Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelikaveri netissä ja ongelma

Vierailija
28.01.2018 |

Mä tykkään hänestä älyttömästi ja jutellaan paljon, mutta.. Hän haluaisi olla kaveri ja tuntea mut myös IRL. Ja kieltämättä itsekin haluaisin, mutta en halua. Siis mä olen aina anonyymi, enkä paljasta mitään tunnistettavaa itsestäni.

Tää kaveri ei ole suomalainen ja on muutenkin ihan eri planeetalta. Hän on nyt puolessa vuodessa käyttänyt rahaa peliin noin 12.000 dollaria ja meinaa pistää nyt liki 3000 lisää, että pääsee reilusti eteenpäin ja pitää meidät turvassa ja huipulla. Hän auttaa minua koko ajan ja tuhoaa kaikki, jotka yrittää käydä mun kimppuun. On siis eräänlainen sotapeli, mitä me pelataan.

Mä en aio paljastaa itseäni. Ja mä yritän vaan miettiä, millainen ihminen mun kaveri on? Enkä mä ymmärrä ollenkaan, miten tää meni näin syvälle. Mä oon pelannut ihan vaan huvin vuoksi ja nyt tuntuu, että mä olen totaalisen eksynyt. Onko kellään mitään kokemuksia? Varmaan väärä palsta kysellä, mutta johonkin oli pakko purkaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän pelistä mahtaa olla kysymys ja oletko mies vai nainen? Jos olet nainen niin muuta sen miehen luokse ja pyllistä!

Vierailija
2/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että olet valehdellut paljon asioita hänelle itsestäsi ja nyt kun haluaa, että tuntisitte IRL myös et haluakkaan paljastaa hänelle itseäsi, koska valheesi paljastuisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pelissähän voit nimettömänä kaveerata :). En itse ehkä uskaltaisi sen enempää ?

Vierailija
4/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliä mä en viitsi kertoa. Mä olen nainen. Enkä ole valehdellut, mutta netti on, mitä on, enkä mä halua tuntemattomille antaa pääsyä mun oikeeseen elämään. Mistä mä tiedän, kuka hän oikeesti on.

Ongelma on nyt siinäkin, että hän on syytämässä lisää sitä rahaa peliin, että sais mut luottamaan häneen ja tutustumaan IRL. Mä olen jo kieltänyt ja sanonut, että ei auta, mutta..

Vierailija
5/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliä mä en viitsi kertoa. Mä olen nainen. Enkä ole valehdellut, mutta netti on, mitä on, enkä mä halua tuntemattomille antaa pääsyä mun oikeeseen elämään. Mistä mä tiedän, kuka hän oikeesti on.

Ongelma on nyt siinäkin, että hän on syytämässä lisää sitä rahaa peliin, että sais mut luottamaan häneen ja tutustumaan IRL. Mä olen jo kieltänyt ja sanonut, että ei auta, mutta..

rikasta munaa sun tekee kuitenkin mieli

Vierailija
6/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue muiden kokemuksia tuosta aiheesta.

Redditista löytää eri palstoilta paljonkin kokemuksia samasta tilanteesta, eri näkökulmia.

Ja toivon ettet ole alaikäinen, ja ettei se mies ole hollannista, eräs tuollainen nimittäin metsästää alaikäisiä tuolla tavalla eräässä pelissä.

Vierailija
7/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole alaikäinen. Enkä paljasta itseäni.

Välillä vaan mietin, voiko mut jäljittää jotenkin. Hassu ajatus... ja silti mietin. Pitääkö vaan poistaa peli ja hävitä. Enkä ole ainakaan vielä siihen pystynyt.

Eikä mun pelikaveri mitenkään painosta mihinkään. Kai mä olen ihan hassu, kun mietin näitä. Pelissä on miljoonia ja miljoonia pelaajia. Yks pikku suomityttö on vaan liian noviisi näiden rahapelaajien keskellä 😂

Vierailija
8/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse siitä mitään syyllisyyttä potea tai lopettaa pelaamista sen vuoksi ettet halua muuttaa pelikaveruutta joksikin muuksi. Kerro sille miten asia on. Se voi pettyä mutta sellaista elämä on.

Vierailija
9/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lopettaa käymisen tai siirtyä eri käyttäjätunnukselle?

Kauanko ootte tuntenu?

Ootteko suunnilleen samanikäisiä?

Kuulostaa vähän oudolta, että noin kiinnostuu tuntemattomasta. Tietääkö tuo henkilö miltä näytät?

Vierailija
10/10 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko lopettaa käymisen tai siirtyä eri käyttäjätunnukselle?

Kauanko ootte tuntenu?

Ootteko suunnilleen samanikäisiä?

Kuulostaa vähän oudolta, että noin kiinnostuu tuntemattomasta. Tietääkö tuo henkilö miltä näytät?

Voisin toki lopettaa, mutta en haluaisi. Ehkä mä kuitenkin sen teen jossain vaiheessa.

Ei olla kamalan kauaa tunnettu, mutta jotenkin meni hetkessä jutut niin syvälle, että tuntuu kamalan läheiseltä. Joidenkin kanssa vaan synkkaa heti. Se oli nollamassa mua, kun yhtäkkiä alkoi jutteleen ja sillä tiellä ollaan...

Tietää ulkonäön vain kuvailun perusteella. Haluais mut Lineen, missä on sitten kuvatkin. Siellä on monet muutkin pelaajat. Asutaan suurin piirtein maapallon vastakkaisilla puolilla. Kun mä herään, niin hän menee kohta nukkumaan. Venytellään vähän noita nukkumaanmenoaikoja, kun muuten ei nähtäis kuin tosi harvoin.

Kyllä mä nyt itsekin tajuan, että ihan hulluahan tää on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä