Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen joutuu petetyksi?

Vierailija
31.01.2018 |

Tiedän, että ei voi yleistää ja vika on miehessä, mutta millaisia kokemuksia teillä on?

Mun tuttavapiirissä petetty nainen on ollut hurjan usein nätti, mutta usein kuitenkin hiljaisempi, rauhallinen ja ehkä jopa vetäytyvä, eikä itseään esille tuova. Mukautuva, joka laittaa perheessä lasten tarpeet edelle.

Pettävätkö ekstrovertit useammin, joutuvatko introvertit petetyiksi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttava, miestään jatkuvasti arvosteleva pihtari.

Vierailija
2/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on yhdessä pettäjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omakohtaista kokemusta. En nalkuta koskaan, en pihtaa, en ole mustasukkainen. Monet ovat sanoneet, että kanssani on helppo olla. Olen kiltti ja hyväsydäminen.

Vierailija
4/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä, empaattisia ja hyväsydämisiä naisia petetään varmaan eniten. Tuon kaltaiset ihmiset vetävät puoleensa itsekkäitä hyväksikäyttäjiä ja pettäjä.

Vierailija
5/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani näin, että petetyksi joutui usein viimeisillään raskaana oleva nainen.

Päätelmäni: miehille oma pikku genitaali on tärkeämpi kuin vaimo ja yhteinen lapsi.

Vierailija
6/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka on parisuhteessa ja uhraa sille liikaa.

Vierailija
7/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttajaa, jonka kanssa seksi on yksitoikkoista ja sitä on vähän.

Vierailija
8/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkälainen nainen hyvänsä, sillä monet miehet ajattelevat yksinkertaisesti pelkästään palleillaan!

Vierailija
9/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista joka on parisuhteessa ja uhraa sille liikaa.

Uhraa mitä ja miten?

Vierailija
10/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan minkälainen nainen hyvänsä, sillä monet miehet ajattelevat yksinkertaisesti pelkästään palleillaan!

..ja se ei ole paljon se :(

Vierailija
11/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikennäköiset, -kokoiset, -ikäiset, -luonteiset, -taustaiset

Vierailija
12/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksa uskoa, että olisi mitään muuta yhdistävää tekijää kuin pettävä mies. 

No, tietysti ikuisesti yksinolevat eivät tule petetyiksi. 

Vierailija
13/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset naiset eri luonteen kirjoineen.Jos mies pettää niin se pettää,ei ole tekemistä sen kanssa löytyykö kotoa pirttihirmu,harmaa hiiri,hauska seksikäs muija,jonka antaa seksiä niin paljon kuin sielu sietää.

Tiedän kolme tapausta ja juurikin kaikissa näissä oli petetyn osassa kuvailemani naiset.

Itse olen myös joutunut petetyksi ja taidan kuulua kategoriaan:laittaa lapset kaiken edelle,mutta aina on mies torttua saanut kun on halunnut eli pihtari en ole ollut.

Vierailija
14/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttajaa, jonka kanssa seksi on yksitoikkoista ja sitä on vähän.

Nalkuttaminen ei ole yhden ihmisen toiminta vaan reagoiminen tilanteeseen. Ehkä mies on perheessä lapsi joka ei hoida mitään kotona ja kuvittelee että vaimo on äitinsä jatke? Tai nalkuttava vaimo tarkoittaa sitä kumppania joka väsyy kun pyytää kymmenennen kerran jotain asiaa, eikä mies saa aikaiseksi "ihan vielä"?

Tai ehkä se nalkutus on vaan teidän kahden tapa kommunikoida? Hän nalkuttaa, ookoo mutta miten sinä? 

Riidat eivät ole vain yhdestä osapuolesta johtuvia vaan sinä olet se toinen osapuoli. Miten sinä toimit että kumppanisi voi hyvin?

Vierailija
15/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset naiset eri luonteen kirjoineen.Jos mies pettää niin se pettää,ei ole tekemistä sen kanssa löytyykö kotoa pirttihirmu,harmaa hiiri,hauska seksikäs muija,jonka antaa seksiä niin paljon kuin sielu sietää.

Tiedän kolme tapausta ja juurikin kaikissa näissä oli petetyn osassa kuvailemani naiset.

Itse olen myös joutunut petetyksi ja taidan kuulua kategoriaan:laittaa lapset kaiken edelle,mutta aina on mies torttua saanut kun on halunnut eli pihtari en ole ollut.

Olet ollut näemmä liian "helppo", siinä syy!

Vierailija
16/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää suurinosa.Kiinnijääminen onkin sitten toinen juttu :D ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa millainen nainen kotoa löytyy.

Vierailija
17/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin mieskin, eli sellainen joka valitsee kumppanikseen pettäjän. Malli voi olla opittu jo kotoa.

Vierailija
18/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää aina NAISEN kanssa, ja usein hänkin PETTÄJÄ!

Vierailija
19/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää aina NAISEN kanssa, ja usein hänkin PETTÄJÄ!

..niin jos ritareita ei lasketa!

Vierailija
20/38 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei voisi petetyksi tulla, mutta tietysti omilla parinvalintakriteereillä on myös merkitystä. Monia naisia houkuttaa komea ja supliikki mies, jolla on paljon muitakin ottajia. Jos vielä edellisestä joukosta valikoituu mies, jonka (heikkoa) itsetuntoa hivelee muiden naisten huomio, niin riski petetyksi tulemiselle kasvaa.

Totta on myös, että tyytyväisyys suhteeseen ja seksielämään vaikuttaa pettämisherkkyyteen. Olen varma, että pettämishalukkuus lisääntyy, jos tuntuu, että menee huonosti ja joutuu elämään seksin puutteessa.

Ja joo, tiedän minä, ettei pettäminen ole koskaan oikea ratkaisu, eikä paska suhde pihtaavaan kumppaniin ole mikään oikeustus pettämiselle. Se vain on ikävä realiteetti. Onneksi en ole koskaan itseäni siihen tilanteeseen ajanut. Liian helposta eroamisesta minua on kyllä usein syytetty.