Stressin jälkeen vietti valloillaan :( APUA
Olen lähemmäs nelikymppinen naispuolinen hirviö, ikäisekseni nuorennäköinen ja saan kivasti huomiota.
Stressin vuoksi seksi ei ole kiinnostanut oikeastaan pariin vuoteen, mutta nyt... Ilmeisesti valoa tunnelin päässä ja kirkas valo onkin, liiankin!
Töissä jos näen vaikka kymmenisen vuottakin nuorempia miehiä (ts. edes iällä ei ole väliä, ennen kiinnostuin miehekkäistä!!), ja ihan vain vaikka housuista puhuminen aiheuttaa minulle ajatuksia tyyliin "nuo housut voisin ottaa pois" ym. Miesten pyllyt ei ole koskaan kiinnostaneet niin tekisi mieli katsoa. EN KESTÄ ITSEÄNI.
Kerran kuulin, kun joku mies huokaisi ja aloin kuvitella seksiääniä. MITEN tällaisista ajatuksista pääsee eroon? Puolisen vuotta sitten fantasioin eksäni isästä, ei yhtään enää kiinnosta. Omituisia kohteita, itse seksi ei oikeastaan kiihota jos sitten oikeasti olisi mahdollisuus, joten kärsin ja ihmettelen, mikä vaivaa.
Eli mikä mua vaivaa?
Kommentit (3)
En tajua mikä on ongelma. Ota nyt tosta tunteesta kaikki irti ja paneskele niin paljon ku sielu sietää.
No ongelma on se, että jos kokeilen ihan seksiä niin ei oikein kiinnostakaan eikä edes masturbointi, mutta nuo ajatukset häiritsee mun työntekoa :D
Kun pääsen kotiin niin oikeastaan nuo ajatuksetkin jää töihin. Ei edes viihteellä ole sellaista, että katselisin potentiaalisia miehiä vaan ainoastaan töissä!
No, olenko ainut?
Ymmärtäisin itse jos eläisin tosiaan puutteessa mutta kun vaihtoehtoja kyllä on.. ei huvita edes oma kiva.