Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet on negatiivisia

Vierailija
28.01.2018 |

Olen ollut hetken aikaa tietoisesti pois miesmarkkinoilta ja huomannut, että elämä on ihanaa. En kaipaa miesten jatkuvaa valitusta ja tukemista! Aina on jotain vikaa. Jos on paljon rahaa, stressaa miten sitä saisi lisää, jos n vähän rahaa, niin mistä sitä saisi lisää...

Olen kaunis nainen, mutta kun he ”saavat” minut, alkaa epävarmuus, sillä minä varmaan etsin jotain parempaa!!!

Olkoot miehet rauhassa, minä keskityn onnellisuuteen itseni, lapseni ja ystävien ja perheeni kanssa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisetko sitten muka eivät ole negatiivisia? Ha. No ei, nauttii meikäläinenkin kaikesta vapaa-ajasta, rahoista ja mielenterveydestäni ilman naisten valitusta, turhamaisia mielenkiinnottomia juttuja ja kontrolloivaa asennetta. Hyvin menee. 

Vierailija
2/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin kirjoitettu. Pitäisi olla "Miehet ovat" eikä "Miehet on". Tarkkuutta näihin.

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni aika moni on negatiivinen kaikesta valittelija ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
4/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa humblebragia ap:lta.

Vierailija
5/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
6/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit ketjun, jossa valitat siitä, että miehet valittavat. Valittaja.

Vierailija
7/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siirrä katkeruuttasi lapseen.

Vierailija
8/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Emme menetä mitään.

t. ihan kaikki miehet

Vierailija
9/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ohjaat keskustelun alueille, joista ei voi puhua kauhean positiivisesti kuulostamalta oudolta :D  

Vierailija
10/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaako tämä aloitus sitten sitä feminiinistä positiivisuutta?

Minusta naiset on ihania!

t. mies

Vierailija
11/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla negatiivisuus on vahvin/ainoa tunne ja se kuuluu niin olennaisesti naisten elämään, että väkisinhän se tarttuu muihinkin.

Vierailija
12/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hetken aikaa tietoisesti pois miesmarkkinoilta ja huomannut, että elämä on ihanaa. En kaipaa miesten jatkuvaa valitusta ja tukemista! Aina on jotain vikaa. Jos on paljon rahaa, stressaa miten sitä saisi lisää, jos n vähän rahaa, niin mistä sitä saisi lisää...

Olen kaunis nainen, mutta kun he ”saavat” minut, alkaa epävarmuus, sillä minä varmaan etsin jotain parempaa!!!

Olkoot miehet rauhassa, minä keskityn onnellisuuteen itseni, lapseni ja ystävien ja perheeni kanssa...

Miks et ota parempitasoista miestä? Silloin saat sinä olla se epävarma, että milloin tämä vaihtaa parempaan.

Vierailija
13/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin kirjoitettu. Pitäisi olla "Miehet ovat" eikä "Miehet on". Tarkkuutta näihin.

T. Mies

Pilkunnussija iski jälleen...

Vierailija
14/14 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on täysin toisin kuin ap aloituksessaan kirjoittaa.

Naiset ovat niitä negatiivisia, milloin mitäkin mitättömimmistä asiasta, useimmiten oman päävärkkinsä sisällöstä ja häiriöistä johtuen.

Miehet eivät ole negatiivisia, mutta miehet ottavat ja suhtautuvat asioihin rehellisinä ja realisteina, koska useat asiat ovat negatiivisia eikä niitä voi paeta.

Ymmärrettävästi naiset syyttävät tällöin miehiä negatiivisiksi, koska he itse eivät halua nähdä ja tietää mistään negatiivisuudesta, vaan painavat päänsä pensaaseen kuin pupu ja luulevat ikävien tosiasioiden katovan ihan kuin itsestään, kunhan vaan kieltäytyy tiedostamasta itse niiden olemassa olon.

Jälleen yksi perinteinen esimerkki ja totuus naisten luoteeseen kuuluvasta edesvastuuttomuudesta.