Jenni Haukio voi synnyttää jo ensi viikolla
Koska laskettuaika on helmikuun alussa. Kumpaa veikkaatte?? Tyttö tulee
Kommentit (72)
Eiköhän se mene kaksi viikkoa yli ja käynnistyétään kuten usein ensisynnyttäjillä.
Tyttö tulee. Poika siittiöt ui nopeammin ja kuolee nopeammin. Miksikö? Isän korkea ikä ja heikot, itaat uimaripojat...
En kestä, jos Suomeen tulee englantilaistyylinen kuninkaallisten fanittaminen
Olisi pitänyt äänestää Paavo & Vuokko Väyrystä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö tulee. Poika siittiöt ui nopeammin ja kuolee nopeammin. Miksikö? Isän korkea ikä ja heikot, itaat uimaripojat...
Kuka se isä on?
Todella vahva tyttö-olo. Nimeksi tulee Anna.
Ei ole muuta paljastettu kuin et synnytys on helmikuussa. Se voi olla helmikuun lopussakin.
Vierailija kirjoitti:
En kestä, jos Suomeen tulee englantilaistyylinen kuninkaallisten fanittaminen
Olisi pitänyt äänestää Paavo & Vuokko Väyrystä.
Suomessa on jo suomalaistyylinen kuninkaallisten fanittaminen, lähinnä englantilaisten ja ruotsalaisten.
Niinistö/Haukio ei ole kuninkaallinen perhe. Taitavat monet suomalaiset naiset kuitenkin seota lapsesta, elleivät ole jo seonneet.
Poika tulee helmikuun 20. päivä.
Nimeksi tulee Taisto Olavi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu Annaa, koska Halosella on Anna.
Sauli on 69. Kun poika on täysi-ikäinen, isä on kuollut tai 87.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu Annaa, koska Halosella on Anna.
Mun mielestä se olisi ihan mukava jatkumo ja hei, onhan tää nimien kierrätys muodissa :DD
Itse veikkaan nimeksi jotain tyylillä Maria, Katariina, Aino. Jos oikein hurjiksi heittäytyvät, voivat harkita jotain luontonimeä tai vastaavaa, tyyliin Lumi, Tuulia, Sävel, Runo.
Down tulee koska äiti jo vanha. Eikä kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mene kaksi viikkoa yli ja käynnistyétään kuten usein ensisynnyttäjillä.
Itse veikkaan suunniteltua sektiota. Miksi ottaa riskejä, kun lapsen alkuunsaattaminen on vienyt vuosia ja hedelmällisiä vuosia ei ole edessä niin paljon enää. Ja ei nyt aloiteta sitä juupas-eipäs sektiokeskustelua, kiitos.
Syntynee tänä iltana, kun Jenni järkyttyy vaalituloksesta.
Mitens olis tyttö 14.2. Valentine's Day?
Tyttö syntyy 29.1. hieman etuajassa (vaalijännitys), mutta terveenä.
Nimeksi tulee Maya Selina Niinistö.
Tyttöä veikkaan ja alkukuun lasta.