Olen eronnut 40v ja minulla on tekarit, en voi koskaan
saada miestä. Liian nolo asia kertoa kenellekään. En voi edes haaveilla suutelemisesta.
Kommentit (9)
Mieheni on 38 ja hänellä on tekarit. Tappeluissa tippunu hampaat ku on lyöty koteloon. Ei se pussailu tunnu yhtään sen erilaisemmalta kuin oikeillakaan hampailla.
No höpö-höpö ap. Monet nelikymppiset pariutuvat uudestaan. Tekarit eivät ole mikään este. Kannattaa tietyst olla mahdollisimman nätit tekarit 🙂 Ajatella, olen naimisiin päässyt kaksi kertaa vaikka minulla on proteesi jalan tilalla.
Samoin. Sain alas tekarit ja olen onnellinen ,kun sain kauniin hymyn, risaisten hampaiden tilalle. En kehtaisi kertoa kenellekään, että minulla on tekohampaat. Olen torjunut miehiä asian takia. Hävettää.
Jos päätät noin niin sitten se menee noin. Mutta miksi ihmeessä päätät jo valmiiksi että tää oli sitten tässä?
Tippuuko ne tekarit suudellessa vai mikä hävettää? Ei ne sen kummemmat ole kuin silikonirinnatkaan.
Tekarit on itsensä ehostamista... Missä joillekin tekoripset. So what. Itellä bulimua tuhonnut hampaat ja haaveilen, että ois tekarit.
Tekarit vaan lasiin yöksi ja katsomaan kuinka jeppe reagoi. Tosirakkaus kestää kaiken.
.
Oisko ne mädät hampaat sitte paremmat? Ihminen ei ole yksittäinen ruumiinosa, vaan kokonaisuus. Aika monella on joku "salaisuus", mutta se ei ole niin iso juttu kuin itse luulee.
Mikset laitata implantteja?