Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Israel on turvallisempi maa naiselle kuin Suomi, niin on m oni muukin!!!!!!!!!!!!

KarmelHunajata
28.01.2018 |

vain-yksi-pohjoismaa-kymmenen-naisille-turvallisimman-maan-joukossa/

islanti oli kolmantena ja turvallisin oli 1. Australia
2. Malta
3. Islanti
4. Uusi-Seelanti
5. Kanada
6. Puola
7. Monaco
8. Israel
9. USA
10. Etelä-Korea

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras paikka naiselle

Vierailija
2/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrkkeilijä-Janna kirjoitti:

paras paikka naiselle

Naista esittävä Mies bongattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni Israelista ei ollut kovin turvallisia. Ja ongelmia ei ollut arabien kanssa.

Suomessa vaimon hakkaamisella on niin yleisiä, että se pudottaa tilastoissa. Niin kuin tapot, vaikka ne usein on kännipiirien sisäisiä.

4/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että olen samaa mieltä asiasta ja ylipäätään siitä, että Israel tuntuu muutenkin turvallisemmalta maalta kuin yksikään Euroopan maa. Siitäkin huolimatta, että maahan voi kohdistua ohjusiskuja (ilmatorjunta hoitelee tuon uhan) tai että ortodoksijuutalaisten ja palestiinalaisten välit hiertävät. Toisaalta taas, niistä ortodoksijuutalaisista ei pidä iso osa israelilaisista itsekään, kun ovat maassa "vapaamatkustajina" ja välttävät mm. asevelvollisuuden mutta saavat silti vaikuttaa voimakkaasti maan sisäiseen politiikkaan.

Vierailija
5/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kamalasti väkivaltaa ja aikaisemmin siihen ei puututtu. Oma isäni hakkasi minua taaperosta lähes täysi-ikäiseksi jäämättä siitä kiinni, kun äiti peitteli ja salaili ja valehteli neovolaan vammani ”pyörällä kastumiseksi”. Itse ei apua voinut hakea kun isä psykopaatin kiilusilmin kuristi kurkusta ja sanoi että t*pan sut jos kerrot.

Aikuisena huolehdin tarkasti että yksikään ukko ei minua tai lapsiani lyö ja lapset saavat turvallisen lapsuuden. Mutta minä olen ”tilastomerkintä” väkivallass. Olikos se niin että yli 70 %suomalaisista on kohdannut väkivaltaa. Se on todella hurja luku ja tällainen väkivaltakulttuuri (isät hakkaa, poikaystävät hakkaa, puolisot hakkaa ja välillä naisetkin hakkaa) ei todellakaan kuulu sivistysmaan kulttuuriin.

Vierailija
6/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde unohtui.

Vierailija
7/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa miehessä on jotain vialla kun  heistä niin moni ratkaisee asiat nyrkeillä. 90-vuotias naapurini huokaisi eräs päivä, että hän on saanut jo 30 vuotta olla turvassa (väkivaltainen miehensä kuoli sydänkohtaukseen 30 v sitten). Nykyään on sentään turvakodit ym. ja eroaminen helpompaa. Iäkkäämmät joutuivat kärsimään väkivaltaa vuosikymmeniä, elleivät saaneet lopullista iskua jossain vaiheessa.

Vierailija
8/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hakkasi isoveli, viimeinen kerta taisi olla kun oli täyttänyt jo 20 v.

Vierailija
9/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
10/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos kuulut parempaan kastiin. Alemman kastin ihmisten kodit hävitetään puskutraktorein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan