Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussi paljastaa yksityiskohtia Selviytyjien kulisseista – hygieniataso oli viidakossa ala-arvoinen: ”Ei siellä paljon sheivattu”

Vierailija
30.01.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005546067.html

Janni hyvä, sheivaamisella ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa. Itse asiassa jossain viidakossa on huomattavasti hygienisempaa olla sheivaamatta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamaanko se polonen lähtikin sinne ja meikkaamaan... huoh...

Vierailija
2/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä edes hampaita pesty ja nälkää nähtiin. Turha tarttua yhteen sanaan.

Siteet ja aurinkorasvaa saivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei edes hampaita pestä? Siinähän mömmöt hyvin suussa muhivat.

Itse olen pessyt hampaani 2 kertaa päivää lapsesta alkaen, silti on jo näin viiskymppisenä pari reikää.

Mutta se minun hampaistani.

Vierailija
4/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on nyt sekoitettu hygienia ja "muunlainen ehostaminen". Kun Janni puhui hygieniasta, hän puhui saippuasta ja hampaidenpesusta.

Vierailija
5/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakkoon joutumisen idea on ehkä juuri se, että ei asuta hotellissa. veikkaisin, että maailmassa on ainakin puolet ihmisiä, jotka ei omista hammasharjaa.

Vierailija
6/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hampaiden harjaamattomuus peruuttamattomasti huono juttu. Läskit saa helposti takaisin jne mutta risat hampaat ei takaisin ehjiksi kasva.

Muuten, otsikon on varmaan kirjoittanut joku muu kuin Janni itse.

Vierailija
7/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs ulkolainen sarja, jossa blondeja vietiin "erämaahan" kilpailemaan miehestä, kuinka he olivat ihmeissään kun telttaleirissä ei ollutkaan virtaa hiustenkuivaajille ym. kähertimille... eiköhän tuohonkin ohjelmaan osallistuneille aikas tarkkaan ole jo etukäteen kerrottu, millaisissa olosuhteissa kilpaillaan ja ollaan.

Tuo hampaiden harjaus 5x päivässä VOI joillekin auttaa reikiintymisen estämiseen, mutta tiedän ihmisiä, jotka eivät ole kymmeniin vuosiin harjanneet hampaitaan, eikä löydy reiän reikää. Toki suuhygienia on ihan ok, mutta päivä pari harjaamatta tuskin hampaita pilaa. 

Vierailija
8/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku muka vielä 2000-luvulla ”aitoon viidakkoelämään tosi-tv-ohjelmassa?” Anna mun nauraa, tällaiset ohjelmat ovat käsikirjoitettuja! Tuotantoyhtiöillä ei todellakaan ole varaa riskeerata kenenkään terveyttä saati henkeä ottamalla yhtään riskiä. Kyllä, Janni Hussi pesi hampaansa ja kävi suihkussa. Mutta eihän sitä tyhmälle televisionkatsojalle kerrota, mitä jännää siinä olisi. Kohtauksia otetaan uudestaan jos kuvakulma ei miellytä ohjelmaa tai joku ”kilpailija” ei pysy käsikirjoituksessa. Älkää nyt hyvät sohvaperunat uskoko kaikkea mitä ns. viihdeteollisuus teille syöttää, idiootit.

Vierailija
9/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon edessä tulee pissiksillekin tietona, että karvainen alapää on paljon terveempi. Haluaisiko joku että tussu olisi tosiaan karvattomaksi kynitty autiolla saarella? Alapää joko täynnä mikrohaavoja tai sitten aukkoja karvatupeissa.

Vierailija
10/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä pystynkö katsomaan sarjaa kun siellä on eräs henkilö joka on niin ärsyttävä ja brutaali. Sarjan katsojalukujen kannalta olisi hyvä että pudotettaisiin mahdollismman aikaisessa vaiheessa. 

Vierailija
11/11 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä pystynkö katsomaan sarjaa kun siellä on eräs henkilö joka on niin ärsyttävä ja brutaali. Sarjan katsojalukujen kannalta olisi hyvä että pudotettaisiin mahdollismman aikaisessa vaiheessa. 

Sama juttu. Olis joutanut haihyökkäyksen kohteeksi muttei se kelvannut niillekkään pedoille. Hait varmaan pelkäsivät saavansa alkoholimyrkytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi