Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö lapsen antaa harrastaa 4 kertaa viikossa?

Vierailija
29.01.2018 |

Onko liikaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Jos lapsi itse haluaa, koulu menee hyvin, lapsi ei vaikuta liian väsyneeltä eikä vanhemmille tule liikaa kuskausta, niin anna ihmeesä.

Minulla oli kouluaikana ainakin 6 harrastusta viikossa ihan omasta halustani.

Vierailija
2/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa painaa, jaksaa jaksaa, niin kohta on burn out.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaisi ottaa mukaan joku älyllinen harrastus, ei pelkkää järjetöntä pallon potkimista.

Vierailija
4/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen iästä ja siitä onko harrastus enimmäkseen hauska, mieluisa ja kehittävä vai stressaava.

Vierailija
5/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miellä lapsi jaksaa ja haluaa äiti ei tosin koskaan halua osallistua...

Vierailija
6/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Meillä on 11-vuotiaalla 3 iltaa viikossa + kisat. Kesällä leirejä. Menee kahtena iltana itse bussilla ja minä haen. Tämä on sopiva määrä sekä tytölle että minulle.

Vierailija
7/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastus tuo lapselle iloa ja antaa enemmän energiaa kuin vie eikä haittaa koulunkäyntiä, niin anna harrastaa.

Oma 15-v treenaa 7 kertaa viikossa ohjatusti. Rakastaa lajia ja harmittelee joka kerta jos jää treenit välistä. On saanut paljon ystäviä lajin kautta ja harkitsee lajiin liittyvää ammattia. Eipä ainakaan ole aikaa joutua ns. huonoille teille.

Vierailija
8/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset harrastavat paljon. 7-vuotiaasta kolmet treenit viikossa ja sit 10-v:sta lähtien enemmän. 11-vuotiaasta voidaan todeta, että jaksaisi vielä enemmän kuin nykyiset 5xvkossa. Kun liikkuu reilusti, jaksaa koulussa paremmin ja läksyt tulevat tehtyä.

Pienempinä nykyiset teinit treenasivat lisäksi kotona. Ihan piti välillä kieltää, et joskus pitää levätäkin.

Jos siis lapset itse tykkää harrastuksestaan, niin ihmeessä älä ainakaan kiellä.

Vierailija
9/9 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla harkat/matsi kuutena päivänä viikossa ja kauhea valitus sinä päivänä kun harkkoja ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi