Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä olis varastossa noin sadan euron arvosta tyhjiä pulloja, hävettää viedä kauppaan sellainen määrä

Vierailija
29.01.2018 |

Siinä se

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnes se on mikä kannattaa kirjoitti:

Missä päin asut? Jos asut lähellä, voin tulla noutamaan. 

Itse asiassa voisin alkaa viemään kaikkien lähiseudun ihmisten pullot ja tölkit kauppaan. 

Ei ei ei ei tää on mun bisnes! Olin jo värikynillä tekemässä kylttejä jotta voin viedä kauppoihin. 

"Häpeätkö panttipullojen määrää jotka lojuvat kaapeissasi? Ei hätää! Minä iki-ilmainen pullonkerääjä tulen hakemaan pullosi maksutta! Pääset niistä eroon, eikä enää tarvitse pelätä, että joutuisi häpeämään jos niitä joutuu kauppaan palauttamaan."

Vierailija
22/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viedään aina kerralla pari jätesäkillistä lidliin jossa ei muuten ikinä asioida. Joskus tuli pikkupoikia taakse hörisemään että mahtanut olla isot juhlat.

No, miksi ne sinne liiteriin pitää viedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viedään aina kerralla pari jätesäkillistä lidliin jossa ei muuten ikinä asioida. Joskus tuli pikkupoikia taakse hörisemään että mahtanut olla isot juhlat.

No, miksi ne sinne liiteriin pitää viedä?

Ne on varmaan liiterin pulloja. Liiterin pullot käy vaan liiterissä. Mutta niille käy myös muiden kauppojen pullot, joten helpompi rahaata kaikki sinne kerralla. 

Vierailija
24/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa voisin alkaa viemään kaikkien lähiseudun ihmisten pullot ja tölkit kauppaan. 

Ei ei ei ei tää on mun bisnes! Olin jo värikynillä tekemässä kylttejä jotta voin viedä kauppoihin. 

"Häpeätkö panttipullojen määrää jotka lojuvat kaapeissasi? Ei hätää! Minä iki-ilmainen pullonkerääjä tulen hakemaan pullosi maksutta! Pääset niistä eroon, eikä enää tarvitse pelätä, että joutuisi häpeämään jos niitä joutuu kauppaan palauttamaan."

Toivottavasti et ole työtön tai toimeentulotuen asiakas tai opiskelija, sillä silloin sinua tullaan rankaisemaan. Taivaalle nousee suuri pilvi, jonka keskellä hohtaa Suomen lipun raskas tumma risti, ja jylisevä ääni pilvestä tuomitsee sinut heti kymmenen viraston käsittelyyn, etkä sen jälkeen enää kykene harjoittamaan mitään ammattia etkä toimeentuloasi hankkimaan, vaan joudut tekemään tiliä pulloautomaattitoiminnastasi niin kauan kuin maan päällä vaellat.

Vierailija
25/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö tää aktiivimallissa aktiivisuudeksi vai meneekö jo liikayrittelijäisyydeksi?

Mites verot?

(Verottajahan voi puuttua tähän).

Vierailija
26/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole työtön tai toimeentulotuen asiakas tai opiskelija, sillä silloin sinua tullaan rankaisemaan. Taivaalle nousee suuri pilvi, jonka keskellä hohtaa Suomen lipun raskas tumma risti, ja jylisevä ääni pilvestä tuomitsee sinut heti kymmenen viraston käsittelyyn, etkä sen jälkeen enää kykene harjoittamaan mitään ammattia etkä toimeentuloasi hankkimaan, vaan joudut tekemään tiliä pulloautomaattitoiminnastasi niin kauan kuin maan päällä vaellat.

Voi ei ... Minä tunnen jo kylmät raudat ranteideni ympärillä samalla kun tuomitsevat katseet tuijottavat minua. Häpeällinen pullojenpalauttaja, he kuiskaavat kun kävelen heidän ohitse. Poliisitkin ovat heidän puolellaan, kun iki-ilmainen pullojenpalauttaja viedään tuomittavaksi salamoiden lyödessä taivaalla. 

Vierailija
27/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul taas enemmän tulee ylpeä olo, kun kaikki kattoo et kato Jasso o lähteny palauttaa kaikkia juomia pullojaan. On se kova juoppo ja ei näy naamasta. Kato ku se viel jaksaa kantaa niit jätesäkeis monta kilsaa. Kyl se on kova juoppo.

Oon kova juoppo ja ylpee sellane.

Vierailija
28/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aina sama juttu.

Voisi olla joku palvelu, että joku saa hakea ne pullot ja pitää palautusrahat, itse ainakin käyttäisin sitä.

No jättää vain pullokassin vaikka roskakatoksen viereen tai mihin vaan, kyllä sen siitä joku huomaansa ottaa.

Vierailija
29/29 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Nappaat kassillisen mukaan aina kun tulee kauppa-asiaa ja kuluvat siinä huomaamatta. Miksi käyttää elämänsä miettien että mitä muut ajattelevat? Todennäköisesti he eivät ajattele sinusta yhtään mitään.