Kana- ja lohisalaattia popsittu kaksi viikkoa. Mitä muuta hyvää ja vähähiilarista ruokaa tekisi? Hyviä vinkkejä kaivataan!
Avokadoa, raejuustoa, maustamatonta jugurttia marjoilla joka päivä. Yritän vähän keventää oloa ja olen jättänyt pastan ja leivän pois. Netti on pullollaan reseptejä mutta en nyt ensihakemalla kuitenkaan löytänyt..
Mielikuvituskaan ei nyt ole avuksi.
Auta sinä minua ja kerro vähähiilarinen ja terveellinen luottoreseptisi.
Kommentit (24)
Mies kertoi, että sen yks kaveri ei osaa ollenkaan laittaa ruokaa. Mies on kokki ja kävi opettamassa sitä tekemään pari arkiruokaa.. Makaroonilaatikko ja lihapullat ja perunamuussi.... Sen kaveri on syöny yli vuoden noita kahta ruokaa pelkästään. Ihme ettei se kyllästy.
Miksei keto kelpaa? Aamulla 1 rkl oliiviöljyä ja kuppi kahvia. Lounaaksi/päivälliseksi pari paistettua munaa. Iltapalaksi paprika. Vettä saa juoda niin pal ku mieli tekee. Toista viikon verran.
Raejuusto aika turhaa, liikaa proteiinia... Itse teen monesti ihan perus "kastikkeita" (liha, jauheliha, kana..), eli paistan ja maustan itse (valkosipuli ym.) ja laitan kermaa/smetanaa/ranskankermaa tilanteesta riippuen) ilman jauhosuurustetta ja perunan/pastan sijaan kukka-/parsakaalia. Täyttävää ja hyvää!
Perunamuussin sijaan keitan kokonaisen kukkakaalin, muussaan tehosekoittimella ja lisaan mustaa pippuria, suolaa ja ihan oikeata voita maun mukaan.
Ohjeen sain laakariltani.