Uusi mies ja vartalon häpeäminen
Mies on nähnyt mut vain vaatteet päällä tähän asti. Mitä jos se lähtee karkuun kun näkee mut alasti? Olen kuitenkin lapset imettänyt ja synnyttänyt😫 pitäsköhän vaan luovuttaa jo tässä vaiheessa?
Kommentit (8)
Ajatteles niin päin, että jos hän ei kestä katsoa sinua ilman vaatteita niin eipä se suhde mihinkään siitä etenekään. Jos ei ole nähnyt synnyttäneen naisen vartaloa aiemmin niin nyt sitten näkee. Tsemiä!
No jos se mies sinuun on jo tykästynyt niin tuskin karkuun lähtee. Itsekin nyt sinkkuna ja kahden lapsen yksinhuoltajana. En tällä hetkellä kaipaa miestä elämääni huonojen kokemusten takia. Mutta joskus sekin voi olla ajankohtaista. Itsekin mietin välillä vartaloani, että kukahan tälläistä edes haluaisi nähdä. Mutta toisaalta, kehoni on tehnyt uskomattoman työn raskaudessa, synnytyksessä ja imetyksessä. Vatsanahka roikkuu, vatsalihakset ovat erkaantuneet, rinnat eivät ole entisellään ja alapääkin on erinäköinen ja riesana ikuiset peräpukamat jotka raskaudesta tulivat. Mutta mitä sitten. Kannattaa rakastaa omaa kehoa, sehän on ihan uskomat pakkaus, koko ajan tapahtuu ja tulee muutoksia, olet elossa. Sydän lyö, hengität ja ajattelet. Jos mies sinusta välittää, hän pitää myös kehostasi, kaikesta sinussa. Olet kokonaisuus. Jos ei pidä ulkonäöstäsi, niin ei ole oikea mies sinulle eikä todellakaan sinun arvoisesi jos sen takia häipyy, että vartalosi on raskauden ja imetyksen muokkaama. Ei ihmisen keho ole muiden miellyttämistä varten, vaan elämää varten ja sen luomiseen tehty. Kyllä nykyään kulttuuri ja media tuputtaa meillle kuvaa täydellisestä naisvartalosta, mutta se ei ole todellisuutta kuin harvojen kohdalla. Kuvien muokkaus on nyt vallalla. Mutta vastaiskua on kehopositiivisuuskamppanjoiden myötä tullut ja toivon että ne auttavat monia näiden asioiden kanssa painivia. Kannattaa itsekkin niitä etsiä netistä niin voi saada voimaa. Ja sitten jos kovasti jännittää, niin puhu miehelle asiasta. Jos meinaa sänkyyn mennä jonkun kanssa, myös tällaisesta asiasta on voitava puhua. Ihan niinkuin puvutaan ehkäisyksin ennen seksin harrastamista. Luulen että saat positiivisen vastaanoton puhumalla asiasta. Tsemppiä!
Onko mies lapseton? Itselläni se tilanne, että mies josta olen kiinnostunut on minua nuorempi ja lapseton. Kipuilen valtavasti tämän aiheen kanssa! Onkohan hän ikinä edes nähnyt naisella peräpukamia? Voi apua. Taitaa koko juttu kaatua mun epävarmuuteeni. Jotkut raskausarvet tai riipputissit nyt vielä menisi, mutta noi pukamat. :( Ehkä vietän loppuelämäni yksin pimeässä pukamineni.
Ei kai sille miehelle pyllistää täydy. Meinaan, että jos pelkää pukamien näkyvän.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sille miehelle pyllistää täydy. Meinaan, että jos pelkää pukamien näkyvän.
No täytyy tietenkin, ennemmin tai myöhemmin. Ei sitä nuorta kollia ainakaan lahnailemalla kauaa pidetä. :D
Se on vaan riski mikä on otettava. Toisaalta, tuskinpa se piparista kieltäytyy jos sitä saatavilla.
Uskallus kehiin vaan!