Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vee ku menee hermot miehen kaveriin

Vierailija
28.01.2018 |

Tuntuu et se on meillä aina. Sit kun sen vaimo soittaa se on sulle törkeä eikä kerro missä on. Äsken tokas tossa kun vaimo oli huolissaan ja pyysi kotiin että ei rupee pillun takia pomppimaan ees taas. Kiva tässä naisena kuunnella vierestä tollasta ja pelkään et toi naisten halventaminen tarttuu mieheen. Mies ei ikinä puhu naisista rumasti ja eilen kun toi kaveri oli taas täällä ja puhelin soi ja se hiljensi sen niin mun mies sano "akkako pyys kotiin?tuttu tunne. "Hitto et kiehuttti. Tuntuu et haluun kohta kieltää ton kaverin tulemisen meille kun tää mun asunto kerta on, mut en tiiä. Onko muilla tälläsiä tilanteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä sitä enää sisälle,menkööt miehes sen luokse jos haluaa

Vierailija
2/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä päästä sitä enää sisälle,menkööt miehes sen luokse jos haluaa

No siltä mistäkö alkaa tuntuu et kiellän kohta. Toi en rupee pillun takia pomppimaan ees taas oli sen verran törkeästi sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös muotoilla niin että haluat olla kotona rauhassa eikä että siellä on vieraita aina.

Tai sitten sanot suoraan ettei sen juntin seura kiinnosta, menköön muualle tapaan toisiaan.

Vierailija
4/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään velvollisuutta päästää tuollaista junttia asuntoosi  enää kertaakaan.

Vierailija
5/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei miehesi puhu susta samoin, kun et ole kuulemassa.

Vierailija
6/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettei miehesi puhu susta samoin, kun et ole kuulemassa.

No en ole varma kun tuon kanssa hengailee mutta on minulla kyllä kiltti mies niin en usko.

Vierailija
7/7 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen mieheeni tutustuessa hänellä oli myös elämässään pyörimässä ällöttävä kaveri. Hän ei puhunut aivan noin, ainakaan minun kuulteni, mutta sen sijaan hän, sinkkumies, pyöritti kolmea naista eri kaupungeissa yhtä aikaa. Ja kertoi niistä aivan avoimesti miehelleni, myös minun kuulteni. Yhtenä iltana sitten käytiin pitsalla hänen ja hänen turkulaisen naisystävänsä kanssa, ja voi jessus kun teki häijyä kuunnella miten naisystävä kehui ja ylisti tätä kundia, kun se on niin rehellinen ja aito!

Ilmoitin sitten omalle miesystävälleni (kun mekin siis oltiin aika alkuvaiheessa seurustelua), että sai olla viimeinen kerta kun minä olen missään tämän jätkän kanssa, pelkkää valhetta ja naisen alistamista alusta loppuun. Ja minun puolestani mies saa jatkaa kaveruuttaan mutta minä en siihen aio osallistua.

Se oli sitten sillä siisti. On mies jonkun kerran häntä nähnyt viimeisen viidentoista vuoden aikana, ja minäkin olen nähnyt tään kaverin sitten paljon myöhemmin, kun hän oli (minun tietääkseni) vain yhden naisen kanssa sillä hetkellä. Mutta en halua tämän tyyppisiä ihmisiä lähelleni. Todellakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi