Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalien tulokset: vähä-älyinen kansa saa vielä monta kikyä ja aktiivimallia

Lammaslauma
29.01.2018 |

Niinistön takana oli kaikki kansan kyykyttäjät ja huijarit: mm. EK:n puheenjohtaja Veli-Matti Mattila, joka on sanonut, että tarvitaan monta kikyä. Siellä oli Nokian entinen johtaja, optiomiljonääri Jorma Ollila.

Kansa äänesti ja valitsi arvojohtajakseen Lennu-koiran ja kansan eheyttäjäksi blogeissa kutsutun vielä syntymättömän lapsen.

Ajattelin mennä osoittamaan mieltä aktiivimallia vastaan 2.2. Perun aikeeni. Vähä-älyistä ja heikkolahjaista pelkurikansaa ei voi pelastaa.

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 1 874 334 ihmistä äänesti väärin. Epistä. Jään vassarikavereiden kaa saikulle tai ainakin ulisen fbssa puolet työajastani väärästä tuloksesta.

Hei sekoomustrolli, miten menee?

Hetken ehkä hyvin, mutta katsotaan oletko yhtä reipas kun puoluegallupit tulevat...

Vierailija
102/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa sai myös presidentin jonka mielestä YK:n yleiskokous on tärkeämpi kuin Trumpin rukousaamiainen.

Vaikka vapaamuuri ei kävisikään rukousaamiaisella, oli siellä muitakin ehdokkaita.

Huono vaalitulos, kertoo kyllä kansan tyhmyydestä.

Voisitko kertoa, mikä olisi ollut hyvä vaalitulos? Sekö, että Haavisto olisi voittanut vai Kuka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa tyytyväistä? No jaa. Sanoisin ennemmin, että kansa on nyt niin jakautunutta, ettei se osannut yhdistää voimaansa sekoomusta vastaan. Toisekseen demarit, keput ja kokkareet ovat kaikkiin niin ristiinnaineita, ettei niitä erkkikään enää linjoiltaan erota toisistaan. Lennu oli siis varma valinta.

Eniten ehkä vaaleissa ärsytti, että nämä kovien arvojen menestyjät ja natofanaatikot liimasivat jorinoidensa päälle jotain ilmastonmuutoksista ja sen aiheuttamista uhista ikään kuin heitä kiinnostaisi paskaakaan jokin muukin kuin rahan ja voiton takominen itselleen. Kaikki ovat täyttä häkää perustamassa lisää tuotantolaitoksia Kiinaan missä ei turhaan mietitä ympäristöasioita, potkimassa  siten suomalaista duunaria tai työtöntä päähän jne.

Vierailija
104/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttivaali on henkilövaali ei mikään puoluevaali.

Ei voi tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Oli tiedossa että Sauli Niinistön suosio on kova kaikissa ksnsanosissa ja jopa eri puolueissa.

Kansa on puhunut. Pulinat pois!

Soinin timppako siellä huutelee?

Itse halusi pois valokeilasta ja nyt kaduttaa?

Pää umpeen timppa!

Vierailija
105/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan täällä vauvalla kansasta saa hieman eri käsityksen kuin katsellessa vaalien tuloksia :).

Eipä silti, itse ei voi olla kuin tyytyväinen. Markkinatalouden edustaja(t) sai valtavasti ääniä mikä on tärkeintä. Vasemmisto taas...tulos on sellainen minkä sen kuuluukin olla.

Kyllä se talous vaan on se tärkein asia, koska kun rahaa saadaan (vientivetoisena valtiona se on saatava ulkomailta) niin rahaa voidaan myös jakaa. Jos rahaa ei saada, niin köyhät on entistäkin köyhempiä. Tämä on vaan karu fakta.

Kilpailukykyä on pakko saada paremmaksi, jotta yrittäminen tulee kannattavammaksi. Se tarkoittaa osaltaan sitä, että etujen saajien etuuksia on pienennettävä. Tämä on vastuullista politiikkaa. Nythän me lainataan miljardeja euroja per vuosi ja näin ei voi jatkua.

Vauva köyhille ja muille häviäjille toivotan pelkästään tsemppiä. Ei kun vaan ottamaan vastuuta omasta elämästä niin kyllä se siitä. Muistakaas että kukaan ei ole velkaa teille yhtään. Oikeaa asennetta peliin niin elämäkin alkaa jossain vaiheessa sujua. Näin se vaan on.

Tässä on nyt teille, vaalikarja, johtajan puhetta. Seuratkaa ohjeita ja määkikää.

Vierailija
106/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Kokoomus voittaa seuraavat vaalit selvästi. Suomen talous on noussut, työllisyys parantunut. Suurimmalla osalla menee hyvin.

Miksi siis ihmiset, jotka ovat tyytyväisiä, äänestäisivät vasemmistoa?

Siksi ettei suurimmalla osalla mene hyvin, eikä talouskasvu tarkota samaa kuin ihmisten hyvinvointi.

Tätä on turha putkiaivolle tai lammakselle selittää.

Lammakselle 😂

Vierailija
107/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jai, nyt alkoi yksinkertaisten vihervasureiden nillitys Saulista. Tavallaan sen ymärtääkin, saattaapi se homeinen ahteri joutua etsimään töitä...ja mikä kamalinta, entä jos sellaista löytyy? Jaksuhalit, nyt pitää joutua hommiin.

Olepa hyvä ja kerro missä niitä töitä on?

Vähän fiksummin sitten kuin susanna koski ja sirkka mummo/sinkkumies

Vierailija
108/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty kohta kotona vauvan kanssa olemaan. Tulot romahtivat roimasti.

Töissä saan reilut 700 kahden viikon välein kun vanhempainraha on 290 kuussa ja lapsilisä vaivaiset 94 €.

Ja mitä nämä matut saavat?

Kaiken perkele ilmaiseksi ja me vielä maksetaan vauvan lääkärimaksut itse.

Että ottaa hermoon.

Jokainen on oikeutettu toimeentulotukeen ja ilmaiseen terveydenhuoltoon ihonväristä riippumatta. Etkö tuota tiennyt? Sinäkin olet.

Jos terveydenhuolto on ilmaista niin kummasti vaan joka lääkärikäynnistä tipahtaa liki 40 euron lasku luukusta -.-

Osaatko kertoa että miksi?

Vierailija
109/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Kokoomus voittaa seuraavat vaalit selvästi. Suomen talous on noussut, työllisyys parantunut. Suurimmalla osalla menee hyvin.

Sekoomuksen kannatus on 19%, kepun vieläkin vähemmän ja laskee.

Miten noilla luvuilla vaalit voitetaan?

Vierailija
110/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä saan reilut 700 kahden viikon välein kun vanhempainraha on 290 kuussa ja lapsilisä vaivaiset 94 €.

Että ottaa hermoon.

Jokainen on oikeutettu toimeentulotukeen ja ilmaiseen terveydenhuoltoon ihonväristä riippumatta. Etkö tuota tiennyt? Sinäkin olet.

En saa toimeentulotukea ja ilmaista terveydenhuoltoa koska mies on töissä että näin Suomessa perheitä kohdellaan. Leikataan ja leikataan jatkuvasti. Ja kun toinen on töissä, toinen ei saa kuin minimalistisen tuen eikä sossusta mitään saa. Näin toimii sossu Suomessa.

Vieläkö ihmetyttää syntyvyyden laskeminen Suomessa?

Saakohan haukio saman verran kuin minä vanhempainpäivärahaa ja lapsilisää kuten me muut äidit? Ja saman suuruisen kodinhoidontuen?

Taitaa tulla Salelisää koska on pressan puoliso ;)

Missä maailmassa elät? Suomi on ainoa maa, jossa maksetaan kotihoidontukea. Mitä vielä pitäisi maksaa?

Vierailija
111/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle, miksi Kokoomus ei voittaisi vaaleja nyt, kun Suomella menee hyvin? Varsinkin, kun ne, jotka ovat syrjäytyneet, eivät äänestä.

Omalla äänestysalueellamme n.84% äänesti, Jakomäessä vain vähän yli puolet.

Koska kaikki ei ole yhtä vietävissä kuin sinä...

Vierailija
112/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissakin vaalit hädin tuskin nostivat uutiskynnystä. No Lennun ne muistavat - onhan se kieltämättä värikäämpi ja mieleenpainuvampi kuin istuva presidentti.

Vierailija
113/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuu vähä-älyinen, mutta tosiasioita, yksinkertaisia sellaisia, esittävä putkiaivo.

Voin olla vähä-älyinen, mutta nyt kun suurimmalla osalla menee hyvin, paremmin kuin ennen, niin miksi he nyt kääntyisivät vasemmistolaisiksi? Vihreitä kyllä äänestetään kuten Soininvaaraa, mutta en heitä kovin vasemmistolaisiksi mieltäisi.

56% vastustaa aktiivimallia ja hallituspuolueilla on alle 45% kannatus, mikä on laskussa.

Seuraa uutisia joskus, kokkaritrolli.

Vierailija
114/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei suurimmalla osalla mene hyvin, eikä talouskasvu tarkota samaa kuin ihmisten hyvinvointi.

Tätä on turha putkiaivolle tai lammakselle selittää.

Lammakselle 😂

Nauru pidentää ikää.

Vierailija
115/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun mainittuun 1,8miljoonaan vähä-älyiseen joten en ymmärrä miten otsikko liittyy presidentin valtaoikeuksiin.

Ap ja muut selittäisittekö kiitos!

Vierailija
116/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että kirjoittaja on oikeassa Kookomuksen ykköspaikasta seuraavissa vaaleissa. Jos saan veikata, niin seuraava hallitus on kok, SDP, vihreät. Kaupunkipolitiikkaa tekevä hallitus.

SDP on suurempi jo seuraavassa mittauksessa. Saa pääministerin salkun.

Vierailija
117/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoomuksen kannatus on 19%, kepun vieläkin vähemmän ja laskee.

Miten noilla luvuilla vaalit voitetaan?

Kerro sitten, mikä puolue saa yli 20%:n kannatuksen. Ja vaikka gallupeissa demarit olisikin suurin ennen vaaleja, niin jostain syystä se ei näy tuloksessa. Miksi vasemmistolaiset jäävät kotiin?

Vierailija
118/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallakin on enemmän uutisarvoa kirjoitti:

Yhdysvalloissakin vaalit hädin tuskin nostivat uutiskynnystä. No Lennun ne muistavat - onhan se kieltämättä värikäämpi ja mieleenpainuvampi kuin istuva presidentti.

Lennuahan me kaikki älykääpiöt äänestimmekin. Mutta kuka on Sauli?

Vierailija
119/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan täällä vauvalla kansasta saa hieman eri käsityksen kuin katsellessa vaalien tuloksia :).

Eipä silti, itse ei voi olla kuin tyytyväinen. Markkinatalouden edustaja(t) sai valtavasti ääniä mikä on tärkeintä. Vasemmisto taas...tulos on sellainen minkä sen kuuluukin olla.

Kyllä se talous vaan on se tärkein asia, koska kun rahaa saadaan (vientivetoisena valtiona se on saatava ulkomailta) niin rahaa voidaan myös jakaa. Jos rahaa ei saada, niin köyhät on entistäkin köyhempiä. Tämä on vaan karu fakta.

Kilpailukykyä on pakko saada paremmaksi, jotta yrittäminen tulee kannattavammaksi. Se tarkoittaa osaltaan sitä, että etujen saajien etuuksia on pienennettävä. Tämä on vastuullista politiikkaa. Nythän me lainataan miljardeja euroja per vuosi ja näin ei voi jatkua.

Vauva köyhille ja muille häviäjille toivotan pelkästään tsemppiä. Ei kun vaan ottamaan vastuuta omasta elämästä niin kyllä se siitä. Muistakaas että kukaan ei ole velkaa teille yhtään. Oikeaa asennetta peliin niin elämäkin alkaa jossain vaiheessa sujua. Näin se vaan on.

Tässä on nyt teille, vaalikarja, johtajan puhetta. Seuratkaa ohjeita ja määkikää.

Voit sinä määkiäkin jos haluat - se on tosin vapaaehtoista:). Itse työllistän itseni ja lukuisia muita. Elintaso on kohdillaan koko porukalla. Ei muuten olisi, jos elettäisiin sosialismissa niin kuin täällä monet toivovat.

Itsestä kiinni tämä homma. Ei kun vaan alas sieltä pankolta ja hommiin.

Vierailija
120/224 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ottaa hermoon.

En saa toimeentulotukea ja ilmaista terveydenhuoltoa koska mies on töissä että näin Suomessa perheitä kohdellaan. Leikataan ja leikataan jatkuvasti. Ja kun toinen on töissä, toinen ei saa kuin minimalistisen tuen eikä sossusta mitään saa. Näin toimii sossu Suomessa.

Vieläkö ihmetyttää syntyvyyden laskeminen Suomessa?

Saakohan haukio saman verran kuin minä vanhempainpäivärahaa ja lapsilisää kuten me muut äidit? Ja saman suuruisen kodinhoidontuen?

Taitaa tulla Salelisää koska on pressan puoliso ;)

Missä maailmassa elät? Suomi on ainoa maa, jossa maksetaan kotihoidontukea. Mitä vielä pitäisi maksaa?

Vanhempainpäiväraha lasketaan tulojen mukaan. Ei se kellään ole sama. Lapsilisät kuuluu kaikille.

Ilmouttaudu työttömäksi tai palaa töihin, niin ei tarvi kh-tuella olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi