Mitä olette mieltä 3G-kännyköistä ja niistä sopimuksista operaattoreiden kanssa?
Kannattaako sekaantua?
Kommentit (9)
Mä en sais sellasta sopimuksesta tulevaa laskua aikaiseksi kahdessa vuodessa, vaikka puhelimen hinnan laskee päälle!
Moni tulee katumaan ja kovaa tekemäänsä sopimusta mistä ei irti pääse...
Olen yrittänyt varoitella, että ei kannata. Pitää näyttää sille näitä vastauksia. ap
Me otettiin ne viikko sitten, oli mukavaa valita uusi puhelin kun vanha oli paska eikä uuteen ole noin vain varaa. Puhelut ja tekstiviestit Elisan puhepaketissa noin puolet halvemmat kun vanhassa liittymässä Tele Finlandilla. Puhelimen hinnaksi tulee noin 200 euroa suositushintaa vähemmän, vaikka sitä 2 vuotta maksankin.
ja siis tuossa 35 eurossa on sekä puhelimen hintaa että puheluiden hintaa.
Samalla lailla 3G-puhelin kuuluu kuin GSM:kin. Käyttää GSM-verkkoa, jos 3G -verkkoa ei ole käytettävissä.
400minuuttia puhetta ja sen kalleimman puhelimen nokia n70. 35e/kk.
Eli tuon 2 vuoden aikana hinnaksi tulee 850e Jos tuosta vähentää puhelimen hinnan joka on 489 jää 361e/24kk eli 15,04e/kk puhelinlaskun osuudeksi. Millä operaattorilla saatte puhua 400 minuuttia 15 euron hintaan?
Miehen puhelin laskut on muutenkin n.30e ja laskettiin että tuo 400 minuuttia riittää normaaliin puhumiseen mitä on puhunut ennenkin. Nyt siis saa vain puhelimen puoli ilmaiseksi päälle. Itseni ei kannata tuota kytky hommaa ottaa koska minun puhelin laskut on n.8-11e/kk.
onpa halpaa!!!???