Mitä laitatte jäätelön sekaan?
Millä lisukkeilla jalostatte jätskiannosta että saatte oikein superhyvän annoksen?
Kommentit (21)
Vaniljajäätelön kans mansikkahilloa. Nam.
Itse tehty kinuskikastike vie kyllä aina voiton. Aika monet jäätelöt maistuvat myös hyvältä, jos ihan pikkuisen ripottelee suolaa sekaan! :)
Lisäksi kookoshiutaleet tai pekaanipähkinän murut ovat joskus kiva lisä.
Minä tykkään jäätelöstä eniten ilman lisukkeita, mutta yksi poikkeus on: suklaaströsseli :).
Vaniliajätskiin raastan vähän inkivääriä. Tulee kivasti potkua.
Huuhteluainetta. Olen vastuuton köyhä.
Mieheni pyytää aina spermaa kastikkeeksi omaan jäätelöönsä ja minähän sen sitten aina siihen vatkaan.
Vaniljajäätelö ja Pirkan Origo-keksejä. Eipä tarvitse ikinä ostaa Oreo-jäätelöä, kun saman ihanuuden saa vajaa kolmella eurolla, ja 250ml enemmän!
Suklaakastiketta, ja jäätelön pitää olla muutenkin koostumukseltaan pehmeää ja sileää. Kaikki palat jäätelön seassa vain pilaavat nautintoa.
Vanijajätski kaakaojauheella on mun suosikki kaikista maailman jäätelöannoksista. Tulee ihan 80-luku ja mummola maalla mieleen.
Useimmiten syön valmista jäätelöä, Kolmen kaverin tai Ainon, harvemmin pelkkää vaniljajäätelöä.
Kuuma kaakaokiisseli johon upotan palan vaniljajäätelöä.
Vaniljajäätelön sekaan laitan jaffaa :D ystävä opetti tämän ihan parisen vuotta taaksepäin, tuntui aluksi oudolta, mutta yllättävän hyvä sekoitus
Teen itse suklaa- tai kinuskikastikkeen.
Marjoja, hedelmiä.
Kesällä syötäviä kukkia, esim. orvokkeja.
tuoreita tai pakastettuja marjoja
- digestivekeksimuruja
- suklaakastiketta
- marjoja
- pähkinärouhetta
- piparimuruja