Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti edessä

Butterflyjjj
28.01.2018 |

Sain tietää vasta viikolla 12 olevani raskaana. Olen 26 vuotias. Lapsi saanut parisuhteesta alkunsa ehkäisystä huolimatta.
Nyt ensiviikolla olisi abortti. Menee yli 12 vkon joten sairaalassa lääkkeillä. Kuukautiset on tullut ja jäivät vasta tässä kuussa pois. En tiennyt raskaudesta mitään koska ei ole ollut pahoinvointia tai mitään. Kuukautiskipumaisia tuntemuksia oli joten tein testin joka näytti plussaa.
Olen parisuhteessa mutta meillä molemmilla on koulut kesken ja asumme erillämme. Lapsi ei vain sovi tähän elämäntilanteeseen ja olin järkyttynyt plussasta. Viikonloppuisin olen juonut alkoholia ja polttanut tupakkaa joten lapsi varmaan edes ole kehittynyt normaalisti. ? Ultrassa kävin ja kaikki oli kyllä kunnossa.
Paha mieli kun olisi aikaisemmin tiennyt niin olisi elänyt terveellisemmin tai alussa aborttikaan olisi tuntunut niin pahalta.
Nyt kuitenkin abortti on edessä ja tuntuu pahalta. Muuta vaihtoehtoa ei vain nyt ole koska en todellakaan ole valmis vielä vauvaan. En kaipaa mitään saarnoja tai haukkumisia. Mietin vain että millainen toimenpide se osastolla on ja uskon että henkisesti raskasta. Miten siitä selviää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin siltä, ettet ole kuitenkaan vielä täysin varma ajatuksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla