Millainen mies tapailee raskaana olevaa eronnutta naista?
Täytyy olla aika epätoivoinen?
Tuttava erosi alkuraskaudessa ja ei ainakaan miehistä tunnu olevan pulaa, vaikka mahakin jo selvästi näkyy. Nyt luultavasti löytänyt jonkun vakituisen ja laskettu aika parin kuukauden päästä.
Kiinnostaisi tietää että mitä ne miehet ajattelee? Ei parempaa löydä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies.
Itse ajattelisin että jollakin tavalla vässykkä. Liian auttamisen haluinen tai kiltti.
Jospa se ei voi saada omia lapsia?
Pitää olla tooosi epätoivonen. Jos olisin mies niin tää olis sellainen vaihtoehto johon en koskis pitkällä tikullakaan. Ei kyllä uppois mieskään joka sanois olevansa eronnut juuri ja exä paksuna.
Kuulostat katkeralta.
Katsos kun miehillä on usein vähän erilaiset mieltymykset kuin jollain naisella. Et sinä voi nähtävästi oikein ymmärtää, mitä joku muu toivoo ja haluaa kumppanilta. Ihmisiä on erilaisia. Kaverisi on varmaan monenkin miehen mielestä kiinnostava, jos raskaanakin herättää mielenkiintoa. Olisit iloinen "ystäväsi" puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Täll nykyisellä on kaksi lasta itsellään. Eli kyllä se niitä jotenkin on saanut. Sitä en tietenkään tiedä voiko saada enempää lapsia. Ap
ajatuksena lemmiskely naisen kanssa, joka on raskaana toiselle, kuulostaa todella kiihottavalta, pakko myöntää. En edes tiedä miksi. Mutta seurustelu sitten kuulostaa taas hirveältä rangaistukselta.
T. Mies
Monella miehellä on perversio raskaana oleviin naisiin. Netissä on runkkaussivustoja ja videoita raskaana olevista ja jopa synnyttävistä naisista.
Itselläni ainakin olisi ollut vientiä raskaanaollessani. Erosimme lapsen isän kanssa raskausaikana. Miehiä nyt on vaikea laittaa lokeroon, monenlaisia olisi ollut "tarjolla", ihan fiksuja ja kivojakin joilla perusasiat kunnossa jne. Itselläni ei kauheasti kiinnostanut, kun oma huomioni oli niin pitkälle vain vauvassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava erosi alkuraskaudessa ja ei ainakaan miehistä tunnu olevan pulaa, vaikka mahakin jo selvästi näkyy. Nyt luultavasti löytänyt jonkun vakituisen ja laskettu aika parin kuukauden päästä.
Parempaa? Onko siinä sun tuttavassa jotain vikaa? Kerro minkälaista vikaa, ei me muuten osata ottaa kantaa. 443
Jos nainen on raskaaksi päätynyt, niin on ilmeisesti kiinnostava.
On nimittäin olemassa sellaisiakin naisia, joiden paksuksi panemisesta miehet näkisivät painajaisia... et kai vaan ap ole tällainen tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täll nykyisellä on kaksi lasta itsellään. Eli kyllä se niitä jotenkin on saanut. Sitä en tietenkään tiedä voiko saada enempää lapsia. Ap
Tai sitten on selvinnyt, että tosiaan ei voi saada omia. Ei ole koskaan voinutkaan.
Jospa se mies ajattelee että raskaana oleva ei hyppää ainakaan baareissa ja on kiinnostunut sitoutumaan.
Ehkä tavannut liikaa naisia jotka ei tiedä mitä haluaa.
Joillakin miehillä on fetissi raskaana oleviin,innostus naiseen loppuu kun raskaus on ohi,ei siis välttämättä mutta aika todennäköisesti suhde on tuhoontuomittu koska suhde on ollut pinnallinen alusta asti
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kateellinen kun toisilla flaksi käy raskaudesta huolimatta? Tuskin asia sinua muuten niin paljon vaivaisi. Miksi et voi olla iloinen toisen puolesta?
Toisille varmaan ehdoton ei ja toiset eivät näe esteenä jos on hyvä tyyppi. Ei kai siinä tarvitse olla ”tietynlainen” mies. Itse ajattelisin että avarakatseinen ja huolehtivainen.
Jos nainen on kaunis, millään muulla ei ole merkitystä.
Jotkut ei välitä eikä pelkää lapsia. Minäkin tapasin nykyisen aviomieheni, kun olin 8kk raskaana. En edes etsinyt suhdetta vaan tavattiin sattumalta mun serkun valmistujaisissa ja tultiin juttuun. Miehellä itsellään oli jo pientä 2 lasta, jotka asuu pysyvästi hänen luonaan ja miehen kommentti oli, että jos tästä jotain tulee niin kyllä hänen kotiin vielä 1 lapsi mahtuu. Ja tulihan siitä. Ollaan oltu naimisissa 4 vuotta ja mies on adoptoinut mun lapsen ja minä hänen lapsensa. Lisää ei tule, koska 3 lasta on ihan hyvä luku.
Kuule, jospa olisi vain rakastunut.
Ihana mies.