Takaisin soittaminen?
Olen tässä pohtinut, että miksi osa ihmisistä ei soita takaisin, vaikka näkevät varmasti, että on yritetty tavoittaa?
Kertokaa ihmiset minulle miksi esim. sinä et soita takaisin?
Tämä ei ole syyllistämiskysely, vaan mielenkiinnosta, mikä voi olla syy moiseen?
Kommentit (5)
Jos soittajalla on oikeasti jotain tärkeää asiaa niin kyllä se soittaa uudestaan.
Minulle tulee välillä paljon puheluita, en soittele takaisin.
Se soittaa jolla on asia. Tai laittaa asiansa viestissä.
Riippuu soittajasta, jos on henkilö x, ei ole mitään järkevää asiaa, jos ei laita viestiä perään. En jaksa soittaa takaisin ja kuunnella sitä iänikuista litaniaa "Mitä kuuluu, onko kaikki hyvin, onko paljon lunta, oletko ollut terveenä, mitäs oot tehnyt" jne. Ja tuo puhelu tulee 3-4krt viikossa, koskaan ei ole mitään muuta asiaa ja puhelu kestää melkein puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu soittajasta, jos on henkilö x, ei ole mitään järkevää asiaa, jos ei laita viestiä perään. En jaksa soittaa takaisin ja kuunnella sitä iänikuista litaniaa "Mitä kuuluu, onko kaikki hyvin, onko paljon lunta, oletko ollut terveenä, mitäs oot tehnyt" jne. Ja tuo puhelu tulee 3-4krt viikossa, koskaan ei ole mitään muuta asiaa ja puhelu kestää melkein puoli tuntia.
Tiedätkö, ihan sama fiilis. Jos tietää, ettei ao. soittajalla ole koskaan mitään mielenkiintoista kerrottavaa, niin en viitsi edes vastata, vaikka näkisin hänen soittavan. Kunnon "juorut" ylittää uutiskynnyksen ja niille vastaan aina ja soitan takaisin :)
Jos on soitettu vain yhden kerran eikä laitettu viestiä missä asia kerrotaan --> Oletan että asia ei ollut tärkeä --> En soita takaisin
Jos kaksi kertaa soitettu niin pirautan takaisin kun huomaan.