Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen päästäisitte yksinään ostoskeskukseen?

Vierailija
29.01.2018 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pienen näköisiä lapsia notkuu tuulikaapeissa. Se näyttää todella pahalta. Kuin olisivat...

Vierailija
2/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 7v, tytöt sitten kun he ovat töissä ja tienaavat itse rahaa ostoksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaa on tullut namusetä houkuttelemaan ostoskeskuksessa levyhyllyllä. Hän oli 14 silloin. Säikähdin. Onneksi ei lähtenyt tuon mukaan, vaikka mies pyysi. Jutteli kauan mukavia ensin.

Vierailija
4/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 9v pääsee, mutta vain päivällä. Iltaisin ei mitään asiaa.

Vierailija
5/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin (tyttö) on kohta 13 v. Ei ole yksin koskaan pyytänyt päästä. Kaverien kanssa on ollut muistaakseni noin 11-vuotiaasta alkaen. Harrastukset ovat niin tärkeitä, että ei ole montaa kertaa edes ollut. Poika (kohta 10 v) ei ole vielä pyytänyt päästä kavereiden kanssa saatikka sitten yksin.

Vierailija
6/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana.

Vierailija
7/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotiaan.

Vierailija
8/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitten kun aivot kehittyneet eli jossakin 25-30 iässä

Vierailija
9/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsi siellä yksinään tekisi?

Vierailija
10/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmainen meni 12 vuotiaana kaverinsa kanssa Seppään, kun oli ne avajaiset.

Vierailija
11/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, että lähin ostoskeskus on useamman sadan kilometrin päässä, en päästäisi ollenkaan.

Vierailija
12/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain mennä ensimmäistä kertaa 15-vuotiaana kaverin kanssa junalla lähimpään ostoskeskukseen puolen tunnin junamatkan päähän. Sitä ennen kaikki vaatteeni oli ostettu oman kylän ainoasta vaatekaupasta. Tuon ikäisenä matkustin myös yksin junalla ekaa kertaa, kun sitä ennen en saanut lähteä ollenkaan paikkakunnan ulkopuolelle, vaikka olin kiltti ja rauhallinen lapsi. Sain kyllä olla iltapäivät yksin kotona jo ekaluokkalaisena ja huolehtia omista syömisistä ja läksyistä sun muusta, mutta ostoksille en perhana päässyt ennen rippikouluikää.

N21

Vierailija
13/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästimme 11v tyttäremme ensikertaa itäkeskuskekseen viime viikolla. Hän tutustui heti erääseen 31v irakilais pakolaismieheen. He ovat viettäneet paljon aikaa yhessä miehen asunnolla. Tyttäreni on hyvin sosiaalinen ja hänellä ei ole koskaan ollut ongelmaa tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
14/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään, en päästä ikinä. Jos salaa menevät, niin tuossa 20v. tienoilla ja ainoastaan aamupäivällä.

Vierailija
15/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaa on tullut namusetä houkuttelemaan ostoskeskuksessa levyhyllyllä. Hän oli 14 silloin. Säikähdin. Onneksi ei lähtenyt tuon mukaan, vaikka mies pyysi. Jutteli kauan mukavia ensin.

Tämä tapahtui lauantaina päivällä. Poika on nätti ja kiltti, helppo saalis pedofiileille. Oli itsekin peloissaan, kun oli ymmärtänyt lopulta, miksi mies niin kauan haluaa jutella ja pyytää kämpille levyjä katsomaan. 

Vierailija
16/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkoululaisen. Ehkä kuutosluokkalaisen.

Vierailija
17/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 v tyttö on käynyt muutaman kerran kaveriensa kanssa ostoskeskuksessa. Pari kertaa kaverina on ollut 9 v ystävä.

Vierailija
18/18 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä niuho, muta tekisi mieli sanoa, etten minkään ikäistä sillä en keksi miten voisi olla niin tylsää, ettei muuta tekemistä keksisi kuin ostoskeskuksessa hengailun. (Leffaan meno yai vaateostoksilla käynti eri asia.)

Mutta koska lapseni eivät ole minä, saatan joutua tästä joustamaan, en kuitenkaan ajatellut tehdä niin ennen kuin ovat yläkoulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme