Sain tekstiviestin puhelimeen muka omasta sähköpostistani? Wtf?
Osaako joku auttaa?! Lähettäjä oli selkeästi tuttuni, mutta onko sellaisia ilmaisohjelmia tms, jotka lähettää viestejä puhelinnumeroihin sähköposteista? Miksi lähettäjänä näyn minä? Puhelin ei ole älypuhelin, eikä siinä ole sähköpostia. Ymmärtääkö kukaan? Apua!
Kommentit (4)
Voisko joku jeesata?! En voi kysyä viestin laittajalta, tai siis kenen oletan laittaneen sen, koska en halua puhua hänelle. Mietin, onko viesti oikein ohjattu, vai pitikö sen mennä miehelleni (koskee perhettämme).
En tiedä, onko tässä kyse esim riitaisasta suhteesta ja manipuloivasta kumppanista, mutta kurkkaapa yhteystiedot. Onko joku tallentanut yteystietoihin tuon sähköpostiosoitteesi?
Tarkoitan, että joku on lähettänyt sinulle tavallisen tekstiviestin, mutta numero on tallennettu nimellä (esim. Äiti, jaana tai tässä tapauksessa sähköpostiosoittesi) ja näin puhelin ei näyttäisi lähettävää puhelinnumeroa vaan tuon "nimen" eli sähköpostiosoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tässä kyse esim riitaisasta suhteesta ja manipuloivasta kumppanista, mutta kurkkaapa yhteystiedot. Onko joku tallentanut yteystietoihin tuon sähköpostiosoitteesi?
Tarkoitan, että joku on lähettänyt sinulle tavallisen tekstiviestin, mutta numero on tallennettu nimellä (esim. Äiti, jaana tai tässä tapauksessa sähköpostiosoittesi) ja näin puhelin ei näyttäisi lähettävää puhelinnumeroa vaan tuon "nimen" eli sähköpostiosoitteesi.
Niin no ehkä... minun puhelimessani ei tuosta numerosta ole tallennettuna mitään sähköpostia..outoa. Mutta ehkä se selittyy jotenkin lähettäjän valinnoilla? Ei sinänsä pitäisi olla mitään hämärää tässä, mulla vain toistuvasti menee henkilöön käämi, ja jos nyt taas menen kontaktiin, tiedän, että se menee taas.
Kukaan?