Onko 29v nainen vielä neitonen?
Kommentit (13)
Jos sinulla on punapaula, niin sitten kyllä.
Itse koen olevani nainen. Riippuu varmaan onko lapsia jne (minulla on). Olen elänyt jo vuosia kuin "vanhat" ihmiset. Eli ei kovin aktiivista seuraelämää.
100 vuotiaana voi olla vielä neitonen jos haluaa. Eri asia näyttääkö siltä missä määrin. Joten käyt neidosta, olet nuori.
"Vanha väsynyt kanttura" kuvastaa paremmin.
Olisiko katkera vanhapiika kuvaavampi?
Voit ihan hyvin kirjoittaa tuon, jos tunnet itsesi nuorekkaaksi.
89-vuotias on neitonen, jos hän niin haluaa.
Naisia olen saluunoissa lähestynyt kysymällä mitäs neito, jutellaanko? Ikä on siinä niin toissijainen juttu ettei se mua kiinnosta. Itseni ikäiset eli yli nelikymppiset tykkää vaikka leikillään sanoo mitäs neitokaiset. Kivoilla puheilla saa aina enemmän kuin ilkeilyllä.
Naisilla nuo ikäkriisit alkaa kellä kolmessa, kellä neljässä kympissä. Kaikilla niitä tuntuu tulevan ja naisesta riippuen eri tavoilla. Yksi voi alkaa treenata ihan hulluna että näyttäisi nuorelta. Toinen alkaa vetää soppaa kun ei mitään väliä kun kokee olevansa niin vanha. Molemmat näistä sortuu tai tukeutuu lääkkeisiin.
Onneksi kohtuullisen monet naiset osaa suhtautua ikäänsä vaikka tuntumalta sanoisin että helvetin pieni vähemmistö ei hajoile ikääntymisen kanssa.
Mä oon kohta 27 ja mä kuvailen itteeni sanalla tyttö. :D tosin niin tekee kaikki muutkin.
Rajamaillla