Miten paljon teillä kuluu vessapaperia?
Minä & 2 teiniä kulutamme sellaiset 3 rullaa vuorokaudessa ( minä eniten, ibs), ja tuntuu että aina on se viimeinen rulla menossa. Miten paljon teillä mammat menee vessapaperia? Meidän kulutus tuntuu itsestä kyllä paljolta.
Ja niin, käsisuihku on kyllä käytössä, mutta pitäähän silloinkin kuivata.
Kommentit (19)
2 aik ja 12v poika, niin arvioiden mukaan rulla riittää useamman päivän.
Meitä on kaksi aikuista ja yksi jättirulla kestää noin kaksi päivää. Mulla ibs, mutta olenkin arkipäivisin kuluttamassa työpaikan vessapaperia.
IBD ja pahimpia päivinä rulla ei riitä mihinkään. Normioloissa 1 rulla ja 2 teiniä ja 2 aikuista /päivä
Okei, eli kulutuksemme ON suurta. Olen sairauslomalla ja siksikin kuluttamassa kotona papereita.
Miten usein oikein käytte vessassa? Joudun itse ramppaamaan varmaan 20 kertaa/vrk ja teinit siihen päälle. Ap
1 rulla kk, käytän käsisuihkua, pyyhe aina samassa koukussa. Pihiys ei syynä.
8 rullaa kuukaudessa yhdelle hengelle serlan keltaista. Joskus riittää 5 viikoksi.
Merkkaan pussin kylkeen päivämäärän jolloin otan ekan rullan käyttöön, joten tiedän melko tarkkaan kulutustahdin.
Yksi serlan, onko se nyt 10 rullan paketti, kestää yhdenhengen taloudessa noin 12-13 viikkoa.
Meillä ei oikein toimi tuo peppupyyhejuttu. Pieni vessa ja 3 ihmistä niin ei..
Olen kyllä kade teille jotka vessailette noin vähän, minulla pissahätä kerran tunnissa. Ap
Kahdelta ihmiseltä RULLA PÄIVÄSSÄ? :D Ootteko tosissanne? Opetelkaa käyttämään sitä käsisuihkua niin paperia menee 80 % vähemmän!
Yksineläjällä menee arkki päivässä ja rullasta riittää yli puoleksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
8 rullaa kuukaudessa yhdelle hengelle serlan keltaista. Joskus riittää 5 viikoksi.
Merkkaan pussin kylkeen päivämäärän jolloin otan ekan rullan käyttöön, joten tiedän melko tarkkaan kulutustahdin.
Et kai ole tosissasi? Kuka oikeasti laskee jotain vessapaperin kulutustahtia? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole tosissasi? Kuka oikeasti laskee jotain vessapaperin kulutustahtia? Ja miksi?
Miksi ei? Tietoa se on pienikin tieto. 5 sekuntia kuluu kolmen numeron kirjoittamiseen pussin kylkeen. Pienet tulot niin pitää vähän tarkkailla eri tuotteiden kulutusta. Tulee eettsempi olo kun tietää ettei törsää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi serlan, onko se nyt 10 rullan paketti, kestää yhdenhengen taloudessa noin 12-13 viikkoa.
joo jos käyttää vaan wc:ssä. Itselläni paperia menee jonkin verran myös siivoukseen, nenän ja suun pyyhkimiseen, masturbaatioon jne.
2 aikuista ja 4 lasta. Noin rulla päivässä, joskus enemmän toisinaan vähemmän.
Eilen loppu uudenvuoden aattona avattu 8 rll pakkaus (yhdelle hengelle).
Kahdella aikuisella rulla päivässä. Menekkiin tosi vaikuttaa, mitä vessapaperia kulloinkin on käytössä.