Siis jos Sauli saa yli 50 % äänistä, toista kierrosta ei tule?
Kommentit (34)
Kyllä, jos annetuista äänistä yli 50% on Saulille, niin toista kierrosta ei tule. Ja uusi presidenttikausi alkaa 1.2.2018. Jos tulee toinen kierros, niin vaalit ovat 11.2.2018 ja kausi alkaa 1.3.2018.
Minä taas en ymmärtä että mistä ihmeestä Sauli voisi saada yli 50% äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, miten joku voi äänestää nyt presidentiksi jotain muuta kuin Saulia. Olemme kuuden vuoden aikana nähneet, että hän on paras presidentti Suomelle juuri tässä maailmantilanteessa.
Tai kuka tahansa muu ehdokas saa yli 50% äänistä.
Opetetaanko peruskoulussa enää yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, miten joku voi äänestää nyt presidentiksi jotain muuta kuin Saulia. Olemme kuuden vuoden aikana nähneet, että hän on paras presidentti Suomelle juuri tässä maailmantilanteessa.
Mistä voit päätellä hänen olevan paras? Muut ehdokkaathan eivät ole toimineet presidenttinä, joten mitään vertailupohjaa ei ole. Jos olisi, niin moni tietysti äänestäisi toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Sauli Niinistö
Vastaus olisi pitänyt tietää kysymättäkin.
Ja, jos ei tarvi toista vaalikierrosta, niin säästyy 10 miljoonaa euroa.
Mukana on sellaisia taidottomia ja aivottomia provokaattoreita, että monet äänetävät istuvaa, työnsä hyvin hoitanutta presidenttiä ihan sen vuoksi ettei sitä rätkytystä ainakaan enää tarvis kuunella.
Haluan toisen kierroksen. , oli siinä sitten Haavisto, Väyrynen tai Huhtasaari.
Kyllä, Sauli saa yli 50% ja näin tulee valituksi. Paras, lukenut, kokenut hyvä ulkopolitiikka jne
Ei tämä ole mikään ylioppilaan paikka.
Äänestäkää Paavo toiselle kierrokselle. Hän kyseenalaistaa Saulin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Opetetaanko peruskoulussa enää yhtään mitään?
Opetetaan. Ei vaan kiinnosta. Osa ei ymmärrä opetuksen sisältöä eikä opi perusasioitakaan.
Kuka tulee hyvänä kakkosena? Kuka oikeasti on Saulille se pahin vastus?
No ainoo toiselle kierrokselle menijä voi olla tää Haavisto jota edelleen Setan porukat äänestää. Siksi kannattaisi säästää noin miljoona yhteiskunnan varoja ja olla äänestämättä ketään Vanhasia tms pikku tekijöitä jotka sataa vain Haaviston toisen kierroksen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan olemme kuuden vuoden aikana nähty että hän on surkea kokoomuslainen japitalisti jolla ei ole munaa puhua hallitusta vastaan ja joka salailee jopa ulkoministeriöltä mitä puhuu Putinin kanssa. Huonoin presidentti suomen historiassa.
Kyllä. Siksi kaikki äänestämään, mitä suurempi äänestysprosentti, sen todennäköisemmin tulee toinen kierros.