Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua viettää aikaa kanssani. Ero?

Vierailija
30.01.2018 |

Mies istuu kaiken vapaa-aikansa tietokoneella, kavereidensa kanssa. Hän ei ole kiinnostunut ollenkaan yhteisestä ajasta. Hoidan kaikki kotityöt poikkeuksetta. Olen yrittänyt jo 2 vuotta turhaan saada aikaa itselleni. Seksikään ei häntä kiinnosta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo äsken kirjottamasi aloitus ääneen peilin edessä.

Vastaus on täysin selvä.

Vierailija
2/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ilmeisesti ole kersoja kuvioissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 23.v enkä haluisi toimia kotipiikana loputtomiin. Muutoksia hän ei halua. Olisi ihanaa käydä välillä vaikka vain ihan leffassa, keilaamassa tms. Mutta mies vain haluaa olla koneella. Teen pidempää päivää töissä, mutta kuitenkin kun pääsen kotiin, on alettava tekemään ruokaa, kun hänellä on nälkä. Onko teillä kokemuksia tälläisestä suhteesta, tyydyitkö siihen mitä sinulla on, vai erositko? Viime ero oli minulle raskas ja olin syvällä suossa. Pelkään että jos eroan, niin ajaudun samaan tilanteeseen. Minulla vahva menettämisen ja yksinjäämisenpelko.

-ap

Vierailija
4/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
5/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten kysyt itseltäsi mitä sinä elämältä ja parisuhteelta haluat. 

Näinkö haluat elää loppuelämäsi? Montako vuotta vielä tuhlaat odotteluun ja ihmettelyyn? Toki meneehän se loppuelämä yksinkin kotitöitä tehden ilman seksiä...2 vuotta meni jo.

Mitä saat tästä parisuhteesta? Hyvä elintaso ja/tai kiva koti? Jos et halua erota niin hanki omia ystäviä ja rakastaja ja palkkaa siivooja :)

Miehellä kun on jo ystäviä ja siivooja...ehkä on 2.nainenkin.

Vierailija
6/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ilmeisesti ole kersoja kuvioissa

Ei onneksi, sitä tässä olen myös pohtinut. Ei tulsi kuuloonkaan perheenlisäys. En ikipäivänä jaksaisi. -ap

Vierailija
7/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua jos olet läheisriippuvainen jolle kelpaa vaikka mikä ukko kunhan se vain on olemassa.

Vierailija
8/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse makaa mammapalstalla.

Vierailija
9/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten kysyt itseltäsi mitä sinä elämältä ja parisuhteelta haluat. 

Näinkö haluat elää loppuelämäsi? Montako vuotta vielä tuhlaat odotteluun ja ihmettelyyn? Toki meneehän se loppuelämä yksinkin kotitöitä tehden ilman seksiä...2 vuotta meni jo.

Mitä saat tästä parisuhteesta? Hyvä elintaso ja/tai kiva koti? Jos et halua erota niin hanki omia ystäviä ja rakastaja ja palkkaa siivooja :)

Miehellä kun on jo ystäviä ja siivooja...ehkä on 2.nainenkin.

2.naista ei ole, missä välissä hän kerkeisi siihen aikaansa laittamaan, toisaalta ei edes kiinnosta vaikka olisi. Tai jos sellainen tulisi päivänvaloon, olisi hyvä syy kerätä kimpsut ja kampsut. Ero olisi helpompaa, jos ei koko sukuni olisi niin rakastuneita mieheeni. Viimeksi kun erosin, pikkusiskoni ei puhunut minulle 4kk mitään. Olen jutellut isosiskolleni ja äidilleni erosta ja molemmat käskee vielä odottamaan, että eihän täydellistä suhdetta olekkaan. He eivät ota tosissaan pahaa oloani. On minulla ystäviä, parille parhaimmalle olen tästä jo puhunut.

Vierailija
10/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tässä miehessä ja suhteessa menetät?

Yksinkin on parempi kuin huonossa suhteessa ilmaisena kotiapulaisena.

Miksi mies ei tee ruokaa sinulle? Miksi et syö vaikka ulkona ja sano sille miehelle että kokkaa itse. 

Vierailija
11/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua jos olet läheisriippuvainen jolle kelpaa vaikka mikä ukko kunhan se vain on olemassa.

Olen hakenut apua, siitä vain ei ollut apua. Isäni lähti ennen kuin synnyin, olen vain kerran nähnyt hänet. Teki selväksi kuinka häntä kaduttaa ja harmittaa että olen olemassa. Minulla ei ollut miehenmallia kotona. Arvostus itseeni puuttuu.

Vierailija
13/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen ja et elä äitisi tai siskosi elämää. Jos he rakastavat miestäsi niin hehän voivat tästä lähtien piikoa miehelle. Lähde sinä elämään omaa elämääsi. Etsi ja löydä oma polkusi.

Jos sisko ei puhu sinulle jos eroat niin sittenhän ei puhu. Sehän on vain manipulointia ja henkistä kiristämistä...älä alistu enää.

Kasva aikuiseksi joka pitää puolensa tai muut jyrää sinut. Hae apua sillä olet jo aivan alisteisessa asemassa lähipiirissäsi.

Vierailija
14/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tässä miehessä ja suhteessa menetät?

Yksinkin on parempi kuin huonossa suhteessa ilmaisena kotiapulaisena.

Miksi mies ei tee ruokaa sinulle? Miksi et syö vaikka ulkona ja sano sille miehelle että kokkaa itse. 

En menetä kuin pienen kolauksen kukkaroon. Enkä ole koskaan pitänyt rahaa tärkeimpänä asiana elämässä. Tai tulen myös vähällä toimeen. Plussana itselleni, että olen kokki. :D Edullisestikkin kun saa hyvää ruokaa. Olen liian kiltti tehdäkseni niin, mieheni hoitaa kauppareissut, joten kaapista löytyy ruokaa. Vanhaksi menisi tai huudot saisin jos ulkona kävisin syömässä.

Vierailija
15/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero! Minulla oli sama tilanne lähes 7 vuoden ajan, usko pois, se ei tule muuttumaan vaikka kuinka pinnistäisi.

Vierailija
16/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun perhesuhteet on niin hämärät ja rajattomat, että ei ole ihme, että annat tuolla lailla käyttää itteäs väärin. Terapiaan.

Eroamiseenkin muuten jossain määrin tottuu. Sulla vain on niin paljon käsittelemättömiä asioita taustasi takia, että se tekee varmaan kipeämpää kuin monella muulla. Mutta sinne terapiaan, mars.

Vierailija
17/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika on hyvä asia, mutta nyt kuulostaa että olet täysin yksin parisuhteessa, jolloin ero paras ratkaisu. Miehen kiinnostuksen taso näyttää nollalta, joku muu mies on takuulla kiinnostuneempi. Hän olisi voinut valita mitä siivoaa ja milloin siivoaa, olisi voinut ottaa erikseen aikaa parisuhteelle, edes tiettyinä hetkinä viikosta - sen sijaan miehet kiinnostavat enemmän (kaverinsa). Jos hänellä on liikaa töitä, sekin vaikuttaa aikaan.

Vierailija
18/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, rakas ihminen. Älä tuhlaa nuoruuttasi tuollaiseen. Löydät taatusti parempaa elämääsi.

Vierailija
19/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes etsi täydellistä parisuhdetta vaan normaalia ja toimivaa ja sellaista missä sinua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan omana itsenäsi. Sano se äidille ja siskolle ja käske sitten kerrankin pitää turvat tukossa.

Mutta eron jälkeen älä edes etsi epätoivoisesti uutta miestä. Vedät epätoivoisena hulluja puoleesi jotka haistaa uhrin!

Opettele ensin rakastamaan ja arvostamaan itseäsi niin sen jälkeen olet valmis tasa-arvoiseen suhteeseen.

Ei itsestä tykkäämiseen ja hyvää itsetuntoon mitään isää tarvita. Menneisyys on mitä on ja sillä mennään. Hyväksy faktat. Rohkeasti uutta kohti.

Vierailija
20/32 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma selvä kirjoitti:

Oma aika on hyvä asia, mutta nyt kuulostaa että olet täysin yksin parisuhteessa, jolloin ero paras ratkaisu. Miehen kiinnostuksen taso näyttää nollalta, joku muu mies on takuulla kiinnostuneempi. Hän olisi voinut valita mitä siivoaa ja milloin siivoaa, olisi voinut ottaa erikseen aikaa parisuhteelle, edes tiettyinä hetkinä viikosta - sen sijaan miehet kiinnostavat enemmän (kaverinsa). Jos hänellä on liikaa töitä, sekin vaikuttaa aikaan.

Ei ole liikaa töitä. Teen itse 45h/vk. Mies tekee 20-35h/vk. Molemmilla viikonloput vapaita.