Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5,2 kg vuoden vaihteesta ja jäljellä vielä n. 10 kg

Vierailija
30.01.2018 |

-5,2 kg vuoden vaihteesta ja jäljellä vielä n. 10 kg. Kun punnitsin itseni ennen uutta vuotta painoa oli vielä puolikiloa enemmän, joten hyvin on mennyt. Enää ei närästä. Jaksaa liikkua hyvin ja unikin on huippuluokkaa. Tipaton katkeaa helmikuun toisena viikonloppuna mutta ei haittaa kun sitten taas jatkuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea alku! Viimeisimmät kilot on vaikea saada pois mutta jatka samaan malliin niin hyvin menee.

Onko sinulla antaa neuvoja miten onnistuisi täälläkin?

Vierailija
2/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Itse en varsinaisesti laihduta (olen normaalipainoinen) mutta tein pienen korjausliikkeen ja nyt 9 päivässä on lähtenyt 2 kiloa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtenyt joulusta -6,6kg. Alkuun en edes laihduttanut vaan huomasin housujeni pienestä löysyydestä että uusi työ pistää kilot karisemaan :). Aktiivirannekkeen mukaan kulutus 4000-5000 kaloria ja lasken finellin kautta syömisten kalorit jotka olleet 1000-1550 kaloria päivässä. Nyt tarkkailen erityisesti syömisiä koska alkuvuodesta verensokerit oli koholla ja sitä seurataan. En halua olla diapetespotilas.

Vierailija
4/4 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea alku! Viimeisimmät kilot on vaikea saada pois mutta jatka samaan malliin niin hyvin menee.

Onko sinulla antaa neuvoja miten onnistuisi täälläkin?

Motivaatio on se kaikista tärkein asia eli kun päätät tehdä muutokset etkä hae mitään kahden viikon pikakuuria niin sitten olet jo tehnyt paljon. Seuraavaksi se päätös pitää vain toteuttaa.

Itse olen aina saanut apua sykemittarista ja kalorilaskureista. Kalorit lasken päivittäin n. 1500-1600 ja ei haittaa vaikka vähän heiluu ja joskus enemmän. Ruoat suunnittelen niin että kanafile tai rahka ei tule korvista ulos eli yritän keksiä kaikkea kivaa vaihtelua mutta keveyttä ei kannata unohtaa. Hiilarit vähinä ja turhat hiilarit olleet pois ts. karkit, pullat ja alkoholi. Jäätelöä n. kerran viikkoon ja viikonloppuna on tehty jälkiruoaksi esim. hedelmäsalaattia, rahkaa yms.

Liikuntaa olen lisännyt niin että aluksi lähdin kävelemään ja pidin askeltavoitteena vähintään 10000 askelta päivässä ja nyt mittari näyttää jo 18000 askelta kun tässä on kasvava tavoite. Ihan joka päivä ei ole tavoite onnistunut mutta se motivoi kuitenkin ja pian aloin myös lenkkeillä. Aluksi n. 4 km ja eilen kävin jo 8 km. Salilla käyn n. 3 kertaa viikko. Eli aika paljon siis liikuntaa mutta sopivasti rasitusta lisäten. Liikunnalla poltettuja kaloreita en ole lisännyt kaloritavoitteeseen vaan olen pitänyt päivä tavoitteen suunnilleen samana siis koko ajan.

Eniten päänvaivaa tietysti tulee syömisestä mutta sekin on ihan kivaa kun miettii mitä hyvää voisi keksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän