Voiko väyrysmukin palauttaa?
Kommentit (32)
Mua säälittää Paavo ja mukinsa :((((
Haluan lohduttaa ja silittää Paavoa. Ja juotaisiin kaakaot sen hienoista mukeista. 💛
Vierailija kirjoitti:
sääli on sairautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sääli on sairautta
Eikä oo.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mukin vain juodakseni vaalikahvit Paavon valinnalle.
Musta Paavo on mukinsa ansainnut, koska on ollut niin pitkään mukana politiikassa ja useita kertoja ehdokkaana, eli muki on arvokas ilman että hänestä tuli presidenttiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla paikalla näkemässä Paavon ilmeen kun palautat mukia ;-)
metoo
Ei kait kukaan uskonut, että Paavosta tulee oikeasti pressa. Hän on kuitenkin paljon aikaan saanut ja kauan mukana ollut poliitikko eli uskon, että muki on arokas ihan sen takia. En sinuna palauttaisi mukia.
Piirrä siihen rillit sisäpuolelle ja myy rillimukina. Saat tuplahinnan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sääli on sairautta
Ei sunkaan varmaan ollut pakko ostaa sitä mukia. Ihan vapaaehtoisesti sen ostit. Musta Paavon muki on hyvä idea, koska Paavo on ihan kunnoittava persoona sen takia, että on ollut niin kauan mukana politiikassa ja monta kertaa ehdokkaana pressaksi.
Tiili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sääli on sairautta
Ei sunkaan varmaan ollut pakko ostaa sitä mukia. Ihan vapaaehtoisesti sen ostit. Musta Paavon muki on hyvä idea, koska Paavo on ihan kunnoittava persoona sen takia, että on ollut niin kauan mukana politiikassa ja monta kertaa ehdokkaana pressaksi.
Musta Paavo ei kunnioita ketään.
Anna mulle. Se muki. Väyrynen on legenda.
Paavo lupasi 50 000e leipäjonolle jos voittaa vaalit. Minä "lupasin" maksaa mukista sen 30e jos Paavo voittaa
Haluatteko Mitä V**tua -lehden mukin? Mä tilasin ja sain jo postista. Mutten myy!!!