Miten Sinisten Sampo Terho eroaa jostain kokoomuslaisesta?
Kannattaa kovasti Aktiivimallia, olen muutenkin aina pitänyt tyyppiä täysin kokoomuslaisena. Terhohan oli itsekin työttömänä kunnes löysi politiikasta vihreän oksan itselleen. Mitään yksityisen sektorin hommia ei varmaan koskaan ole tehnyt?
Kommentit (22)
Ei ole mitään muuta poliittista retotiikkaa kuin syytellä aiempia hallituksia kaikesta.
Kokoomuksen spedet sentään osaa sanoa muutakin välillä, vaikken niitä kannatakaan.
miten persut tai siniset ylipäätä eroavat kokkareista, ei mitenkään, ovat vain pienempi ja vielä turhempi sakki.
On rasistinen oikeistolainen eli natsi.
Terho on vielä kokkareitakin sivistymättömämpi äärioikeistolainen öykkäri.
Siniset voi seuraavaksi loikata kokoomukseen. Jos kelpaavat?
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisitkö itse vielä kokoomusta jos ottaisivat tuota lössiä siipiensä suojaan? Niinpä.
Myöskään ei osaa näyttää yhtä lipevältä kuin Orpo.
Vaikka Orpokin on melkoinen limanuljaska, silti saanee dramaattisesti paremman kansansuosion, kun terho näyttäytyy ikävänä räksyttäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisitkö itse vielä kokoomusta jos ottaisivat tuota lössiä siipiensä suojaan? Niinpä.
Näin sen on syytä mennä.
Eikä kokoomuksen väki varmaan mielissään olisi "kiilaajasta", siksi kai vaaliliittokin on poissa laskuista.
Maahanmuuttokriittisyydellä ja sivistysvastaisuudella eroaa ainakin kokoomuksen valtavirrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sen on syytä mennä.
Eikä kokoomuksen väki varmaan mielissään olisi "kiilaajasta", siksi kai vaaliliittokin on poissa laskuista.
Kiilaajaa varmaan siedetään hampaat irvessä KUNHAN sen vanavedessä pääsee ylimääräisiäkin läpi. Sinisten 1,5% lukemat ei oikein anna tuota valttikorttia.
Vierailija kirjoitti:
Myöskään ei osaa näyttää yhtä lipevältä kuin Orpo.
Vaikka Orpokin on melkoinen limanuljaska, silti saanee dramaattisesti paremman kansansuosion, kun terho näyttäytyy ikävänä räksyttäjänä.
Terho on orpolle näppärä konstrakti henkilö. Näyttää paremmalta kuin onkaan kun huonompi sekoilee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
On rasistinen oikeistolainen eli natsi.
Eivät kaikki rasistiset oikeistolaiset ole nassukoita. Terhon linja poikkeaa täysin esimerkiksi Olli Immosen ja riikinruotsalaisen tarranatsijärjestön linjasta.
Sampo on ihana! Komea ja pukeutuu hyvin. Samaa ei voi sanoa kokoomuslaisista.
Kokoomusta on ainakin joskus voinut äänestää
ei persut kokoomuksesta eroakaan, minikokoomus.
tiedän, joku tulee selittämään "ei sampo ole persu", mutta on se, persu on persu ja persut ovat minikokkareita, oikeistolaisia sikoja.
Sampo on pelkkä Orpon ja Sipilän tyhmä puudeli.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/komissaari-katainen-usan-korotetui…
Ulkoisesti eroaa aika paljonkin?
Tyhmempi, koska luulee eroavansa jotenkin.