Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Robin ostaa kengät

Vierailija
28.01.2018 |

Hänen pitää ostaa 2 paria.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa saa vaan yhden parin

Vierailija
2/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palveluskengät + lomakengät + urheilutossut + kumisaappaat + släbärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ostaa saappaat koska on tyhmä kuin.

Vierailija
4/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palveluskengät + lomakengät + urheilutossut + kumisaappaat + släbärit.

Suomessa on meneillään varusmiesten lomavaatetukseen puuttuva aloite jolla pyritään kieltämään virkavaatteissa liikkuminen turvallisuussyistä varuskunta-alueen ulkopuolella.

Vierailija
5/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin julkaisi oman saapas malliston. Lapsi kinus ja ostettiin. Meni ekan käyttökerran jälkeen rikki ja saappaat uutenkin vuoti kuin seula.

Vierailija
6/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin julkaisi oman saapas malliston. Lapsi kinus ja ostettiin. Meni ekan käyttökerran jälkeen rikki ja saappaat uutenkin vuoti kuin seula.

Ne on ihan samoja saappaita ku Hain perusmalliston matalavartiset. Noissa on vaan Robinin valitsemat värit, muuta se ei oo niihin suunnitellut.

Vierailija
7/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan siitä oli tänään Iltalehdessä oikeen juttu, ku oli kerrankin jossain ihan samanparisissa kengissä. Uutinen oli pitäny tehä siis ihan vaan siks..

Vierailija
8/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, kuinka lahjakasta ja menestynyttä Robinia kadehditaan ja herjataan.

Koomisin oli tyhmäksi nimittävä. Robin osaa ja tienaa enemmän, kuin te kaikki herjaajat yhdessä :)

Ystävällisesti, toki.

Vierailija
9/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justhan siitä oli tänään Iltalehdessä oikeen juttu, ku oli kerrankin jossain ihan samanparisissa kengissä. Uutinen oli pitäny tehä siis ihan vaan siks..

Mikään ei siis oo hyvä. Mollataan ku käyttää erivärisiä, ja sitte ku onkin samaa paria niin sitäki pitää kummastella.

Vierailija
10/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö se kuivat niihin ylijääneisiin kenkiin??

Eihän siitä jää ylimääräisiä vaan kaks paria käytettäviä kenkiä. Toiset voi ottaa käyttöön ku edelliset kuluneet .

Vierailija
11/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä vieläkö Robin käyttää eriparikenkiä kun palaa tauoltaan julkisuuteen. Onhan se jo toki aika imagoon kuuluva juttu hänellä..

Vierailija
12/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, kuinka lahjakasta ja menestynyttä Robinia kadehditaan ja herjataan.

Koomisin oli tyhmäksi nimittävä. Robin osaa ja tienaa enemmän, kuin te kaikki herjaajat yhdessä :)

Ystävällisesti, toki.

Minä ainakin herjaan Robinia vain sen takia että tiedän onista lähtökohdistani ettei minulla ole mitään mahdollisuutta tai tilaisuutta tehdä samaa kuin Robin vaikka kuinka nautin ja saan voimaa laulamisesta. Tässä mailmassa jokaisen on vain tyydyttävä siihen osaansa jonka elämä meidän eteemme heittänyt.

Vierailija
13/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin näyttää pitävän taukoa eriparikenkien käytöstä.

Vierailija
14/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti, toki.

Minä ainakin herjaan Robinia vain sen takia että tiedän onista lähtökohdistani ettei minulla ole mitään mahdollisuutta tai tilaisuutta tehdä samaa kuin Robin vaikka kuinka nautin ja saan voimaa laulamisesta. Tässä mailmassa jokaisen on vain tyydyttävä siihen osaansa jonka elämä meidän eteemme heittänyt.

Sama se on suurimmalla osalla meistä muillakin, mutta en nää, että toisen mollaaninen auttas tai parantas omaa oloa ja tilannetta millään lailla.

Vierailija
15/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti, toki.

Sama se on suurimmalla osalla meistä muillakin, mutta en nää, että toisen mollaaninen auttas tai parantas omaa oloa ja tilannetta millään lailla.

Minun oloani se parantaa. Se tuo vaihtelua omaan harmaaseen elämääni johon olen aikoja sitten kyllästynyt, mutta olosuhteiden takia en ole voinut valita mitään muuta.

Vierailija
16/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muoti on levinnyt helsinkiläisten päiväkotilasten pariin.  Lapsilla on kaksi paria samoja kenkiä erivärisinä. No, ehkä tällainen fanitus on aika harmitonta verrattuna siihen, että keinussa lauletaan "mul on kaapis pari coronaa.." tai 5-vuotiaan twerkkaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän