Miksei työttömät perusta videovuokraamoja?
Kommentit (20)
Olen työtön.
T. Lopetetun entisen videovuokraamon kassatyöntekijä ja suoratoistopalvelujen uhri.
Niin, tai voisivat vaikka alkaa rakentamaan puhelinkoppeja kaupunkeihin. Ja ainahan sillä metsän katsomisella on työllistävä vaikutus.
Millä rahalla työtön perustaa yhtään mitään?
Porukalla ei ole selkeästi mitään käsitystä pienyrittäjän arjesta. Ei niitä yrityksiä tuosta vain perusteta ja hoideta. Se vaatii pääomaa ja kykyjä.
Videovuokraus kuuminta hottia 2018!
Ole oman tiesi kulkija, vuokraa videoita kaikille ja vaikka väkisin. Nih!
Mikseivät työttömät lopeta olemasta ole työttömiä ja mene vaan töihin?
Voisihan sitä perustaa tehtaan, joka valmistaa kuvaputkia televisioihin.
Olen perustamassa Eläinrääkki Oy -nimistä tehdasta, joka kouluttaa liukuhihnalta kirjekyyhkysiä lemmekkäille heteropareille.
Ajattelin perustaa kuvaputkitehtaan. Jos nyt natsais kun sen Valco ei oikein pelittänyt👍
Vierailija kirjoitti:
Veit mun idean - kele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit mun idean - kele.
No, kilpailu on aina hyväksi kasvavilla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja nettikahviloita.
Videovuokraamokahvila - siinä se!
Ajattelin tuossa peran kanssa perustaa Lada korjaamon👍Paikkakunta olis Uusikaupunki.
Sellainen pisnes tuli mieleen, että veisin tuttavien kännyköitä yms avaimia löytötavaratoimistoon ja pyytäisin korvausta ”löydöstä”.
Myös naapurin elukoita voisin viedä löytöeläintaloon ja sieltä sitten vaatia korvausta pelastetusta lemmikistä.
Miten olisi sellainen C-kasetteja ja VHS-kasetteja valmistava tehdas? Nehän on kuuminta hottia. C-kasettejen kylkeen voi myydä lyijykyniä, joilla voi kelata sitä nauhaa sisään, jos se pääsee karkaamaan. Veikkaan tuosta hommasta sellaista 0,50 euroa / kuukausipalkkaa. Sillähän saa kaksi perunaa Lidlistä.
Tää on sun elämäs, eikä kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pisnes tuli mieleen, että veisin tuttavien kännyköitä yms avaimia löytötavaratoimistoon ja pyytäisin korvausta ”löydöstä”.
Myös naapurin elukoita voisin viedä löytöeläintaloon ja sieltä sitten vaatia korvausta pelastetusta lemmikistä.
Joku oli vienyt naapurin kissan löytöeläintaloon. Katista piti pulittaa 50 e, että sai sen takaisin.
Nyt kun hyönteisruoat ovat niin in, voisi työtön perustaa taloyhtiöön lutikka/torakkafarmin.
Ajattelin alkaa painaa sellaisia kirjoja, joihin olisin koonnut ihmisten ja yritysten nimiä ja puhelinnumeroita. Niitä voisi kutsua vaikka puhelinluetteloiksi.
Ja persereikänä toimiminen ruotsinlaivoilla. Fantastinen potentiaali.