Sipilä on härski valehtelija - aikoo jatkaa vaikka Vanhanen ei menestyisi
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801282200702179_pi.shtml
Taas tuli valehdeltua. Sipilä on pelkkä vitsi.
Kommentit (28)
En ostaisi Sipilältä käytettyä autoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa tehdä noin? Itse en pystyisi kääntämää kelkkaa noin röyhkeästi, mutta minulla onkin moraalia, mitä Sipilällä ei näköjään ole enää hitustakaan.
Kenttäväki ja palauteryöppy, kissanpskat. Mikä se sellainen kenttäväki on, joka muka voi pistää pääministerin syömään sanansa?
Just. Juhan kaveri Oulusta laittanut sähköpostia että älä nyt juha stana eroamaan mene kun just on hyvät bisnekset menossa.
Vierailija kirjoitti:
ei kait kukaan ota tuollaisia lupauksia todesta. jos ottaa, niin kannattaa hakeutua hoitoon.
Laajasti ajateltiin että Sipilän puheisiin voi luottaa. Häntä markkinoitiin politiikan ulkopuolelta tulevana tekijänä.
Että kyllä Sipilä petti häneen asetetut odotukset esim. rehellisyyden suhteen.
Luotto miehen puheisiin on nyt sitten mennyt eikä koskaan palaa.
Täytyy olla todella laaja kirjo persoonallisuushäiriöitä, että pystyy ihan pokalla toimimaan kuten Sipilä. Ei normaalit ihmiset noin tee.
Hihhulihan hän onkin, ne nähtiin tässä taas piehtaroimassa pyhyysharhoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kait kukaan ota tuollaisia lupauksia todesta. jos ottaa, niin kannattaa hakeutua hoitoon.
Laajasti ajateltiin että Sipilän puheisiin voi luottaa. Häntä markkinoitiin politiikan ulkopuolelta tulevana tekijänä.
Että kyllä Sipilä petti häneen asetetut odotukset esim. rehellisyyden suhteen.
Luotto miehen puheisiin on nyt sitten mennyt eikä koskaan palaa.
Ehkä myös maine uskovaisena miehenä loi luottamusta.
Olen todella pettynyt.
T: Kristitty
Miten kukaan kehtaa tehdä noin? Itse en pystyisi kääntämää kelkkaa noin röyhkeästi, mutta minulla onkin moraalia, mitä Sipilällä ei näköjään ole enää hitustakaan.
Kenttäväki ja palauteryöppy, kissanpskat. Mikä se sellainen kenttäväki on, joka muka voi pistää pääministerin syömään sanansa?