Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei noteeraa mitenkään että olen raatanut koko vapaapaäiväni hänen mieliksi

Vierailija
30.01.2018 |

Ollaan jonkun aikaa puhuttu, että pitäisi laajentaa vaatehuonetta makkariin niin olisi paremmin tilaa molempien vaatteille. Kävin Ikeasta hakemassa kaapin viime viikolla. Tänään oli mulla vapaapäivä ja kun mies oli töissä, mä kokosin sen kaapin ja järjestin koko vaatehuoneen ja makkarin ja paikat mun tilpehööreille, jotka häntä on stressannu jne. Mies tuli kotiin töistä kohta kolme tuntia sitten, eikä ole sanonut MITÄÄN. On niin kuin ei huomaisi koko asiaa. Ja siis on ollut paikan päällä ja nähnyt uuden kaapin ja järjestyksen jne. Mitä tässä pitäisi tehdä tai sanoa? Mua alkaa korpeemaan tosi pahasti tää tilanne, onks toi ukko ihan seinähullu vai olenko mä?? En oo mitään sanonu kun en halua kuulostaa siltä et inisen tai rukoilen huomiota. Mut onhan toi nyt ihan perhanan ihmeellistä käytöstä, eikö???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi on pettynyt koska olet uhrannut oman vapaapäiväsi hänen palvelemiseensa. Olet hakenut ja koonnut vaatekaapin, jonka mies on itse halunnut. Ehkä hän toivoisi, että sinulta löytyisi jotain omaakin tekemistä itseäsi varten, eikä jatkuvaa miehen toiveiden toteuttamista kiitosta odotellessa.

Miehesi luultavasti kaipaa että sinullekin kasvaisi selkäranka etkä tekisi aina kaikkea mitä mies pyytää. 

Aika kaukaa haettu vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä