Parisuhde: mistä aiheesta viimeisin riitanne?
Kommentit (10)
Ei ole vielä riitaa, mutta tulee riita.. Mieheni oli tehnyt yhteisen illan eteen kaiken. Syömisistä siivoukseen jne. JA hän sanoi minulle eilen illalla että muista sit olla kotona. En tiennyt että olisi yllätys. En ollut ajoissa kotona, koska ajantaju meni, kun olin äitini kanssa kaupungillla. Tulin kotiin, niin oli koko asunto siivottu ja ruoat oli pöydässä valmiina ja viini auki jne. Mies lähteny pois ja ymmärrän kyllä. Todella paska fiilis. Enkä tehnyt tahallaan tätä.
No millainen riita siitä arvelusi mukaan on tulossa? Eli miten teillä riidellään?
Suutuin miehelle kaupassa, kun pyysi mua maksamaan ostokset (yhteiseltä tililtä).
Jälkikäteen naurattaa, pitää kyllä vakavissaan harkita pillereitten vaihtamista. Ennen näitä olin viilipytty, en ikinä suuttunut mistään.
Ei ole ollut vielä yhtään riitaa. Olemme olleet yhdessä vuoden. Emme kumpikaan ole riitely tyyppiä. En ole koskaan riidellyt kenenkään kanssa (pientä väittelyä pikkuveljen kanssa aikanaan enemmän huumorimielessä) joten näkee tuleeko eka riita olemaan tämän suhteen aikana
Vierailija kirjoitti:
Suutuin miehelle kaupassa, kun pyysi mua maksamaan ostokset (yhteiseltä tililtä).
Jälkikäteen naurattaa, pitää kyllä vakavissaan harkita pillereitten vaihtamista. Ennen näitä olin viilipytty, en ikinä suuttunut mistään.
Riitelittekö kaupassa vai vasta kotona?
En jaksa oiken enää riidellä kotitöistä tai siitä kuka ne tekee ja rahariidat ovat loppuneet nyt kun minullakin on ihan mukavasti rahaa käytössä. Riidatkaan eivät ole enää isoja, vaan lähinnä pientä lähinnä miehen stressin takia. Hän on myös hieman kontrollifriikki ja me lasten kanssa emme, joten mies pulttia joskus mielestäni ihan turhista asioista, kuten lehtikasasta ruokapöydällä, pesemättömästä paistinpannusta tai täydestä tiskialtaasta. Joskus ne siitä siivoan, joskus käsken siivoamaan ne ihan keskenään ja jos näin sanon, niin olen epäkunnioittava. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä riitaa, mutta tulee riita.. Mieheni oli tehnyt yhteisen illan eteen kaiken. Syömisistä siivoukseen jne. JA hän sanoi minulle eilen illalla että muista sit olla kotona. En tiennyt että olisi yllätys. En ollut ajoissa kotona, koska ajantaju meni, kun olin äitini kanssa kaupungillla. Tulin kotiin, niin oli koko asunto siivottu ja ruoat oli pöydässä valmiina ja viini auki jne. Mies lähteny pois ja ymmärrän kyllä. Todella paska fiilis. Enkä tehnyt tahallaan tätä.
Hän ei huhuillut, että missä viivyt? Et viitsinyt vilkuilla kelloa ja laittaa viestiä, että myöhästyt? Kiva tarina.
up