Jenni Vartiainen julkaisee uuden sinkun 1.2.18. Mitäköhän sontaa sieltä taas tulossa...
Ei hyvältä vaikuta. Pieleen menee ja pahasti.
https://www.instagram.com/p/BelJBlCF1im/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joku Madonnaa imitoiva jumppabiisi.
Ai jos sattuu olemaan sinkun kannessa jumppa-asu päällä, imitoi automaattisesti Madonnan jumppabiisiä? No samaa mieltä olen kyllä apn kanssa että ei kiinnosta yhtään.
Mnjoo. Kuulematta paskaa. Vauvafilosofinen logiikka toimii jälleen.
Kauttimista kuuluu...HÖÖÖ. Hönkäilyä ja huokailua on tiedossa, se on saletti.
Itse asiassa jos Jennin ja Sami Salmenkiven suhde on totta ja kestänyt jo lähes vuoden eli vakaalla pohjalla, voi Jenni musiikillisesti tehdä kokeiluja ja testata erilaisiakin ratkaisuja, ilman jättimäisia paineita. Olihan Turvasanakin vähän erilaista kuin mitä häneltä on totuttu kuulemaan ja näkemään. Vaikka metsään menisi ja uusi albumi floppaisi, on Jennillä sekä omat että Samin rahat joilla voi tehdä jatkossa rauhassa laulunopettajan duunia.
Itse olen kiinnostunut kuulemaan uuden sinkun.
Jenni voisi jo lopettaa nuo musiikilliset yritelmät. Ei niitä enää kukaan kuuntele. Alkaisi vaikka lisääntyä sen miljonäärinsä kanssa ja jättäisi laulamiset nuoremmille kuten Sannille, Jannalle, Ellinooralle.
Itse asiassa Turvasana on aika nerokas biisi ja sitä onkin striimattu platinan verran. Se oikea on enemmänkn sellainen kesärallatus jossa JV sai kertoa miessuhteidensa ongelmista ilman että avautuu maksusta jossain naistenlehdissä tai Seiskassa kuten Janna ym tekevät. Kiva kuulla mitä sieltä nyt tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mnjoo. Kuulematta paskaa. Vauvafilosofinen logiikka toimii jälleen.
Jennin biisit ovat taattua 100% paskaa. Ei niitä tarvitse kuunnella tuon toteamiseen. Keinu on ainoa siedettävä mutta sepä onkin Cheekin eikä Jennin.
Varmaan jotain geneeristä electropoppia
Aijon laittaa herätyskellon soimaan yöllä klo 23.55, avata skumppapullon ja kuunnella sinkun heti klo 0.00. Sitten vasta arvostelen kun olen kuullut.
Etsä Jenni voi vuosikymmenestä toiseen tehtailla hittejä. Chisultakin kuultiin yksi hyvä biisi ja loput ajasta fanien sokea tuki taannut radiosoittoa
Vierailija kirjoitti:
Etsä Jenni voi vuosikymmenestä toiseen tehtailla hittejä. Chisultakin kuultiin yksi hyvä biisi ja loput ajasta fanien sokea tuki taannut radiosoittoa
Sama pätee kyllä ihan kaikkiin muihinkin laulajiin, ei ole Jenni tai Chisu poikkeuksia. Jos fanit tykkää laulajan olemuksesta, luonteesta, persoonallisuudesta, keikkameiningistä ja musiikista noin yleensä, mitä pahaa siinä on vaikkei joka biisi olisikaan hitti?
Onkohan tämä "Vääräänsuuntaan" seksibiisi? Tietääkö kukaan?
Huippubiisi tulossa. Sisäpiirin tieto.
Mielenkiintoista että ap voi biisin nimeen perustuen sanoa että "varmasti menee pieleen". Kun nimikin on aika neutraali. Sitä se jenniviha teettää. Enemmän olisin huolissani Sannin kiehnäämisestä ja ähisemisestä "seksi-lateksiasussa" uuden videonsa trailerissa...
Luultavasti joku Madonnaa imitoiva jumppabiisi.