Ei jumalauta, vaihdettiin yhden harrastuksesta tutun miehen kanssa puhelinnumeroita
Molemmin puolin ollut flirttiä ilmassa ja nyt päästiin sen verran eteenpäin että vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty muutamana päivänä. Olen kiinnostunut ja mies selvästi myös. Paitsi että tänään tuli kikkelikuva. Arvaatte varmaan että fiilikset meni. En ole laittanut miehelle mitään viestiä kuvan jälkeen ja todella ahdistaa törmätä häneen taas tällä viikolla. Miten tästä selviää?
Kommentit (533)
Olipa typerä veto mieheltä, no, keskenkasvuinen joten selviät siitä ihan heittämällä, miksi jäisit ihmettelemään yhtään enempää moisen perään.
Lähetä sille netistä otettu pippelikuva vastalahjaksi.
Mitä tuosta ahdistumaan. Mies pelasi juuri itsensä ulos jatkosta.
Julkaise se kuva lähettäjään viittaavilla tiedoilla.
Ignooraa!
Kyllä miehet ovat käsittämättömiä, ei voi muuta sanoa. Mikä oli taas logiikka tuossakin?
Vaihe 1. Juttele mukavia ja ole normaali
Vaihe 2. Vaihda numeroita
Vaihe 3. Paljasta pervoutesi ja lähetä dickpick, niin nainen ei halua enää olla missään tekemisissä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille netistä otettu pippelikuva vastalahjaksi.
Kannatan!
Ette olekaan luodut toisillenne. Ei se mitään. Paitsi että sorrut kuitenkin antamaan, eikä mies opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Molemmin puolin ollut flirttiä ilmassa ja nyt päästiin sen verran eteenpäin että vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty muutamana päivänä. Olen kiinnostunut ja mies selvästi myös. Paitsi että tänään tuli kikkelikuva. Arvaatte varmaan että fiilikset meni. En ole laittanut miehelle mitään viestiä kuvan jälkeen ja todella ahdistaa törmätä häneen taas tällä viikolla. Miten tästä selviää?
Miksi et kertoisi totuutta? Laita viestiä hänelle että kyseisen kuvan jälkeen sinä et kiinnosta minua enää yhtään. Kerro myös että tuntuu todella yököttävälle tavata sinua, enkä halua olla missään tekemisissä kanssasi. Totuus tekee tässäkin tapauksessa vapaaksi. Jos teidän on aivan pakko tavata ja olla tekemissä, tee selväksi että homma hoidetaan mahdollisimman vähäeleisesti ja nopeasti pois,
Hyi yök mikä turn off. En ymmärrä mitä miehet noilla kuvilla luulee saavuttavansa.
Itse jättäisin varmaan huomiotta koko ihmisen tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta ahdistumaan. Mies pelasi juuri itsensä ulos jatkosta.
Julkaise se kuva lähettäjään viittaavilla tiedoilla.
Niin, ja lähetä takaisin samanlainen, jos toinen kerran tykkää kikkelikuvista. Vaikkapa sen paksun ja pienipilisen miehen kuva, joka pyörii täällä palstallakin.
Lähetä sille joku tupla-anaalikuva 50v homoista
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kertoisi totuutta? Laita viestiä hänelle että kyseisen kuvan jälkeen sinä et kiinnosta minua enää yhtään. Kerro myös että tuntuu todella yököttävälle tavata sinua, enkä halua olla missään tekemisissä kanssasi. Totuus tekee tässäkin tapauksessa vapaaksi. Jos teidän on aivan pakko tavata ja olla tekemissä, tee selväksi että homma hoidetaan mahdollisimman vähäeleisesti ja nopeasti pois,
Teepä tosiaan tämä. Varmemmin pääset eroon tyypistä ja tietääpä syynkin, niin voi miettiä, kannattaako tehdä uudemman kerran jollekin toiselle naiselle.
"Olet ymmärtänyt kiinnostukseni täysin väärin. Petyin, kun lähetit törkeän kuvan. Ole hyvä ja poista numeroni välittömästi. Kun tapaamme harrastuksessa, ymmärrät varmasti pysyä poissa lähettyviltäni. Älä vastaa tähän viestiin."
Vastaa että "Vahinko vain etten omista suurennuslasia"😂 no jos on kaunis ja himoittavan näköinen penis niin mikset voisi repäistä ja laittaa vaikka kuvan rinnoistasi...voit vielä yllättyä miten kuumiksi keskustelut voipi mennä. T: Nainen 42v
Keskenkasvuinen... Ja ihmetellä perää...
Pitääkö miehenkin esittää vaikeasti vieteltävää?
Näihin kannattaa kommentoida aina, että tuota ei sitten käytetäkään muuhun kuin kusemiseen.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämä vaikuttaa hyvältä idealta. En käsitä, mitä miehen päässä oikein liikkuu.
ap
Mitä te harrastatte?