Tiedätkö sen tunteen kun haluaa jotain niin paljon että sattuu? Mitä tää on?
Haluan halata, pussata, haluan sen tähän viereen ja sisääni😭😭 ja vain sen yhden tietyn miehen. En kestä tätä oloa.
Kommentit (28)
Sama täällä. Kauhea ikävä ja kaipuu erästä miestä :/ en halua ketään muuta, häntä ajattelen yötäpäivää, onneksi soittaa usein, kuulen edes äänensä.
Iteki ajattelen sitä miestä koko ajan. Me ei edes soitella, viestitellään vaan.
Monesti palleissa ihan fyysinen pakotus kun olen puutteessa. Viikko edellisestä kerrasta ja naiselta turha odottaa mitään hänen aloitteesta. Tuo ei joko tajua tai välitä siitä kuinka paineet pakottaa.
Tiedän. Olen ihastunut mieheen, jonka näin perjantaina, mutta en tiedä näkikö hän minua tällä kertaa. Kun katsoin hänen loittonevaa selkäänsä, niin koin olon, jota en ole tuntenut varmasti pariinkymmeneen vuoteen. Se oli jotakin niin voimakasta ja jännittävää, että jalat meinasi mennä alta. Olen ihastunut ja miehen mokoma on ajatuksissani ihan koko ajan. N43
Minäkin olen ihastunut, mutta tämä ihastus on jotain muutakin kuin vain halua saada mies viereeni. Haluan jutella tämän miehen kanssa, haluan nähdä hänen silmänsä ja kuunnella häntä tai olla ihan vain hiljaa. Tottakai mietin myös seksiä hänen kanssaan ja jo ajatus siitä saa minut hymyilemään.
Kuulostaa lähinnä pelottavalle pakkomielteelle.
Olen ihastunut mieheen, joka on keski-ikäinen, perheellinen ja kaljuuntuu. Tuossa on mun kaikki pahimmat turn offit, tai niin luulin. Itsekin olen perheellinen, enkä todellakaan aio ikinä kertoa tästä kenellekään. Odottelen vain tunteen menevän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, joka on keski-ikäinen, perheellinen ja kaljuuntuu. Tuossa on mun kaikki pahimmat turn offit, tai niin luulin. Itsekin olen perheellinen, enkä todellakaan aio ikinä kertoa tästä kenellekään. Odottelen vain tunteen menevän ohi.
Miksi haluat tunteen menevän ohi? Itse ainakin nautin tästä ihastumisen tunteesta. Jo ajatuskin miehestä saa minut kohentamaan ryhtiä, hymyn huulille ja vatsanpohjan kihertämään. Ja en ole mikään nuori tyttönen enää, vaan yli nelikymppinen aikuinen nainen. Näkisinpä miehen taas, sitä odottaen ja toivoen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tunteen menevän ohi? Itse ainakin nautin tästä ihastumisen tunteesta. Jo ajatuskin miehestä saa minut kohentamaan ryhtiä, hymyn huulille ja vatsanpohjan kihertämään. Ja en ole mikään nuori tyttönen enää, vaan yli nelikymppinen aikuinen nainen. Näkisinpä miehen taas, sitä odottaen ja toivoen. :)
En tykkää tällaisesta tunteesta. Enemmän pidän siitä vakaasta ja normaalista rakkauden tunteesta, jota koen miestäni kohtaan. Jos haluan pään sekaisin, voin juoda sen sekaisin, ja seuraavana päivänä taas olla ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tällaisesta tunteesta. Enemmän pidän siitä vakaasta ja normaalista rakkauden tunteesta, jota koen miestäni kohtaan. Jos haluan pään sekaisin, voin juoda sen sekaisin, ja seuraavana päivänä taas olla ihan normaali.
Onpas sinun vakaa ja normaali rakkautesi miestäsi kohtaan tosi vakaan kuuloista jos kerran samaan aikaan olet ihastunut toiseen mieheen.
Yleensä tuollainen apeus ja epätoivo liittyen toiseen ihmiseen on merkki siitä, ettei jutusta ole tulossa mitään. Jos joku ihminen on toiselle sopiva ja hyväksi, niin ne kaksi ihmistä kyllä kohtaavat ja haluavat olla yhdessä. Tällaisessa tapauksessa toista ajatellessa tulee hyvä ja lämmin olo. Ei ahdistusta, kipua ja epätoivoa.
Tämä siis kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Kannattaa mennä eteenpäin.
En tiedä. En ole koskaan ollut noin pakkomielteinen ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollainen apeus ja epätoivo liittyen toiseen ihmiseen on merkki siitä, ettei jutusta ole tulossa mitään. Jos joku ihminen on toiselle sopiva ja hyväksi, niin ne kaksi ihmistä kyllä kohtaavat ja haluavat olla yhdessä. Tällaisessa tapauksessa toista ajatellessa tulee hyvä ja lämmin olo. Ei ahdistusta, kipua ja epätoivoa.
Tämä siis kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Kannattaa mennä eteenpäin.
Onkohan nyt ihan näin vai Harlekiinikirjoista opittua höpötystä tänne kirjoittelet?
Nauti nyt kybällä rakastumisen tunteesta koska, kuten tiedät, se ei kauan kestä noin extremenä. Siksi kestät sattumisenkin vallan mainiosti. En haluaisi kuulostaa pahan ilman linnulta mutta..ei kauan kestä..tosi pian on ohi..
"Haluan sen tähän viereeni ja sisääni"... Tuon "sisääni" olisit voinut jättää mainitsematta.
Miksi kukaan haluaisi noin epävakaan naisen riesakseen?
Terapiaa sinä tarvitset.
Eikö kukaan muu halua?