Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kassahenkilöt, kun asiakas maksaa ostoksensa credit-puolelta?

Vierailija
28.01.2018 |

Pidättekö köyhänä? Tai että elää yli varojensa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm tai sitte vaan maksaa kaiken luotolla kerää pisteet ja kuittaa tilit nolille ennenkuin korot alkaa juokseen?

Vierailija
2/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koneella ei näe, kummalta puolelta maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään - minua kiinnostaa vain se, että maksaa ostoksensa ripeästi.

Vierailija
4/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sillä on varmaan rahat tiukilla ennen palkkapäivää, tai haluaa ohjata tietyt ostokset tietylle puolelle, tai sitten en jaksa ajatella mitään.

Vierailija
5/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nykyään näe mistään.

Vierailija
6/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran Cittarissa ainakin myyjä muuttui ihmeen nyrpeäksi maksutapahtuman jälkeen, ei sanonut edes hei kun lähdin ja itse kiitin ja heippasin, ei ollut muita asiakkaitakaan. Ja juu, luottokortin puolelta maksoin. Rahaa sekin, jumaliste!

Vierailija
7/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ajattele mitään, kun en näe, mistä asiakas maksaa, mutta veikkausta ostaessa pääte herjaa, että maksutapa ei käy. Tällöin ajattelen, että mahtaako olla debitillä rahaa, vai pitääkö jättää veikkaus pois. Jos debitin puolelta ei maksu onnistu, niin kyllä siinä vähän herää ajatus, ettei oikein ole raha-asiat hallussa. 

Vierailija
8/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kassahenkilö näe kummalta puolelta maksat ja vielä vähemmän häntä se kiinnostaa. Ei se kerro ihmisestä tai hänen varallisuudestaan muutenkaan mitään. Kassoja myöskään harvoin kiinnostaa analysoida ostoksiasi, vaikka ihmiset tuntuvat niin minä-keskeisyydessään ajattelevan.

Vierailija
9/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kassahenkilöitä kiinnosta teidän asiat, heillä on omakin elämä ja omat ongelmat, joita on hyvä pohtia aivottoman kassatyön lomassa. Ja en siis sano tätä pahalla, itsekin olen ollut kaupan kassana ja pidin siitä, koska sitä ei tarvinnut sen kummemmin ajatella, sen kuin van teki. Mutta kassaa ei kiinnosta millä maksatte tai mitä ostatte, kunhan esim. alaikäiset ei osta alkoholia.

Vierailija
10/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran Cittarissa ainakin myyjä muuttui ihmeen nyrpeäksi maksutapahtuman jälkeen, ei sanonut edes hei kun lähdin ja itse kiitin ja heippasin, ei ollut muita asiakkaitakaan. Ja juu, luottokortin puolelta maksoin. Rahaa sekin, jumaliste!

Myyjällä voi olla huono päivä (puoliso karkasi postinkantajan matkaan/auto hajosi/juna oli myöhässä/lapsi kiukutteli), hänen hermonsa pettivät ja sinä satuit olemaan paikalla. 

Ei syytä huoleen.