerän valinnan. Naisena mun oli tosi hankala tajuta, että joku laittaa henkensä vaaraan ihan vaan siitä syystä, että saa vehkeen toimimaan. Todella miehet on egoineen Marssista. No meidän tarinalla on sikäli onnellinen loppu, että miehen lääkitys vaihdettiin , vehkeet alkoi taas pelittämään ja jatketaan entiseen malliin. Pikkasen kyllä huolettaa se, miten mies kestää sitten sen normaalin vanhenemisen mukanaan tuomat muutokset seksielämässä.

Itselleni tosiaan seksi ei olisi mitenkään välttämätöntä, mutta olen asiassa aktiivinen koska tiedän sen miehelle niin paljon merkitsevän. Ovispanetuksia lukuunottamatta olen aloitteentekijänä ehkä noin kerran viikossa ja se riittäisi minulle. Onneksi mies saa edelleen mun pikkarit kostumaan pikku lämmittelyllä, eikä tule torjutuksi muillakaan kerroilla. Useimmiten se omakin halu kasvaa kun vain rupeaa touhuamaan.

Vierailija
18/22 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki ratkaisuehdotukset liittyy mieheen, koska harvoin oma haluttomuus on naiselle ongelma. Elämä ilman seksiä on naiselle monesti ihan OK, sillä seksi ei ole elämässä niin kovin tärkeää. Läheisyys ja kumppanuus riittää ja kaikki ei kaipaa edes niitä.

Luulisin, ettei monet naiset pysty käsittämään miten tärkeää miehelle se seksi on. Omassa elämässäni olen sen saanut huomata. Miehen kanssa meillä on ollut aina aktiivinen seksielämä (3-4 kertaa viikossa). Hieman alle 40 v mies sairastui ja sai lääkityksen, joka aiheutti erektio-ongelmia. Minulle tämä ei ollut mikään iso juttu ja miehen kanssa tästä puhuttiin ja puhuttiin. Hänelle asia oli niin iso ongelma, että jätti nämä elintärkeät lääkkeet kenellekkään kertomatta käyttämättä , jotta pystyy seksiä harrastamaan. Niinhän siinä sitten kävi, että sai kohtauksen ja joutui pariksi päiväksi tehohoitoon. Kyseessä on siis älykäs ja koulutettu ihminen ja tekee näin typerän valinnan. Naisena mun oli tosi hankala tajuta, että joku laittaa henkensä vaaraan ihan vaan siitä syystä, että saa vehkeen toimimaan. Todella miehet on egoineen Marssista. No meidän tarinalla on sikäli onnellinen loppu, että miehen lääkitys vaihdettiin , vehkeet alkoi taas pelittämään ja jatketaan entiseen malliin. Pikkasen kyllä huolettaa se, miten mies kestää sitten sen normaalin vanhenemisen mukanaan tuomat muutokset seksielämässä.

Itselleni tosiaan seksi ei olisi mitenkään välttämätöntä, mutta olen asiassa aktiivinen koska tiedän sen miehelle niin paljon merkitsevän. Ovispanetuksia lukuunottamatta olen aloitteentekijänä ehkä noin kerran viikossa ja se riittäisi minulle. Onneksi mies saa edelleen mun pikkarit kostumaan pikku lämmittelyllä, eikä tule torjutuksi muillakaan kerroilla. Useimmiten se omakin halu kasvaa kun vain rupeaa touhuamaan.

En huomannut sanoa, että olen eri kuin edelliset kommentoijat

Vierailija
19/22 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla samalla logiikalla miehen ryyppäämiseen auttaa se, että miestä aletaan hellimään, passaamaan ja nainen alkaa laittautumaan - koska eihän se ryyppääminen sille miehelle ole ongelma!

Vierailija
20/22 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla samalla logiikalla miehen ryyppäämiseen auttaa se, että miestä aletaan hellimään, passaamaan ja nainen alkaa laittautumaan - koska eihän se ryyppääminen sille miehelle ole ongelma!

Miehen ryyppäminen on miehelle ongelma siinä kohtaa kun maksa sanoo poks ja terveys on mennyt muutenkin.. Tosin sitä ennen on mennyt työpaikka, rahat ja perhe. Naisen haluttomuudesta ei ole muita seurauksia kuin mahdollisesti se, että vonkaava mies pettää tai jättää. Ja tämä voi olla jopa helpotus sille naiselle.

Finsex tutkimuksesta kävi ilmi muuten sekin, että lähes puolet naisista saa vähemmän seksiä kuin haluaisi. Eli suurin ongelma ei ole naisten haluttomuus vaan se, että ihmiset pariutuu libidon suhteen epäsopivien ihmisten kanssa. Ilmeisesti mielletään, että suhteen alkuvaiheessa seksi on syötti ja sitä harrastetaan kumppanin saamiseksi ja pitämiseksi enemmän kuin itse itseasiassa haluaisi. Vakiintuneessa vaiheessa ei sitten enää jakseta teeskennellä kumppanin miellyttäväksi. Sääli sitä enemmän haluavat, joka tulee tavallaan alussa huijatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi