Olen ihastunut miehen kaveriin
Miehen kanssa melkein 15 vuotta ja olen tuntenut tämän kaverin melkein yhtä kauan. Olen yrittänyt olla mukana elämän vastoinkäymisissä, kun mieheni ei sitä osaa ja yhteydenpito muutenkin joka suuntaan, on siirtynyt harteilleni. Nyt huomaan itsessäni ihastuksen tunteita. En olisi kyllä ikinä uskonut.
Kommentit (9)
Tämä kaveri on huidellut elämän ja kuoleman porteilla. Luulen, että menettämisen pelko on iso osa tätä "ihastusta". Mitään en hänen kanssaan kuitenkaan halua. Haluan vain hänen pysyvän hengissä. Ap
Kai se ihastuminen on ihan luonnollista. Oma suhde 15 vuodessa muuttuu jo arjeksi, itse ainakin kaipaan sitä alkuajan huumaa ja perhosia vatsassa. Sitä ei tässä enää ole eikä varmaan tule. Tosi harmi. Mutta minä ainakin ihastun vain ajatukseen, sama arki sitä kuitenkin koittaa kenen kanssa vaan. Ihastus kuitenkin piristää omaakin parisuhdetta jos sitä ei ota liian vakavasti eikä kehitä kriisiä. Se joka väittää että on mahdotonta, mahtaakohan koskaan olla kokenut tulista rakastumista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaveri on huidellut elämän ja kuoleman porteilla. Luulen, että menettämisen pelko on iso osa tätä "ihastusta". Mitään en hänen kanssaan kuitenkaan halua. Haluan vain hänen pysyvän hengissä. Ap
Eli nyt se ihastuminen onkin sitten vain "ihastumista"? Oletko siis ihastunut siihen kaveriin vai et? Ihastumisella yleensä tarkoitetaan romanttisia ja/tai seksuaalisia tunteita toista kohtaan, ei sitä että toivoo kaverin pysyvän hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se ihastuminen on ihan luonnollista. Oma suhde 15 vuodessa muuttuu jo arjeksi, itse ainakin kaipaan sitä alkuajan huumaa ja perhosia vatsassa. Sitä ei tässä enää ole eikä varmaan tule. Tosi harmi. Mutta minä ainakin ihastun vain ajatukseen, sama arki sitä kuitenkin koittaa kenen kanssa vaan. Ihastus kuitenkin piristää omaakin parisuhdetta jos sitä ei ota liian vakavasti eikä kehitä kriisiä. Se joka väittää että on mahdotonta, mahtaakohan koskaan olla kokenut tulista rakastumista.
Täh? Itse ainakin olen parisuhteessa sen henkilön kanssa, jonka kanssa olen kokenut tulisen rakastumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt se ihastuminen onkin sitten vain "ihastumista"? Oletko siis ihastunut siihen kaveriin vai et? Ihastumisella yleensä tarkoitetaan romanttisia ja/tai seksuaalisia tunteita toista kohtaan, ei sitä että toivoo kaverin pysyvän hengissä.
Ei ole ns. romanttisia eikä seksuaalisia tunteita häntä kohtaan, enkä haluaisi viettää aikaa muuten kuin ystävinä. En siis ajattele sillä tavoin. Tunnen vain painetta rinnassa. Samankaltaisesta tunteesta olen huomannut ihastustukseni kaikkiin muihinkin henkilöihin aikasemmin. Olen muutenkin lähempänä aseksuaalia kuin seksuaalista ihmistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Itse ainakin olen parisuhteessa sen henkilön kanssa, jonka kanssa olen kokenut tulisen rakastumisen.
Niin minäkin olen ollut 15 v. Kuinka kauan sinä? Eikö arki ole vallannut alaa tulisilta tunteilta? Siksi luulen että ihastun muihin ajatuksen tasolla aina salaa. T. Edellinen
Minäki ihastuin 3v sitte. Nyt tilanne on se että viestitellään. Ja haaveillaan siitä kun sitten kohta saadaan olla yhessä..aion lähteä tästä avioliitosta vielä.
No mikäs siinä sun nykyisessä liitossa mättää kun on tilaa ihastuksentunteelle? Vaikka muuta väitetään, niin suhteessa ollessa ihastuminen ei ole ok (vaikka onkin yleistä, yleinen =/= ok), vaan se kertoo väistämättä jostain, johon et saa vastakaikua omassa suhteessasi.