Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmeessä mua PELOTTAA olla YKSIN täällä kotona? ov

Vierailija
15.04.2006 |

asutaan omakotitalossa maalla ja naapureita kyllä on mutta ihan nuo samasta pihasta ei ole kotona ja seuraaviin naapureihin on jotain 200-300 metriä matkaa...

Että mä vihaan tätä en uskalla mennä nukkumaan koko ajan muka kuulen jotain ääniä... =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaa mielen varsinkin yöllä. katso jotain mukavaa ohjelmaa vaikka, ja ajattele mukavia asioita=)

Vierailija
2/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks pelottaa... ja koskaan en suostunut kotona asuessanikaan olemaan yksin kotona ja sillon asuttiin ihan korvessa. Ei katuvaloja ja pihassakin vaan pieni hämärä valo ja naapurit kaukana ja maantieltä oli pihaankin matkaa...

Ei nyt kun on hereillä niin mitään mutta sitten kun pitäs mennä nukkumaan niin... No kai tähänkin tottuu joskus, tää on nimittäin vasta kolmas kerta kun olen täällä ilman miestä yön... =(

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

in noista ei tehoa mikään...

Vierailija
4/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin tuttu tunne. erinäisiä öitä on tullut yksin valvottua puisessa vanhassa omakotitalossa. siinä ei paljoa auta vaikka kuinka yrittäisi miettiä iloisia asioita. itse lopulta koin parhaaksi kiertää kaikki ovet ja ikkunat läpi ja laittaa valot kaikkiin huoneisiin. sitten sänkyyn. sitten vaan kirja käteen ja lukemaan. ei nimittäin nukuta eikä ainakaan uni tule kun valot kaikkialla-

Vierailija
5/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks mies tulee jo kuuden tunnin päästä... =) ja on onneks niin että voin soittaa sen tänne jos tulis oikeesti joku hätä.

AP

Vierailija
6/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin mukavampi kun kuulee jonkun äänen koko ajan kun niitä chatteja sieltä tulee.

AP

Vierailija
7/7 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mut nyttemmin oon tottunu oleen yksin... mies paljon pois öitä kotoota työn takia!

Enää ei pelota mut tulee välillä semmonen tyhjä olo....

.. ja tosiaan päivisin ei ns. tunu missään... mut iltasin ei osaa oikeen asettua itte... kukkuu täällä koneella vaan ja kyyttää telkkua viimisimpiin ohjelmiin asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi