Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isoveljen ristiäisvaatetus?

14.07.2008 |

miten olette pukeneet isoveljen ristiäisiin? meidän poitsu on 3v .. onko mustat ns.puvun housut ja valk.paita+kraka teidän mielestä millanen vaihtoehto? itse mietin kesäsempää, vähemmän juhlavaa..mutta puku olis nyt sattuman kautta meillä tuossa..takkikin, mutta sen jätän kyllä ainakin pois..stressaan tälläkin, mitä päälle ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaaleat housut olisivat keveämmän ja kesäisemmän näköiset pienen pojan päällä. Ristiäiset ovat kuitenkin rento perhejuhla. Koita olla stressaamatta!

Vierailija
2/5 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lapsilla ei sellaisia juhlissa ole kun ei sellaisia viitsitä yksiä juhlia varten hankkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta tuntuisi kyllä oudolta pienellä pojalla tummat housut näin kesällä, eikä ne krakan kanssa mielestäni sovi muutenkaan kuin sulhaspojalle.

Meillä isoveljellä oli pellavahousut ja niihin sopiva lyhythihainen raitakauluspaita. Paita oli vaikea löytää, kaupoissa on vaan turhan rentoja printtipaitoja, ja loppujen lopuksi Euromarketista löysin kivan, tyylikkään ja sopivan juhlavan. Kannattaa tietysti vähän miettiä mitä muulla perheellä on päällä, ja jos äitikin on iltapuku tyylillä niin sitten tummat housut ja kraka on kai ok.

Vierailija
4/5 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös isoveljellä voi hyvin olla kunnon juhlavaatteet. Jos valkoinen paita + kraka tuntuu liian juhlavalta, ainahan voi laittaa jonkun rennomman juhlapaidan niiden mustien housujen kanssa...

Vierailija
5/5 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitosta vain mielipiteistä :) mietin, että kun isäkin laittaa tummat housut, valk.paidan ja krakan, ni siin mieles olis yhtenäiset asut sitten. minä laitan juhlavan mekon, mutta ei sentäs mikään iltapuku ;) en vaan viittis lähteä enää etsimään mitään vaatteita..silti mietin, mietin, mietin ;)