mies ei noteeraa mitenkään että olen raatanut koko vapaapaäiväni hänen mieliksi
Ollaan jonkun aikaa puhuttu, että pitäisi laajentaa vaatehuonetta makkariin niin olisi paremmin tilaa molempien vaatteille. Kävin Ikeasta hakemassa kaapin viime viikolla. Tänään oli mulla vapaapäivä ja kun mies oli töissä, mä kokosin sen kaapin ja järjestin koko vaatehuoneen ja makkarin ja paikat mun tilpehööreille, jotka häntä on stressannu jne. Mies tuli kotiin töistä kohta kolme tuntia sitten, eikä ole sanonut MITÄÄN. On niin kuin ei huomaisi koko asiaa. Ja siis on ollut paikan päällä ja nähnyt uuden kaapin ja järjestyksen jne. Mitä tässä pitäisi tehdä tai sanoa? Mua alkaa korpeemaan tosi pahasti tää tilanne, onks toi ukko ihan seinähullu vai olenko mä?? En oo mitään sanonu kun en halua kuulostaa siltä et inisen tai rukoilen huomiota. Mut onhan toi nyt ihan perhanan ihmeellistä käytöstä, eikö???
Kommentit (21)
Niin. No olikohan tuo nyt sellainen ratkaisu, josta olitte yhdessä ouhuneet ja todenneet parhaaksi ratkaisuksi teidän ongelmaan? Vai oliko ihan vain sun idea ja sun aloite ja sun ratkaisu?
No kyl sä voit sanoa: Katso, mä kokosin tän hylyyln tänään ja tein uutta järjestystä ja vähän näyttää sitä järjestystä. Sit jos ei mitään sano silloinkaan ni on kyl outoa.
En mäkään aina huomaa, jos mies on imuroinut ja laittanut paikkoja kuntoon kun raahaudun zombina töistä. Mutta jos itse olisin ollut kotona ja tehnyt jotain, niin en jäisi odottamaan kiitoksia, vaan esittelisin työstä tulevalle että katoppa miten minä olen saanut aikani kulumaan. Suoraa toimintaa ja asiat esille.
Ei sillä kiinnosta. Luultavasti olet itse tehnyt numeron kaappitilan vähyydestä, puhunut usein asiasta, mies nyökytellyt ja esittänyt kiinnostunutta vaikka oikeasti asia on se ja sama. Nyt ehkä huomannut uuden kaapin, mutta ei ajattele asiasta sen enempää, koska se on sinun asiasi, olet kaappisi saanut ja miehelle ihan sama.
No en ymmärrä mikset voi sanoa hänelle asiasta, ihan rauhallisesti.
Ei se ole kummallista käytöstä. Sä menit sen reviirille, ja se ei tiedä miten suhtautua. Ethän sä nyt naisena voi tollasta tehdä. Mä mokasin aikoinani auton renkaiden kanssa. Voi sitä närkästystä!
Koit ihme parantumisen eikös sulla ollut huomenna aika sairaalassa
Kysäise häneltäettä olisiko aika käydä Specsaversilla vai mikä mättää? En olisi sinuna odottanut montaa tuntia, vaan olisin aika heti miehen tultua alkanut siitä puhumaan. Mutta ehkä teillä on erilainen parisuhde, tuollainen hiljainen ja omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä kiinnosta. Luultavasti olet itse tehnyt numeron kaappitilan vähyydestä, puhunut usein asiasta, mies nyökytellyt ja esittänyt kiinnostunutta vaikka oikeasti asia on se ja sama. Nyt ehkä huomannut uuden kaapin, mutta ei ajattele asiasta sen enempää, koska se on sinun asiasi, olet kaappisi saanut ja miehelle ihan sama.
Itse se on nalkuttanut siitä vaatehuoneesta. Hän muuten enimmäkseen meillä siivoaa ym. Meillä on ollut tasan kaksi keskustelua aiheesta, yksi jossa hän valitti että tarvii lisää vaatesäilytystilaa, ja toinen, jossa soitin että käynkö Ikean kautta (mies vihaa Ikeassa käymistä, joten oli iloinen kun kävin). Laitoin uuteen kaappiin omia kuteitani, annoin hänelle lisätilaa vaatehuoneesta. Hän sai kaiken mitä pyysi eikä tarvinnut pistää tikkua ristiin.
AP
Suuttu kun ei miehisenä miehenä pukeutua pakkivyöhön ja heilutella kaluaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysäise häneltäettä olisiko aika käydä Specsaversilla vai mikä mättää? En olisi sinuna odottanut montaa tuntia, vaan olisin aika heti miehen tultua alkanut siitä puhumaan. Mutta ehkä teillä on erilainen parisuhde, tuollainen hiljainen ja omituinen.
Lol. Joo, siis eiku ensin olin ripustamassa pyykkejä, ja yleensä annan sen ottaa rotsin pois ym ennen kuin hyökkään kaulaan. Oletin, että se tulisi itse sanomaan jotein, mut ei tullut. Ollaan juteltu tässä kaikenlaista muuta kyllä. Jotenkin oudosti meni liian kauan ja nyt oon vain jotenkin shokissa ja vihainen enkä tiedä pitäiskö aloittaa kunnon matsi vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Joo, siis eiku ensin olin ripustamassa pyykkejä, ja yleensä annan sen ottaa rotsin pois ym ennen kuin hyökkään kaulaan. Oletin, että se tulisi itse sanomaan jotein, mut ei tullut. Ollaan juteltu tässä kaikenlaista muuta kyllä. Jotenkin oudosti meni liian kauan ja nyt oon vain jotenkin shokissa ja vihainen enkä tiedä pitäiskö aloittaa kunnon matsi vai mitä.
Lol, vai olet sinä shokissa asiasta, hienoa ja aikuismaista. Rotsi pois? Kuinka vanha olet? Käytin sanaa rotsi joskus 20-30 vuotta sitten, mutta ei sitä enää yksikään normaali ihminen käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, vai olet sinä shokissa asiasta, hienoa ja aikuismaista. Rotsi pois? Kuinka vanha olet? Käytin sanaa rotsi joskus 20-30 vuotta sitten, mutta ei sitä enää yksikään normaali ihminen käytä.
Raatanut koko vapaapäivän toisen mieliksi... typerää liioittelua.
Illalla kun menette nukkumaan, kysäiset, että mitäs mieltä olet.
Miksi ihmeessä et voi vain kysyä onko huomannut ja mitä mieltä on? Miksi tehdä väkisin riitaa?
Ei ihme jos ihmisillä menee parisuhteessa huonosti, jos ei edes tällaisesta asiasta pystytä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jonkun aikaa puhuttu, että pitäisi laajentaa vaatehuonetta makkariin niin olisi paremmin tilaa molempien vaatteille. Kävin Ikeasta hakemassa kaapin viime viikolla. Tänään oli mulla vapaapäivä ja kun mies oli töissä, mä kokosin sen kaapin ja järjestin koko vaatehuoneen ja makkarin ja paikat mun tilpehööreille, jotka häntä on stressannu jne. Mies tuli kotiin töistä kohta kolme tuntia sitten, eikä ole sanonut MITÄÄN. On niin kuin ei huomaisi koko asiaa. Ja siis on ollut paikan päällä ja nähnyt uuden kaapin ja järjestyksen jne. Mitä tässä pitäisi tehdä tai sanoa? Mua alkaa korpeemaan tosi pahasti tää tilanne, onks toi ukko ihan seinähullu vai olenko mä?? En oo mitään sanonu kun en halua kuulostaa siltä et inisen tai rukoilen huomiota. Mut onhan toi nyt ihan perhanan ihmeellistä käytöstä, eikö???
Sä olethan sä tyhmä jos sä raadat miehen mieliksi saamatta vastakaikua.
Siis toihan oli selkeesti sun oma projekti, sä luultavasti olet paapattanut kaapista ja mies on ynähdellyt jotai kuuntelematta..Tai sitten sä just kutistit sen pallit tekemällä jtn minkä se oli mieltänyt omaksi työkseen (kaapin kokoaminen).
Kannattaa vaan olla ihan hiljaa ja katella itelle vuokra-asuntoa.
Ehkä miehesi on pettynyt koska olet uhrannut oman vapaapäiväsi hänen palvelemiseensa. Olet hakenut ja koonnut vaatekaapin, jonka mies on itse halunnut. Ehkä hän toivoisi, että sinulta löytyisi jotain omaakin tekemistä itseäsi varten, eikä jatkuvaa miehen toiveiden toteuttamista kiitosta odotellessa.
Miehesi luultavasti kaipaa että sinullekin kasvaisi selkäranka etkä tekisi aina kaikkea mitä mies pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et voi vain kysyä onko huomannut ja mitä mieltä on? Miksi tehdä väkisin riitaa?
Ap kuulostaa riidanhaastajalta ja marttyyrilta, hieno yhdistelmä parisuhdetta ajatellen. Siihen mukaan vielä jurottava ja mykkä mies, niin aika haasteelliselta kuulostaa.
todella ihmeellistä