Ärsyttääkö ketään muuta Salmisen Roope?
Itseäni ärsytti jo kun näin hänet ensimmäisen kerran. (En muista ohjelmaa)
Ei tulisi mieleenkään katsoa ohjelmia, joissa hän on.
Mikä hänessä ärsyttää sinua?
Kommentit (30)
Ärsyttää sen nauru! Kauheen äänekästä "HUE HUE HUE!"
Nauratti kans se Roopen ja Saran suhteen salailu. Ja sitten kun paljastivat suurin elkein et ovat yhessä niin ei ketään ees kiinnostanu. Luulivat olevansa suuriakin julkkiksia jonka jokasta liikettä seurataan ja salaa piti seukata vaikka kaikille oli ihan sama koko juttu.
Se, miten törkeästi dissaa ja julkisesti häpäisee oman äitinsä. Inhottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Se, miten törkeästi dissaa ja julkisesti häpäisee oman äitinsä. Inhottavaa!
Vaikka en Roopesta pidäkään, niin täytyy kyllä sanoa ettei se mitään ole äitiään julkisesti dissannut ja häpäissyt. Äitinsä on ihan itse sen tehnyt mm. Facebooksekoiluillaan joista mm. päätynyt Seiskan juttuihin. Roope on tehnyt äidistään ihan asiallisen kappaleen (sanon tämänkin, vaikka en pidä Roopen musiikista), kertonut olemattomasta suhteesta äitiinsä ja toivoi äitinsä ottavan yhteyttä.
En ymmärrä, että miksi Roope ei saisi julkisuudessa kertoa olemattomasta suhteesta äitiinsä ja siitä kuinka Riitta Havukainen joka oli vuosikaudet Eppu Salmisen (Roopen isä) kanssa, on ollut hänelle se äitihahmo. Miksi Roopen pitäisi "suojella" äitiään olemalla kertomatta tosiasioita halutessaan?
Pikkupentu, joka yrittää olla niin niin toimittaja. Aiheuttaa pelkkää myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä ollenkaan.
On persoonallisella tavalla komea.
On hauska.
Esiintyjänä mun mielestä sanavalmis ja rutinoitunut positiivisella tavalla.
Myös näyttelijänä hyvä.
En tajua näitä Roopen dissaajia yhtään.No esimerkiksi Mikko Leppilammella joka on 10x komeampi ja lahjakkaampi kuin RS löytyy dissaajia niin miten luulet, että RS selviäisi ilman dissaajia.
Ohis, dissaan molempia enkä hetkeäkään usko että ML olisi lahjakkaampi. On vaan ja ainoastaan komeampi.
Teatterikorkeakoulussa ollaan asiasta eri mieltä...
Joo, ei pitäisi koskaan ikinä morkkaa toista naaman perusteella, mutta nyt täytyy sanoa, anteeksi kaikille sen faneille, mutta se on, ja on , ja on ja ON! , todella ärsyttävän näköinen, vauva kasvoinen palli naamana, mutta ei se mitään, niin minäkin. heh...., sen takia takia ei mustakaan pidetä, eli me molemmat kärsimme tästä, koska olemme molemmat pallinaamoja, ei siinä siinä sen kummempaa
Kateellinen olen, kun Roope sai Sara Sieppiä.
Rattijuoppo-Salminen, joo. Ja kaikki muut turhat julkkikset.
Tulee hänet näkiessä samanlainen olo kuin jos näkisi Axl Smithin. Molemmat niljakkeen oloisia ja se ei liity niinkään ulkonäköön vaan siihen tunteeseen mikä ihmisestä välittyy. Liekö ne Vain elämäässä itketyt kyyneleetkin krokotiilikyyneliä sympatian kalasteluun. Mene ja tiedä.
Ihan kuin mun kirjoittama:)